Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huulitäytteet on niin suosittuja vaikka ne näyttävät kamalilta?

Vierailija
12.01.2024 |

Varsinkin luonnostaan kapeahuulisella täytetystä alahuulesta tulee ruman leveä suorakaide. Ihan kauheita vaikka eivät olisi mitenkään övereitä, huulten malli muuttuu rumaksi ja täyteaineen todellakin huomaa ihan jokainen näkökykyinen.

Kommentit (213)

Vierailija
1/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat huulet on rumat.

Vierailija
2/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeat huulet on rumat.

Vähemmän rumat ne on kuin täytetyt kapeat huulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeat huulet on rumat.

Kapeatkin huulet on kauniimmat kuin täytetyt huulet. Vaikka miten hienovaraisesti olisi yritetty tehdä, niin viimeistään sivuprofiili paljastaa että eivät ole aidot. Sivuprofiilista tulee poikkeuksetta kamala. Ei voi tajuta miksi joku haluaa näyttää halvalta.

Vierailija
4/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen huulitäyttetä ottavan pitäisi miettiä miltä ne huulet näyttävät sivulta päin. Edestä peilikuvaansa katsoen ne voivatkin näyttää kivalta, mutta sivulta katsottuna näyttävät ankan nokalta (duck face). Pilalla...

Vierailija
5/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostettu ahkerasti. Naisia on helppo höynäyttää naillä ns kauneusasioilla.  Raha saadaan liikkumaan. Ja niin turhanpäiväinen ja haitallinen, pitemmänpäälle jopa vaarallinen asia kuin nämä täyteaineet ovatkin.

Vierailija
6/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyhmät naiset luulevat näyttävänsä hyviltä. 🤣

Vierailija
7/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä tulehtuneita pukamia ne on!  Koko ajan heillä sama ilme. Joka kuvassa ja joka paikassa.

kaksi ilmeetöntä lenkkimakkaraa nenän alla.

Puhe sössötystä, hammaslääkärissä käynti tuskaa, syöminen ällöttävän näköistä.

ilmeet kadonneet, tekelehuulet pääosassa, luullaan olevansa viehättäviä töröhuulia tyyliin BB, kaikki muuta:  oikealla töröhuulella luu on heti ylähuulen takana ja luo töröhuulet.

nää feikit.. vanhenee nopeaa ja hyvä niin. 

Vierailija
8/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rumia. En ymmärrä miksi naiset ottavat niitä. 

Vierailija
9/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan , kuinka kestävää näiden tekeleiden kauneus onkestääkö arpikudosta täyteen piikitetyt huulet ja naamat aikaaaikaa! Nainen haluaa olla aina viehättävä eikä vain hetken nuorena.

vinkkinä sanon, että luomusti vanheneva on kaikkein viehättävin! 

ps. Ne täytehuulet on sitten nelivitosena mallia Tuksu, kaikella hintansa,,, varsinkin oikotiellä kauneuteen.

Vierailija
10/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapeat huulet on rumat.

Kapeatkin huulet on kauniimmat kuin täytetyt huulet. Vaikka miten hienovaraisesti olisi yritetty tehdä, niin viimeistään sivuprofiili paljastaa että eivät ole aidot. Sivuprofiilista tulee poikkeuksetta kamala. Ei voi tajuta miksi joku haluaa näyttää halvalta.

Kun tulee ikää niin ylähuuli häviää. Laitappa siihen huulikiiltoa tms.

Vierailija
11/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, miksi jotkut ehdoin tahdoin haluavat näyttää Aku Ankalta. Ja joitakin täytettyjä julkkiksia katsoessa huomaa, kuinka kasvonpiirteet alkavat muistuttaa yhä enenevässä määrin esi-isiämme, sitä enemmän, mitä enemmän täyteaineita ja kohotuksia ja kiristyksiä tehdään.

Vierailija
12/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa ovat luonnottoman pitkät, kaikenmaailman blingblingillä koristellut kynnet. Epäaitoudessaan rumia. Ja epäkäytännöllisiä näköjään, todistanut jonkun kassaihmisen epätoivoista räpellystä.

Vierailija
13/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapeat huulet on rumat.

Olen 64-v. eikä ylähuuleni ole mihinkään kadonnut, vaikka huuleni ovat aina olleet melko kapeat. Huulikiiltoa en käyttäisi missään nimessä, se on teinien ja nuorten juttu. Hyvin ovat huuleni kelvanneet suutelemiseenkin.

Vierailija
14/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on myös se harmi, että meitä luonnostaan paksuhuulisia "syytetään" naurettavien huulitäytteiden otosta. Itselläni siis lapsesta asti ollut aika pulleat huulet, ja vielä työntyy vähän ulospäin koska on vähän ulostyöntyvät isot etuhampaat. Useamman kerran joku kommentoinut, että olen pilannut ulkonäköni huulitäytteillä.

Vierailija
15/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapeat huulet on rumat.

Mä oon 55 eikä mun ylähuuli mihkään oo hävinnyt. Ohuita ryppyjä on tullut kyllä. Ja sellainen suupielestä alkava juonne alaspäin ja nenänpieleen. Mutta mitäs tuosta! Enemmän vatuttaa sairaudet, aistien heikkeneminen ja säryt, joita tulee ikääntymisen myötä.

Vierailija
16/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 55 eikä mun ylähuuli mihkään oo hävinnyt. Ohuita ryppyjä on tullut kyllä. Ja sellainen suupielestä alkava juonne alaspäin ja nenänpieleen. Mutta mitäs tuosta! Enemmän vatuttaa sairaudet, aistien heikkeneminen ja säryt, joita tulee ikääntymisen myötä.

Ei se vielä ole hävinnyt. Sairaudet ei katso ikää. Mulla todettiin selkäsairaus 30v. Krooniset kivut alkoi 37v. Olen 53v. Mulla on monia vaivoja. Olen osatyökykyinen.

Vierailija
17/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu jokaisen puolesta, joka pilaa elämänsä ja ulkonäkönsä noilla muka "kauneus"hoidoilla. Surullista, että jo nuorilla on mielestään tarvetta sellaiseen.

Vierailija
18/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa ovat luonnottoman pitkät, kaikenmaailman blingblingillä koristellut kynnet. Epäaitoudessaan rumia. Ja epäkäytännöllisiä näköjään, todistanut jonkun kassaihmisen epätoivoista räpellystä.

Niissä nyt sentään on ihan hienojakin juttuja, joskus menevät jopa pienistä taideteoksista, jos on ollut taitava tekijä ja ne saa poistettua helpolla. Epäkäytännölliset ne varmaan kyllä ovat.

Ap

Vierailija
19/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joidenkin ihmisten ulkonäköä parantaa, mutta makuasioitahan nämä.

Vierailija
20/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu jokaisen puolesta, joka pilaa elämänsä ja ulkonäkönsä noilla muka "kauneus"hoidoilla. Surullista, että jo nuorilla on mielestään tarvetta sellaiseen.

Miksi ihmeessä omit toisten tunteita tai edes mietit toisten elämänvalintoja? Ei ole ihan tervettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi