Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Kuinka kauan vakipanosuhde voi kestää?

Vierailija
30.12.2014 |

Kuinka kauan olette olleet panosuhteessa vaikka ette rakasta naista tai halua asua yhdessä?

Mietin omaa 5 vuotta kestänyttä suhdettani että onko tämä miehen puolelta edelleen vain hauskan pitoa...

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se edelleen panosuhde. Kyllä mies osaa avata suunsa jos haluaa naimisiin...=D   =D

Vierailija
22/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka loppuelämän. Minä olen tuollaisessa suhteessa ollut 8 vuotta ja tykkäisin kovasti jos se jatkuisi loppuelämän. Olen nainen, mutta liian erakkoluonne halutakseni perinteistä parisuhdetta. Minulle sopii hyvin sellainen että tapailen vakipanokumppania silloin tällöin, kun seksiä mieli tekee. Mies on samanlainen, joka ei halua ikinä kiinteämpää parisuhdetta, joten intressimme osuvat hyvin yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin mies haluaa olla jonkun toisen kanssa oikeasti, eikä vain panosuhteessa.

Vierailija
24/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:33"]

Vaikka loppuelämän. Minä olen tuollaisessa suhteessa ollut 8 vuotta ja tykkäisin kovasti jos se jatkuisi loppuelämän. Olen nainen, mutta liian erakkoluonne halutakseni perinteistä parisuhdetta. Minulle sopii hyvin sellainen että tapailen vakipanokumppania silloin tällöin, kun seksiä mieli tekee. Mies on samanlainen, joka ei halua ikinä kiinteämpää parisuhdetta, joten intressimme osuvat hyvin yksiin.

[/quote]

Ääh, mistä noita miehiä oikein löytää? Suurin osa haluaa oikean suhteen, ne loput ei jaksa pelkkää seksisuhdetta pitkiä aikoja...

Vierailija
25/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kummoista jaksamista vaadi, varsinkin kun niitä vakipanoja on useampi ei tule kyllästymistä toiseen.

Vierailija
26/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten erottaa panosuhteen ja parisuhteen? Olemme paljon yhdessä vaikka asumme eri osotteissa, naimisiin ei halua, kavereilleen on esitellyt jos niitä tulee vastaan, perheelleen (veli, vanhemmat) ei. Ei ole ikinä sanonut rakastavansa. En tiedä onko pannut muita tänä aikana, itse en ole. Ap.

Vierailija
27/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Ääh, mistä noita miehiä oikein löytää? Suurin osa haluaa oikean suhteen, ne loput ei jaksa pelkkää seksisuhdetta pitkiä aikoja...

[/quote]Minusta on hyvä välillä vaihtaa miestä, ettei aina sen saman kanssa. Mutta meitä on moneksi. Joku jaksaa jyystää sitä samaa luuta.

Vierailija
28/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei rakasta sua olet vain panokaveri. Jos rakastaisi olisi sen kyllä jo sanonut. Voit lopettaa unelmoinnin ette ole parisuhteessa.

Vierailija
30/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:48"]Mistä sitten erottaa panosuhteen ja parisuhteen? Olemme paljon yhdessä vaikka asumme eri osotteissa, naimisiin ei halua, kavereilleen on esitellyt jos niitä tulee vastaan, perheelleen (veli, vanhemmat) ei. Ei ole ikinä sanonut rakastavansa. En tiedä onko pannut muita tänä aikana, itse en ole. Ap.
[/quote]

Oletko itse mennyt rakastumaan?

Vierailija
31/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyt? Haluaisitko miehen kanssa kunnon suhteen?

Vierailija
32/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:48"]

Mistä sitten erottaa panosuhteen ja parisuhteen? Olemme paljon yhdessä vaikka asumme eri osotteissa, naimisiin ei halua, kavereilleen on esitellyt jos niitä tulee vastaan, perheelleen (veli, vanhemmat) ei. Ei ole ikinä sanonut rakastavansa. En tiedä onko pannut muita tänä aikana, itse en ole. Ap.

[/quote]

Oletteko ihan jutellut näistä asioista? Jos ette ole, kannattaisi varmaan pitää vakava juttutuokio ja yhdessä miettiä mitä molemmat suhteelta ja yleensä elämältä haluavat. Ei nykyaikana ole mitään yhtä parisuhteen mallia johon kaikki pyrkisivät, tyyliin avioliitto kunnes kuolema erottaa, parisuhteita on kovin monenlaisia ja on parin oma asia määritellä oman suhteensa ehdot.

Vierailija
33/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:48"]

[/quote]

Olette edes puhuneet naimisiinmenosta, vaikka vastaus olikin kielteinen. Toisaalta taas ei esittele vanhemmilleen.. Ehkä ei kuitenkaan halua sinua loppuelämäksi, kenties pitää paremman puutteessa? Erikoista kylläkin.

