Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nythän se myrkyn lykkäsi! Mies on jäänyt työttömäksi..

Vierailija
29.12.2014 |

Mä näen varmasti painajaista! Mies on siis jäänyt työttömäksi muttei ollut uskaltanut kertoa mulle siitä. On käynyt ihan normaalisti joka aamu työvaatteet yllä ovesta ulos, mutta pyörinyt sitten kaupungilla tai tehnyt mitä helvettiä sitä nyt sitten tehdäänkään silloin. 

En voi uskoa tätä todeksi! En voi uskoa! Hajoan! En voi soittaa kellekään, auttakaa nyt joku kiltti mitä ihmettä mä nyt teen??!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 04:41"]

Tuli mieleen ranskalainen elokuva, jossa mies esitti menevänsä töihin saatuaan potkut. Istui sen sijaan autossa, luki lehtiä ja poltti tupakkaa.

[/quote]

Joo, perustui tositapahtumiin. Mies oli reputtanut lääkäriksi opiskellessaan, muttei kehdannut kertoa. Oli valehdellut valmistuneensa ja eli valheessa vuosia. Lopulta piti pistää perhe kylmäksi, kun salaisuus paljastui.

[/quote]

Tämä: http://www.imdb.com/title/tt0273069/

Tässä taustalla oleva tarina: http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Romand

Vierailija
62/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:27"]

Tässä vaiheessa ero on oikeasti parasta kummallekin.  Tältä se nyt kuitenkin vaikuttaa.

[/quote]

Just sopiva sauma, elaritki jäis pieniksi kun mies on työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ei oo reilua mutta ei se välttämättä ole miehen vika, jos ei uskaltanut sulle kertoa. Katso peiliin.

Vierailija
64/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsi valehdella minulle, se ei ole minun syyni millään tavalla. Jos jossitella haluaa, niin tuskin olisin saanut paskahalvausta hänen irtisanomisestaan. Luottamuksen pettäminen on ihan eri laadun ongelma kuin se, että yksi työpaikka menee alta. Olenhan itsekin tullut irtisanotuksi!

Missä ihmeen maailmassa oikein elätte? Onko kaikki miehen käyttäytyminen seurausta naisen toiminnasta?! Haloo!

Vierailija
65/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka sanoi, että työttömyys ei ole mikään häpeä: olen aivan samaa mieltä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi