Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko "tyttöporukkaan"?

Vierailija
22.12.2014 |

Sellaiseen, joka on pitänyt yhteyttä suht pitkään ja jossa harrastetaan tyttöjen bileiltoja ja muuta kivaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En..ei ole kuin muutama kaveri. Välillä käy kateeks tyttöporukoita.

Vierailija
2/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu, en ole koskaan kuulunut. Mietin, pitäisikö kadehtia vai halveksia moisia porukoita; toisaalta oma "jengi" olisi kiva, eikä olisi aina niin yksinäistä, toisaalta laumasieluisuus ja kälättävä akkaporukka ahdistaa ja v*tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu. Ei ole ystäviä :( vain oma perhe ja työkaverit töissä.

Vierailija
4/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Näitä laumoja näkee varmimmin jossain Kaija Koon tai Siltsun keikalla. Pitävät ihan jumalatonta mökää ja ovat niiin räväköitä.

Vierailija
5/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuulunut. Vain muutama kaveri, jotka eivät tunne toisiaan ja asuvat eri puolella Suomea.

Vierailija
6/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin oudolta toiminnalta. "Käytiin likkojen kanssa Tallinnassa. Vietetään tyttöporukalla Pirjon synttäreitä. Ollaan tyttöjen kanssa varattu liput Vain Elämää -konserttiin, kun me kaikki fanitetaan Keekkiä! Wuhuu!"

Vierailija
7/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sekä tyttö- että poikaporukkaan. Tyttöjen kanssa mennään ulos syömään ja drinksuille. Pojat kutsuu mut pokeri iltoihin

Vierailija
8/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on kolmen jengi lukiosta, muuten oon enemmän sellainen kaksin jonkun kanssa tyyppi vaikka olis isompi porukkakin aika ihana

Vierailija
9/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: yritin raskausaikana ujuttautua porukkaan, joka muodostui äitiysvalmennuksessa. Ei onnistunut. Tämä porukka tuli sitten iloisena lössinä vastaan mm. vauvakerhoissa (joissa en tutustunut kehenkään). Silloin vähän kirpaisi, nyt jo helpottaa.

Tunnetteko te muutkin porukkaan kuulumattomat itsenne vähän luusereiksi, vaikka nuo "tyttöjen kanssa Siltsun keikalle"-jutut ottaisivatkin päähän? Kyllähän minussa on pakko olla joku vika, kun kiljuvat kreisibailaajat kelpaavat kavereiksi, mutta minä en.

Vierailija
10/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun. Osan kanssa on tunnettu ihan pienestä asti, uusin tuli joukkoon mukaan 15 vuotta sitten. Nykyään asutaan eri puolilla Suomea ja tavataan pari kertaa vuodessa. Ei ole pidetty teiniaikojen jälkeen bileiltoja vaan rauhallisia illanistujaisia jonkun kotona tai mökillä. Ei minullakaan asuinkaupungissani ole kuin kaksi kaveria, joten tuon porukan tapaamiset on tosi tärkeitä.

Vierailija
11/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vähiin on silti käynyt bileet. Yritetään edes kerran pari vuodessa jotain järjestää. Yleensä keväisin ollaan tehty laivareissu ja ne on ihan parhaita. Ikinä ei ole mitään edes silmäpeliä ketään pitänyt miesten kanssa, vaan aina ollaan keskitytty pitämään keskenään hauskaa. Maha on aina seuraavana päivänä kipeä nauramisesta. Välillä ollaan pidetty esim. wiidance-iltoja ja ne on kanssa ihan huippuja. Sellainen olisi onneksi taas enskuussa tiedossa. Ikää on 37v. ja porukka on kyllä vähentynyt siitä kun oltiin 20v. Mutta yleensä vähintään 4 saadaan koolle. laivalle lähtee yleensä 7-8.

Vierailija
12/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kahteenkin eri tyttöporukkaan. Nähdään jengillä aina joko jonkun kotona, tai käydään kahvilla, tai pikku reissuilla. Miksei voitais jossain keikoillakin käydä, ei tosin ole sellaista tilannetta tullut. Ei olla mitään kälättäviä akkalaumoja vaan ihan vaan kaveriporukoita joissa pidetään hauskaa, jutellaan, nauretaan ja itketäänkin, jaetaan sitä elämää. Toki joskus otetaan vähän skumppaa ja juhlitaan, mutta useimmiten nähdään kyllä ihan selvin päin.

Voin nähdä näitä kavereita myös kahdestaan tai pienemmällä kokoonpanolla, ja on mulla muitakin ystäviä joita tapaan. Nuorempana olin vähän erakko ja mun ystävyyssuhteet oli paljon pinnallisempia kuin nykyään, joten kiitollinen olen näistä ihmisistä. 

Vierailija
13/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun, ehkä 4-5 kertaa vuodessa käydään jossain. Ei kylläkään Siltsun tai Kaija K:n keikalla... yleensä syömässä+yökerhossa, joskus vaan pubissa. Välillä Tallinnassa.

Vierailija
14/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu. Järjestetään kyllä vaihtelevilla kokoonpanoilla biletysiltoja ja reissuja. Kaverit on hajallaan ympäri suomea ja osan kanssa tunnettu lapsesta asti ja osaan taas tutustunut koulussa, töissä ja harrastuksissa. Olen miesvaltaisella alalla, jossa ei juurikaan naisia ole ja harrastuksissakin on miehiä enemmistö, joten vastapainoksi kyllä kaipaan "akkojen kälätystä" ja tyttöjen iltoja :D

Vierailija
15/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulun, lukiossa oltiin ihana pissisporukka ja pidetään yhteyttä edellee :)

Vierailija
16/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olemme opiskelukavereita ja tunteneet vasta noin viisi vuotta. Nyt olemme kaksvitosia ja perheellistymisen ääressä, tänä vuonna vietettiin kahdet häät. Nähdään mielestäni tosi usein, vähintään kerta kuussa, joskus jopa kerta viikkoon. Syödään brunsseja, käydään juhlimassa, istutaan ihan vaan kahvilla, käydään metsäretkellä. Me jutellaan ihan mistä vaan, kaikki tietää kaikkien angstit ja onnenhetket. Minä olen porukan ainoa jolla on lapsi, mutta kiva kun olen pysynyt joukossa vaikka välillä osallistuminen on ollut aika vähäistä. Nyt taas pääsee paljon enemmän kun lapsi on isompi :) 

Vierailija
17/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihanat vanhat kaverini! 80 -luvulta asti ollaan tunnettu <3.

Vierailija
18/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun muutamaan, osan kanssa ollaan tunnettu kouluajoista saakka, osan kanssa tutustuttu töissä. Keekkiä tai Kaija Koota ei olla käyty katsomassa, festareilla, ulkomailla ym. kyllä. Voidaan käydä vaan kahvilla tai mennä mökille tai vaikka viikonlopuksi johonkin kylpylään, mitä milloinkin keksitään

Vierailija
19/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin, mutta yksi meistä ei enää halunnut olla toisen kanssa tekemisissä, joten koko porukka hajosi. Nyt tapailemme kaksi kerrallaan.

Vierailija
20/21 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:26"]

En mäkään. Näitä laumoja näkee varmimmin jossain Kaija Koon tai Siltsun keikalla. Pitävät ihan jumalatonta mökää ja ovat niiin räväköitä.

[/quote]

onhan se kyllä kamalaa jos ihmisillä on hauskaa. Pitäisi ennemmin olla kotona ja naukua av-palstalla kuinka muut kehtaavat tuolla tavalla elämöidä, hmph!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä