mies on kokoajan whatsappissa..
Niin eli mies jota olen tapaillut käyttää kummallisen paljon whatsappia. Aina kun menen paikalle niin hän on paikalla. Ja kun kirjoitan viestin niin hänellä saattaa mennä vaikka kuinka kauan nähdä se ja vastata vaikka siis olisi jo paikalla. Välillä jopa menee pois paikalta ja vasta monen kymmenen minuutin päästä vastaa.
Olen ehkä vainoharhainen, onhan noilla miehillä niitä äijien ryhmiä siellä mutta hemmetti pelottaa etten ole ainoa nainen jolle juttelee.
Mies vaikuttaa muuten todella omistautuneelta eikä taatusti miltään naistenmieheltä mutta silti..
Helvetti että ihminen voi muuttua epävarmaksi kun on oikeasti ihastunut.
Kommentit (102)
Sillä on varmaan myös kiellettyjä ajatuksia, aaargh, ettei se vaan nyt ajattele muita.
2/ Onko miehelläsi sitten ollut muiden naisten kanssa keskusteluja? Ap
No jos se on siellä niin kuka nyt kavereiden kanssa koko ajan juttelee, eihän se tervettä ole.
Mutta sitä en tiedä miten se läsnäolo siellä nyt näkyy, jos se kerran on koko ajan päällä? Voiko siinä olla virhettä? Ei minun puhelimessani ainakaan voi kirjautua sieltä ulos.
5/ näkyy "paikalla" ja kun menet pois wapista, tulee "nähty viimeeksi silloin ja silloin" :)
Ihanan vainoharhaista! Se paikalla olo tieto ei todellakaan ole mitään reaaliaikaista faktaa!!. Suosittelen ap että unohdat suhteen ja hoidat itsesi kuntoon
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:43"]2/ Onko miehelläsi sitten ollut muiden naisten kanssa keskusteluja? Ap
[/quote]
En ainakaan toistaiseksi ole löytänyt viitteitä sellaiseen. Olen miettinyt että hommaisi sen Amerikan pettäjät-sarjassa mainostetun poistettujen viestin palautus-sovelluksen.
No en ehkä menisi silti niin pitkälle että alkaisin lukea niitä viestejä. Olen vain niin epävarma kun mies on tosiaan niin ihana muuten että oikein etsin sitä vikaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:54"]No en ehkä menisi silti niin pitkälle että alkaisin lukea niitä viestejä. Olen vain niin epävarma kun mies on tosiaan niin ihana muuten että oikein etsin sitä vikaa. Ap
[/quote]
Pelimies
Jos miehelläsi on iPhone (en tiedä muista merkeistä), niin jos hänellä on jäänyt se whatsapp auki sinne välilehtiin se näyttää että hän olisi paikalla. Eli ei välttämättä ole siellä kokoajan, ainoastaan whatsapp auki välilehdissä. :-)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:49"]Ihanan vainoharhaista! Se paikalla olo tieto ei todellakaan ole mitään reaaliaikaista faktaa!!. Suosittelen ap että unohdat suhteen ja hoidat itsesi kuntoon
[/quote]
Ai ei ole... :D se nimenomaan on :D ap, en sano ilkeydellä vaan kokemuksen syvällä rintaäänellä: unohda se. Ei se minkään äijäkaverin kanssa naputtele yötä päivää siellä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:54"]
No en ehkä menisi silti niin pitkälle että alkaisin lukea niitä viestejä. Olen vain niin epävarma kun mies on tosiaan niin ihana muuten että oikein etsin sitä vikaa. Ap
[/quote] se mieskin on jonkun toisen (kokoajan) whatsapissa
Mä tapailin kanssa yhtä miestä, joka alkoi olemaan AINA whatsappissa paikalla. Ja toinenhan sillä oli. Joten kannattaa unohtaa: ei se jätkien kanssa naputtele siellä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:03"]Mä tapailin kanssa yhtä miestä, joka alkoi olemaan AINA whatsappissa paikalla. Ja toinenhan sillä oli. Joten kannattaa unohtaa: ei se jätkien kanssa naputtele siellä.
[/quote]
Kyllä mun mies vaan naputtelee kavereilleen jatkuvasti jossain ryhmissä. Ja KYLLÄ olen nähnyt omin silmin, kun alkuaikoina pistin merkille, että miksi on puhelin kourassa koko ajan... Toki jos ei näitä jätkäporukan ryhmiä ole tai muutenkaan tekstaile kavereilleen, niin huolestuisin.
Ainakin miehellä oli jotain ryhmiä kun viimeeksi tavatessamme kirosi että miksi tulee kokoajan viestiä jostain joukkueen ryhmästä.
Alkoi ihan tosissaan pelottaa kun sanoitte että kannattaa unohtaa. Mitä jos katsoisin vielä vähän?
Kuinka näkee salaileeko mies?
Mun mies on koko ajan paikalla whatsupissa. Kerran kysyin puolittain vitsillä asiasta niin äijä antoi puhelimensa kouraan ja käski katsoa - mm kolme miesten kaveriporukan ryhmäkeskustelua joista yksi piippasi valehtelematta 10 min välein ainakin.
Olen tuon viestin nro 17 kirjoittaja ja sanoisin, että luota vaistoosi, mitä se sitten sulle sanookaan. Tästä voi olla moni eri mieltä, mutta jos joku näyttää ja haisee joltakin, se yleensä on jotakin.
Sama homma. Ollaan kylläkin oltu jo pitkään yhdessä. Stalkkaan miehen puhelimen säännöllisesti.