Mies aikoo tuoda ryyppyporukkansa kotiin uuden vuoden aatoksi
Ja meillä on kaksi alle 5-vuotiasta lasta. Sanoin, etten halua tänne mitään ryyppäjäisiä, kun lapset ovat kotona, mutta miehen mielestä siitä ei ole haittaa, koska minä olen joka tapauksessa selvinpäin. Lähin paikka minne olisi mahdollista lasten kanssa mennä, on yli sadan kilometrin päässä.
Miten saan miehen tajuamaan ideansa järjettömyyden? En jaksaisi kuunnella sitä kännisten äijien älämölöä lasten nukkumaanmenoaikaan.
Kommentit (40)
Kivan miehen kanssa oot mennyt lapsia tekemään...
Ihana mies sinulla :) Oispa mullakin tollanen.
Jätä se sika! Ryypätköön muualla.
Ota lapset mukaan ja mene sinne sadan kilometrin päähän.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:06"]Ota lapset mukaan ja mene sinne sadan kilometrin päähän.
[/quote]
Ainakin tällä hetkellä sellainen vitutus-olo, että jos vaivaudun sinne sadan kilometrin päähän lähtemään, taidan jäädä sinne pidemmäksi aikaa. Eikä mieheni ole mikään alkoholisti, niin kuin aloituksesta saattaa ymmärtää. Juo "ryyppäämällä" ehkä sen kaksi kertaa vuodessa. Mikä lie aivopieru sille nyt iski.
Ap.
Sulla pipo tiukalla?
Anna nyt sen äijäs ryypätä jos vain kahdesti vuodessa sen tekee.
Mene sinne 100km päähän lastesi kanssa että miehesi saa kerrankin renoutua ja nauttia omasta aijastaan kavereidensa kanssa.
Tuskin jaksavat montaa tuntia teillä istua jos muija on kuin perseelle ammuttu karhu. Kyllä ne sieltä baariin lähtevät aika vikkelään... :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]Sulla pipo tiukalla?
Mene sinne 100km päähän lastesi kanssa että miehesi saa kerrankin renoutua ja nauttia omasta aijastaan kavereidensa kanssa.
[/quote]
mielestäni piponi ei ole tiukalla, jos minusta on kohtuutonta joko antaa perheen katsella ryyppäjäisiä tai ajaa pois kodistaan siksi aikaa. Lisäyksenä tähän vielä se, että minä tulin juuri viikon reissulta, lasten kanssa tietysti, mies makasi sillä aikaa kotona. Että mielestäni minä olen tässä se joka on rentoutumisen tarpeessa, ja haluaisin tehdä sen kotonani.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]Sulla pipo tiukalla?
[/quote]
mielestäni piponi ei ole tiukalla, jos minusta on kohtuutonta joko antaa perheen katsella ryyppäjäisiä tai ajaa pois kodistaan siksi aikaa. Lisäyksenä tähän vielä se, että minä tulin juuri viikon reissulta, lasten kanssa tietysti, mies makasi sillä aikaa kotona. Että mielestäni minä olen tässä se joka on rentoutumisen tarpeessa, ja haluaisin tehdä sen kotonani.
Ap.
[/quote]
Ei auta itku markkinoilla. Miehesi kännää huomenna frendiensä kanssa ja sinä otat mukulat kainaaloosi ja painut muualle.
T: Mies
Ota hotellihuone yhdeksi yöksi, mies maksakoon ;)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]Sulla pipo tiukalla? Anna nyt sen äijäs ryypätä jos vain kahdesti vuodessa sen tekee. Mene sinne 100km päähän lastesi kanssa että miehesi saa kerrankin renoutua ja nauttia omasta aijastaan kavereidensa kanssa. [/quote] mielestäni piponi ei ole tiukalla, jos minusta on kohtuutonta joko antaa perheen katsella ryyppäjäisiä tai ajaa pois kodistaan siksi aikaa. Lisäyksenä tähän vielä se, että minä tulin juuri viikon reissulta, lasten kanssa tietysti, mies makasi sillä aikaa kotona. Että mielestäni minä olen tässä se joka on rentoutumisen tarpeessa, ja haluaisin tehdä sen kotonani. Ap.
[/quote]
Edelleen, hienon miehen kanssa olet lapsia tehnyt. :D Miksi valitsit tuollaisen lastesi isäksi?
soita poliisit, jos meno käy liian hurjaksi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:19"]Sulla pipo tiukalla? Anna nyt sen äijäs ryypätä jos vain kahdesti vuodessa sen tekee. Mene sinne 100km päähän lastesi kanssa että miehesi saa kerrankin renoutua ja nauttia omasta aijastaan kavereidensa kanssa. [/quote] mielestäni piponi ei ole tiukalla, jos minusta on kohtuutonta joko antaa perheen katsella ryyppäjäisiä tai ajaa pois kodistaan siksi aikaa. Lisäyksenä tähän vielä se, että minä tulin juuri viikon reissulta, lasten kanssa tietysti, mies makasi sillä aikaa kotona. Että mielestäni minä olen tässä se joka on rentoutumisen tarpeessa, ja haluaisin tehdä sen kotonani. Ap.
[/quote]
Edelleen, hienon miehen kanssa olet lapsia tehnyt. :D Miksi valitsit tuollaisen lastesi isäksi?
[/quote]
Lupas mulle kuun taivaalta. ap
Nro 16 ei ole oikea ap.
Mene sinä vitun idiootti vaikka ryyppäämään itsesi sairaalakuntoon.
Ap.
Mikä on ryyppyporukka? Joku pelijoukkue vai baarin parhaat Penat?
Ihastuin alunperin miehessäni eniten hänen mulkkuunsa. Vasta myöhemmin huomasin, miten mulkun miehen meninkään ottamaan.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:40"]Ihastuin alunperin miehessäni eniten hänen mulkkuunsa. Vasta myöhemmin huomasin, miten mulkun miehen meninkään ottamaan.
Ap.
[/quote]
Miten iso mulkku miehelläsi on? :)
2