Mitä teit 20 v sitten?
Minä olin 4-vuotias pikkutyttö ja saanut juuri pikkusiskon kk takaperin. Elin onnelista lapsuutta :)
Kommentit (68)
olin 19v, sain juuri esikoiseni ja elin hyvin onnellista nuoren aikuisen elämää :)) Oi niitä aikoja!
Ihastelin 5kk:sta esikoispoikaani.
Mulla oli 3kk vanha vauva, sen kanssa istuin telkkarin ääressä yöt kun ei suostunut nukkumaan sängyssään kuin päivisin, päivät olin puoliksi horroksessa, kun varmaan näihin aikoihin, ehkä tammikuun puolella, aloin antaa lapselle kiinteää ruokaa, lapsi alkoi kuin taikaiskusta nukkua hyvin kaikki yöt, ei juuri koskaan heräillyt lapsena. Nyt meillä on keväällä 6 vuotta täyttävät kaksoset jotka heräävät vieläkin aika usein öisin, ovat tehneet sitä lähes koko ikänsä, vauvana nukkuivat hyvin vaikka syntyivät keskosena. Mutta jostain syystä taaperona ja nyt leikki-ikäisenä heräilevät, näkevät pahaa unta, tai jalat on kipeät, ns. kasvukipuja tosi paljon.
20 vuoden takainen elämä tuntuu kuin unennäöltä, tai toisen ihmisen elämältä, en olisi uskonut mihin kaikkeen elämä minua heittelee, koskaan ei tiedä mistä itsensä muutaman vuoden sisään löytää.
Olin mieheni kanssa joululomalla vuoden ikäisen tyttäreni kanssa. Odotin toista lastani.
Pidin välivuotta lukion jälkeen, asuin poikaystäväni kanssa yhdessä ja menimme kihloihin. Itse asiassa kihlajaispäivä on tasan 20 v sitten.
ollaan edelleen saman miehen kanssa yhdessä ja naimisissa.
Olin lukiossa, yksinäinen ja masentunut teini. Onneksi ei tarvi palata ajassa taaksepäin, nyt kaikki on niin paljon paremmin. Silloin tuntui että koko elämä tulee olemaan tätä eikä olo koskaan parane.
Varmaan naitiin silloisen poikaystävän, nykyisen aviomiehen kanssa
Olin 17 -vuotias, juuri edellisenä kesänä muuttanut uuteen kaupunkiin opiskelemaan. Koko maailma oli avoinna ja olin niiiiiin onnellinen. Eipä tiennyt tyttö...
Olin juuri saanut esikoiseni,olin naimisissa ja onnellinen.
Olin vilkas 6-vuotias. Leikin naapurin lasten kanssa ja hoivailin 2-vuotiasta siskoani.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:04"]Aikalailla tasantarkkaan synnyin juuri näillä hetkillä.. :) syntymäaika 11:06 ja 30.12.1994
[/quote]
hyvää syntymäpäivää!
Olin 6-vuotias, varmaankin ihastuksissaan leikin vasta saaduilla joululahjoilla. En muista.
Olin työtön ja asunnoton alkkis, nyt menee jo paremmin.
Olin vaihto-oppilaana Kaliforniassa. Ihana vuosi.
Olin 20-vuotias, asuin silloisen avomiehen kanssa yhdessä, opiskelin ja kävin iltatöissä. Mieheni halusi lapsia, minä en. Erosimme ja muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen aviomieheni. :)
Olin varmaan pulkkamäessä, tai mitä nyt 5-vuotiaat tähän aikaan talvesta yleensä tekevät.
Aikalailla tasantarkkaan synnyin juuri näillä hetkillä.. :) syntymäaika 11:06 ja 30.12.1994