Mies aikoo tuoda ryyppyporukkansa kotiin uuden vuoden aatoksi
Ja meillä on kaksi alle 5-vuotiasta lasta. Sanoin, etten halua tänne mitään ryyppäjäisiä, kun lapset ovat kotona, mutta miehen mielestä siitä ei ole haittaa, koska minä olen joka tapauksessa selvinpäin. Lähin paikka minne olisi mahdollista lasten kanssa mennä, on yli sadan kilometrin päässä.
Miten saan miehen tajuamaan ideansa järjettömyyden? En jaksaisi kuunnella sitä kännisten äijien älämölöä lasten nukkumaanmenoaikaan.
Kommentit (40)
No et voi olla lasten kanssa kotona jos he tulevat väkisin sinne kännäämään. Todella kamala mies sulla. Voi vaan kuvitella miten ihmiset täällä vauhkoontuisivat, jos vaimo haluaisi tyttökavereiden kanssa kännätä kotona ja mies joutuisi ajamaan 100km lasten kanssa.
Ota mieheltäsi suihin. Se yleensä ratkaisee kaikki ongelmat.
Mua kiinnostaa miten tässä käy. Tuu kertoon sit :) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
Paras idea oli että maksatat miehellä ylellisen hotellihuoneen aamiaisella.
Sanot miehellesi, että pienet lapset ja humalassa remuavat aikuiset eivät kuulu saman katon alle, ja tämä on lasten koti eli juopporemmi etsii toisen paikan dokailuilleen.
Soita vaikka poliisi jos ei muuten usko. Teillä on lasten kanssa oikeus kotirauhaan, eikä lasten pidä joutua katsomaan humalaista älämölöä.
Asumusero kyllä kävisi myös mielessäni vahvasti, mikäli mies olisi noin daiju ettei tajuaisi miten huono ajatus on joko a) tuoda humalaiset kaverinsa riehumaan kotiin, jossa vaimo ja omat pienet lapset yrittävät nukkua tai b) ajaa vaimo ja lapset ulos kodistaan, jotta pääsee rauhassa viettämään ryyppyiltaa.
mä varmaan antaisin vaipanvaihtotehtäviä tai vaihtaisin vaipat siinä miesten edessä ja murmuttaisin... jos kunnon rähinä alkaa niin soitan poliisit, koska vaikka on yhteinen koti niin lapset etusijalla...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:53"]Mua kiinnostaa miten tässä käy. Tuu kertoon sit :) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
[/quote]
Mies meni kavereineen onneksi muualle. Sain sen muuttamaan mieltään kyseenalaistamalla perheemme kykyä luoda turvallinen ympäristö lapsille ja pohdiskelin ääneen, että mitähän lastensuojelu mahtaisi ajatella.
Kuopus (10 kk) sairastui flunssaan ja on ollut tosi itkuinen koko illan, joten örisevä känniporukka olisi ollut viimeinen asia, mitä tänne haluan.
Ap.
Ovet takalukkoon ja varmuusketju päälle
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:06"]Ota lapset mukaan ja mene sinne sadan kilometrin päähän.
[/quote]
Ja jää sinne. Miksi kukaan haluaisi elää kännikalan kanssa?
Oikeastimiehen pitäisi rauhoittia perhe-elämään ja viettää juhlat perheen kesken.
Ihme kavereita jos ei tajua edes viimestään paikanpäällä ettei oo oikein sopivaa..Miehes ei oo niille
välttämättä sanonu muuta kun että meille sit ryyppäämään.
Meille tultiin kerran jatkoille, heräsin mökään. Mies sammui ja kaverit jäivät paikanpäälle örisemään..
eivätkä tajunneet sitten millään häipyä. Kuudelta aamulla naureskelivat että ompa rouva vähän kiukkuisen
näköinen. Siihen se mun hermo sitten loppu.