Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit 20 v sitten?

Vierailija
30.12.2014 |

Minä olin 4-vuotias pikkutyttö ja saanut juuri pikkusiskon kk takaperin. Elin onnelista lapsuutta :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin riehakasta opiskelijaelämää, opintoja oli muutama vuosi takana, opintoviikkoja aika paljon vähemmän.. oi tiedekunta-aktiivin kiireet:) Hienoa aikaa, ihana että ne koin, onneksi ovat jo ohi.

Vierailija
2/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin varmaan ihanaa arkea 4- ja 2-vuotiaiden tyttärieni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vankilassa.

Vierailija
4/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:54"]

Minä olin 4-vuotias pikkutyttö ja saanut juuri pikkusiskon kk takaperin. Elin onnelista lapsuutta :)

[/quote]

20 v sitten olin 29-vuotias kuuden lapsen äiti ja viiden lapsen siajisäiti.

Yritin sovittaa työtä, opiskelua ja koti"velvollisuuksia" (raisuhteen lasten aktiivista hoitoa, remonttia, uutta yritystä ja luomumaatilan pyörittämistä") yhteen.

Taisin olla kaiken muun "pahan" lisäksi vielä melkoisen onnellinenkin...  

Nykyään hengästyn jo ajatuksesta. 

Vierailija
5/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22 vuotta nuori, kävin päivisin töissä ja iltaisin iltalukiota. Ehdin vielä elää, harrastaa ja tavata kavereitakin. On sitä näemmä nuorena jaksanut. Nykyisin tuntuu, että kun työpäivän jälkeen pakolliset kotihommat tekee, on jo ihan valmis nukkumaan... Onneksi nykyään on mailit, facet ja whatsappit, niin ei ystävätkään arjessa unholaan jää :)

Vierailija
6/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masussa.

Vierailija
7/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin, kakkasin, nukuin, huusin. Olin viikon vanha!

Vierailija
8/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion viimeisellä luokalla olin. Seurustelin, mutta en päätynyt naimisiin sen jäppisen kanssa ;)

Vierailija
9/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23-vuotias, asunut muutaman vuoden omillani, odotin paljon elämältä ja oisin saanut paskahalvauksen jos olisin tajunnut miten nopeasti seuraavat 20 vuotta elämästäni kuluvat!

Vierailija
10/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistauduin juuri täysikäisyyden saavuttaneena uuden vuoden viettoon.

Lukion toka! Kun lukioissa oli vielä luokat! Mutta tuo oli sitä aikaa kun koko maailma oli vielä auki.

Vierailija
11/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äidin masussa :)

Vierailija
12/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa toisella luokalla ja kaiketi ihan onnellinen lapsi. Asuimme äidin kanssa yksiössä kahdestaan, kun vanhempani olivat vuosi-kaksi takaperin eronneet. Isää näin kuitenkin säännöllisesti. Koulu meni miten meni, olin aika villi tapaus, mutta rauhoituin onneksi myöhemmin.

Vierailija
13/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen yliopisto-opiskelija, naimisissa, haaveilin vauvasta.

Vierailija
14/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tarhaan.

Vierailija
15/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsygootti

Vierailija
16/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5-vuotias. Mitä lie tein, leikin? :D Olin siihen aikaan vielä ainoa lapsi.

Vierailija
17/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 20 vuotta sitten katseltiin kaverin kanssa videoita, käytiin "kylillä", maksettiin vähän hakijalle, jotta saatiin uudenvuoden kaljat, piilotin ne meidän varastoon. Käytiin samaisen kaverin kanssa vielä illalla kävelemässä ja nähtiin kaksi paikallista nuorta butaanipäissään.

onneksi oma teini on paljon fiksumpi meitä.

Vierailija
18/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työtön ja ahdistunut nuorehko aikuinen.

Vierailija
19/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri eronnut, ihanan yksivuotiaan pojan yh äiti, alkoi ihana elämä paskan suhteen jälkeen :-)

Vierailija
20/68 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri mennyt elokuussa naimisiin 7 kuukauden seurustelun jälkeen. Elin aikamoisessa rakkauden huumassa, olimme muuttaneet huhtikuussa yhteen ja kummallakin oli elämää takana entuudestaan. Oltiin 24 -vuotiaita ja todella rakastuneita toisiimme. Rahaa ei meillä paljon ollut, mutta opeteltiin elämään ja pärjäämään ja kun kumpikaan ei suoraan mamman helmoista lähtenyt, oli asiat jotenkin hallussa.

20 -vuotishääpäivä oli nyt elokuussa ja meillä on 16 ja 18 -vuotiaat lapset. Ollaan edelleen rakastuneita ja onnellisia, toistemme parhaat kaverit ja ylä- ja alamäkien kautta kasvettu aina vaan enemmän yhteen. Enää ei ole rahasta pulaa ja yhdessä mennään vieläkin täyttä höyryä eteenpäin. Jarruja ei olla paljoa käytetty missään vaiheessa :D