Mitä teit 20 v sitten?
Minä olin 4-vuotias pikkutyttö ja saanut juuri pikkusiskon kk takaperin. Elin onnelista lapsuutta :)
Kommentit (68)
Jäin juuri sairaslomalle, siitä kohta äitiyslomalle. Esikoinen syntyi 020395.
Olin 8v. Varmaan pulkkamäessä, luistelemassa tai leffassa. Käytiin aina joululomalla leffassa ja se oli iso ja odotettu juttu :) Ennen leffaan menoa käytiin karkkipussi nimisessä karkkikaupassa ja sieltä sai lutjake sammakko karkkeja. Ne olivat maailman parhaita.
Opiskelin ja tein iltatyötä yhdessä kypsässä alipalkatussa työssä. Vuokran ja ruoan ja auton kulujen jälkeen ei jäänyt oikeastaan mitään ylimääräistä eikä mitään säästöön. Ei ollut kyllä aikaakaan tehdä mitään työn ja opiskeluiden lisäksi. Kaikenlisäksi laman iskettyä kunnolla suomeen vaihdoin kokonaan toiselle alalle joten turhaa oli sekin opiskelu :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:27"]
Olin 20-vuotias, asuin silloisen avomiehen kanssa yhdessä, opiskelin ja kävin iltatöissä. Mieheni halusi lapsia, minä en. Erosimme ja muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen aviomieheni. :)
[/quote]
Ja monta lasta on nykyään? :D :D
Mahdollisesti juuri silloin tein elämäni pisintä työpätkää, kesti noin vuoden.
Olimme juuri muuttaneet uuteen taloomme jossa vietimme ensimmäistä Joulua. Lapsia oli kaksi, kuten nytkin. Syksyllä olin vaihtanut uuteen työpaikkaan jossa palkka oli reilusti entistä parempi. Oikein hyvin oli asiat. Ihan kuten nytkin, lapset tosin on jo maailmalla ja kaksi huonetta tyhjillään suurimman osan ajasta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:27"]
Olin 20-vuotias, asuin silloisen avomiehen kanssa yhdessä, opiskelin ja kävin iltatöissä. Mieheni halusi lapsia, minä en. Erosimme ja muutaman kuukauden kuluttua tapasin nykyisen aviomieheni. :)
[/quote]
Ja monta lasta on nykyään? :D :D
[/quote]
Ei yhtään. Sen takiahan tuon miehen valitsinkin. :)
Olin siittiönä isäni kiveksissä valmiina pian lähtemään.
Olin juuri jäänyt työttömäksi ja odotin esikoistamme. Tosin tästä odotuksesta en vielä silloin tiennyt, huomasin odottavani vasta tammikuun puolella..
Olin juuri aloittanut suhteen josta ei jäänyt jälkeenpäin käteen muuta kuin 10 vuotta hukkaan heitettyä elämää.
Olin töissä, vuoden kiireisintä aikaa...
Taputtelin kakkakakkuja keittiön lattialla.
Kakkasin alleni ja kieriskelin kapaloissa.
Peruskoulun viimeisellä luokalla, joululomalla. Kaiketi luin ja ahmin suklaata. Ehkä kävin hiihtämässä. Hoidin koiraani.
Olin aika uusi työntekijä (nyt jo entisessä työpaikassani), joten varmaan tein nämä välipäivätkin töitä, kun vanhemmat työntekijät pitivät vapaata. Nautin ensimmäisestä omasta asunnostani, vaikka sen maksaminen tekikin tiukkaa.