Vierailija
34/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]Minusta on hyvä välillä vaihtaa miestä, ettei aina sen saman kanssa. Mutta meitä on moneksi. Joku jaksaa jyystää sitä samaa luuta.

[/quote]

Joo tosiaan on erilaisia ihmisiä. Minä sekä panokaverini ollaan molemmat hyvin erakkoluonteisia, ja tuntuisi hyvin rasittavalta joutua tapaamaan uusia ihmisiä, etsiä niitä uusia kumppaneita. Kätevämpi vaan olla saman tutun kanssa, niin ei joudu tutustumaan ylimääräisiin ihmisiin tai käymään missään :D

t. 6

Vierailija
35/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:52"]Jos mies ei rakasta sua olet vain panokaveri. Jos rakastaisi olisi sen kyllä jo sanonut. Voit lopettaa unelmoinnin ette ole parisuhteessa.
[/quote]

Ja minä olen kertonut miehelle kaiken itsestäni, elänyt kuin hän olisi mieheni. Tunteita on ollut jo kauan aikaa enkä pääse tästä irti. Odotan siis että mies löytää jonkun jota rakastaa oikeasti ja jättää minut sitten... Ap.

Vierailija
36/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:55"]Miksi ap kysyt? Haluaisitko miehen kanssa kunnon suhteen?
[/quote]

Ainakin haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni ja ainut hänelle koska rakastan häntä. Hän ei kylläkään minua. On sanonut jo ajat sitten ettei mene ikinä naimisiin eikä muuta yhteen. Olemme kuitenkin tekemisissä lähes joka päivä.

Vierailija
37/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne tunteet tulee mukaan aika pian... Vuoden verran taisi kestää pisin, josta puoli vuotta pani halusi tyttökaveriksi. Minulla siis oli tyttökaveri jo. Pano oli vain hyvä sängyssä ja nätti. Yh, ei koulutusta, masennusta... Ei sellaista kukaan halua 24/7 riesoiksi.

Vierailija
38/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:55"]Miksi ap kysyt? Haluaisitko miehen kanssa kunnon suhteen? [/quote] Ainakin haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni ja ainut hänelle koska rakastan häntä. Hän ei kylläkään minua. On sanonut jo ajat sitten ettei mene ikinä naimisiin eikä muuta yhteen. Olemme kuitenkin tekemisissä lähes joka päivä.

[/quote]Nuo kertoi, muttet edelleenkään tiedä onko panosuhde vai mikä.....Onko teillä muita? tai sinulla, miehestähän et voi koskaan tietää vaikka se sanoisi ettei ole.

Vierailija
39/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:55"]Miksi ap kysyt? Haluaisitko miehen kanssa kunnon suhteen? [/quote] Ainakin haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni ja ainut hänelle koska rakastan häntä. Hän ei kylläkään minua. On sanonut jo ajat sitten ettei mene ikinä naimisiin eikä muuta yhteen. Olemme kuitenkin tekemisissä lähes joka päivä.

[/quote]

Voi johtua siitäkin, että jos mies on vaan enemmän yksin viihtyvää tyyppiä, sellainen joka tarvitsee omaa aikaa ja tilaa. Hän voi ihan oikeasti rakastaa sinua ja haluta olla kanssasi loppuiän, mutta ei vaan halua muuttaa yhteen, koska yhdessäasuminen kenenkään kanssa ahdistaisi häntä. Monet introverttiluonteet ahdistuvat yhdessä asumisesta ja nykyään kun ei ole sosiaalista pakkoa mennä naimisiin ja asua yhdessä, valitsevat vapaampia yhdessäolon muotoja.

Vierailija
40/72 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

Joo tosiaan on erilaisia ihmisiä. Minä sekä panokaverini ollaan molemmat hyvin erakkoluonteisia, ja tuntuisi hyvin rasittavalta joutua tapaamaan uusia ihmisiä, etsiä niitä uusia kumppaneita. Kätevämpi vaan olla saman tutun kanssa, niin ei joudu tutustumaan ylimääräisiin ihmisiin tai käymään missään :D

t. 6

[/quote]

Niinpä. Usein vaan käy, että jompikumpi ihastuu tai vaihtoehtoisesti mies jättää leikin kesken kun ilmaantuu nainen, jonka kanssa haluaa parisuhteeseen. Mutta kun itse ei sellaiseen vielä haluaisi lähteä ja toisaalta on rasittavaa tutustua ja löytää tarpeeksi hyvä yhteys uuteen edellisen miehen jälkeen...Parisuhteen saaminen on helpompaa kuin vakinaisen, turvallisen seksisuhteen.