Poltatko tupakkaa?
Kommentit (24)
Olen joskus polttanut. Sitten lopetin. Ja nyt poltan taas. Mutta aion lopettaa pian.
Poltin joskus nuorempana mutta pääsin onneksi irti siitä. En halunnut pilata keuhkojani ja kuolla viisikymmisenä.
Millainen ihminen oikein polttaa tupakkaa vuonna 2021?
Poltan tupakkaa askin päivässä. Onneksi olen hyvätuloinen
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, sivistymätön ja huono-osainen
Lopetin vuonna 2002 kun aloin odottaa ainoaa lastani joka täytti tänä vuonna 18v.
Vierailija kirjoitti:
Poltan tupakkaa askin päivässä. Onneksi olen hyvätuloinen
Todellisuuudessa elät toimeentulotuella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan menestyneetkin ihmiset polttaa. Lääkärit, juristit jne.
Itse en tunne yhtään tupakoitsijaa. Ehkä elän sitten hyväosaisten ja korkeakoulutettujen ihmisten kuplassa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä? Katso tupakan hintoja..
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsija. Höhhöhhöö!
Vierailija kirjoitti:
Itse en tunne yhtään tupakoitsijaa. Ehkä elän sitten hyväosaisten ja korkeakoulutettujen ihmisten kuplassa. 😂
Minä ainakin poltan salaa kaikilta. Ainoastaan yksi ystäväni tietää, että poltan.
Poltin jotain 35 vuotta. Lopettanut 6 vuotta sitten
Poltan koska se on mukavaa, rentouttavaa ja sosiaalista puuhaa.
Olen köyhä mutten sivistymätön. Hermot huonossa kunnossa ja nikotiiniriippuvainen, siksi poltan. Ei pitäisi mutta poltan silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin poltan salaa kaikilta. Ainoastaan yksi ystäväni tietää, että poltan.
Muilla ei ole hajuaistia?
BB:ssä näyttää tupakki maistuvan nuorille tytöille.
Ikävä kyllä. 6.luokasta saakka. Nyt 34v. Ei vielä terveysongelmia, mutta haluaisin lopettaa ennen niitä. Tuntuu vain niin hiton hankalalta. Kumpa en olisi ikinä aloittanut:(
Poltin ennen. Nyt en ole polttanut kymmeneen vuoteen. Eikä enää koskaan tee mieli tupakkaa.
Silloin kun vielä poltin, aattelin että en koskaan kykene lopettamaan tätä.
Mutta kykenin sittenkin. Ja asiaan vaikutti suuresti se, että sairastin tosi vaikean flunssan, josta tuli vakava hengitystie infektio. Oli raskasta ja hankalaa hengittää ja viikkokausia heikko olo.
Siihen loppui tupakanpoltto kerralla.
What the hell... =D