Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nythän se myrkyn lykkäsi! Mies on jäänyt työttömäksi..

Vierailija
29.12.2014 |

Mä näen varmasti painajaista! Mies on siis jäänyt työttömäksi muttei ollut uskaltanut kertoa mulle siitä. On käynyt ihan normaalisti joka aamu työvaatteet yllä ovesta ulos, mutta pyörinyt sitten kaupungilla tai tehnyt mitä helvettiä sitä nyt sitten tehdäänkään silloin. 

En voi uskoa tätä todeksi! En voi uskoa! Hajoan! En voi soittaa kellekään, auttakaa nyt joku kiltti mitä ihmettä mä nyt teen??!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit itse töihin ja lopettaisit miehen siivellä elämisen?

Vierailija
22/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tarkkaan ottaen olet vihainen? Siitä että jäi työttömäksi? Siitä että salasi asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se leffa missä työttömät miehet rupes strippaamaan?

Vierailija
24/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:13"]Mikä oli se leffa missä työttömät miehet rupes strippaamaan?
[/quote]

Housut pois.

Vierailija
25/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mies olla ihan oikeassa kun ei kertonut. Varmasti ollut hänelle ahdistava tilanne kun ei voi vaimolleen kertoa tuollaista asiaa. :( Oletko pahakin pirttihirmu?

Vierailija
26/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän ääreen ja tekemään taloussuunnitelmaa. Onko jäänyt laskuja maksamatta? Nyt ei auta rutina, ei kitinä, ellei omasta syystä ole lopputiliä saanut. Yhdessä asioita järjestämään. Toivottavasti ei mene koko talous kuralle! Tsemppivä!

Vierailija
27/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän teille jää enemmän aikaa toisillenne.

Vierailija
28/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies meinas ku kysyit että miksei ole kertonut??.

Vierailija
29/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:48"]Tää on varmaan vitsi. Tunnen kyllä yhden joka teki juuri noin.
[/quote]

Mä tunnen myös. Kaverilleni selvisi vasta parin kuukauden kuluttua, ettei mies ollut käynyt töissä. Miehellä oli ollut yli kymmenen vuoden työsuhde, joten palkkakin juoksi vielä sen puoli vuotta.

Sittemmin mies hakeutui työvoimapoliittiseen koulutukseen uudelle alalle.

Vierailija
30/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt ja vihainen, hän on siis valehdellut minulle joka päivä. Tietenkin hän vannoo rakastavansa minua (ja lapsia, niitäkin nimittäin on!) mutta en voi uskoa että kukaan voi valehdella näin kenellekään jota rakastaa. Voi ei, en kestä tätä tilannetta!

Minä olen se taloudellinen vastuunkantaja meillä. Olin onnellinen että mies oli vihdoin löytänyt itselleen työn josta pitää ja nyt - kaikki olikin pelkkää valhetta! En kestä, voisin antaa vaikka oikean käteni siitä että tämä olisikin vain pahaa unta!! Miten ihmeessä mä jaksan huomenna töissä, haluan vain itkeä!! Mies jää lasten kanssa kotiin, juuri nyt on olo niin kerta kaikkisen pettynyt etten edes usko hänen suoriutuvan isän velvollisuuksista!

Niin, hän kertoi minulle tämän äsken. Hän oli niin pettynyt itse ja tunsi olonsa epämiehekkääksi ja säälittäväksi työttömyyden vuoksi. Hän kokee että minä olen onnistunut hyvin ja että tuntee itsensä niin pieneksi minuun verrattuna.. Voiko tällainen olla rakkauttakaan edes!!!!

Vierailija
31/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt mitä mies sanoo ja yritä edes ymmärtää.

Vierailija
32/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun pelle. Se on vaa yks paska työ! Kaikki voi saada lähöt nykyään

Vierailija
33/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas olit hauskan jutun keksassu.

Vierailija
34/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe nyt oma tekstisi, olet lytännyt miestäsi aiheesta ilmeisen kauan. Jos kerran olet vastuunkantaja, ole äläkä elä jotai patriarkaattiaikas jolloin miehen pkti tuoda leipä pöytään ja nainen heilui nyrkin ja hellan välissä. Mitä kestämistä sulla on? Hävettääkö sinua miehesi, vaikka hän on valmis ottamaan vastuun kodin hoitamisesta?

Vierailija
35/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että oli kynnystä kertoa, kun akka on tuollainen drama queen. 

Vierailija
36/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:30"]

Olen pettynyt ja vihainen, hän on siis valehdellut minulle joka päivä. Tietenkin hän vannoo rakastavansa minua (ja lapsia, niitäkin nimittäin on!) mutta en voi uskoa että kukaan voi valehdella näin kenellekään jota rakastaa. Voi ei, en kestä tätä tilannetta!

Minä olen se taloudellinen vastuunkantaja meillä. Olin onnellinen että mies oli vihdoin löytänyt itselleen työn josta pitää ja nyt - kaikki olikin pelkkää valhetta! En kestä, voisin antaa vaikka oikean käteni siitä että tämä olisikin vain pahaa unta!! Miten ihmeessä mä jaksan huomenna töissä, haluan vain itkeä!! Mies jää lasten kanssa kotiin, juuri nyt on olo niin kerta kaikkisen pettynyt etten edes usko hänen suoriutuvan isän velvollisuuksista!

Niin, hän kertoi minulle tämän äsken. Hän oli niin pettynyt itse ja tunsi olonsa epämiehekkääksi ja säälittäväksi työttömyyden vuoksi. Hän kokee että minä olen onnistunut hyvin ja että tuntee itsensä niin pieneksi minuun verrattuna.. Voiko tällainen olla rakkauttakaan edes!!!!

[/quote]

No mikä tässä nyt sun maailmas kaataa? Kai te jotenkin olette varustautuneet vastaisen varalle? Jos ois syöpä ja elinaikaennuste 2kk, niin sitten ois jo itkun paikka. Lainanmaksuakin saa lykättyä.

Vierailija
37/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille olis ihan okei että mies valehtelee? No, mulle se ei ole ihan sama joten kai mä sitten olen drama queen.

Vierailija
38/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit suhtautunut jos mies olisi kertonut heti? Oletko syyllistänyt häntä siitä, että sinä ole päävastuussa rahallisesti?

Vierailija
39/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei ole mikään häpeä. Tänä päivänä ihmisiä irtisanotaan joukoittain tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Itse kävin 7 YT:t läpi ja viimeisellä kerralla puolet porukasta sai virsua, minä mukaanlukien. Se oli suuri helpotus. Nyt olen täydentämässä opintojani uudelle alalle ja olen tyytyväinen että sain näin uuden mahdollisuuden. Vanha ala on ns. auringonlaskun ala ja sillä ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
40/65 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellinen kysymys. Kai olisin ajatellut, että nyt ei tärpännyt mutta että onneksi mies voi jäädä kotiin hoitamaan lapsia. Nyt lapset olivat tarhassa, mies omien sanojensa mukaan soimasi itseään päivät pitkät. Miettikää hei nyt!

Olen vihainen nyt itselleni etten huomannut tätä aiemmin! Paskat nakkaan siitä rahasta mutta miten suhteeme käy jos en pysty luottamaan!!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän