Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin viimeksi jouluaattona kakkalla, nyt istun pöntöllä itkien

Vierailija
29.12.2014 |

Oltiin anoppilassa keskiviikosta lähtien, ja oon vähän ujopissaaja ja varsinkin ujokakkaaja, joten nytkun pääsin vihdoin kotiin, on ne kaikki jouluruuat ja kinkun ja herkut ja normiruuatkin nyt tulossa ulos. Sattuu niin saatanasti ja tuntuu et perse repee. Mitä teen??

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:55"]

En ole koskaan kokenut tuollaista. Mutta koen myötätuntoa ja ihailen miten pystyt kirjoittamaan noin vakaasti ilman virheitä olotilastasi huolimatta.  

[/quote]Miten niin ilman virheitä!?!? KakKalla ei ole oikeaa kieltä, se on kakalla.

Vierailija
44/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt antaa väliaikatietoja, kun meno meni niin intensiiviseksi ja kivuliaaksi. Muistin että mulla on kaapissa muutama suolihuuhtelupussi, ja aluksi sain vettä vain noin 10ml suoleen, ja kertakäyttökäsineillä avitin ulostetta ulos.... kunnes lopulta sain vettä sisälle sen verran, että koko komeus tuli ulos, aika kivuliaasti. Se booa ob tälläkin hetkellä pöntössä jumissa. Oon vetänyt vessan vaan kymmenen kertaa, ja se ei hievahda. Tein suolihuuhtelua muutaman otteeseen ja luultavasti kaikki jouluaatosta lähtien syödyt ja juodut tulivat ulos... Pöntössä on ties mitä putkiavaajaa ja muuta, toivon että se pökäle vähän pehmenee ja liukuu putkistoon ilman pilkkomista...

Vierailija
46/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kakka taipuu kahdella koolla koska se ei ole yhden koon kakka

Vierailija
48/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane kummikintaat käteen ja kasta virkkuukoukku ruokaöljyyn,vie peräreikään ja pyörittele..paska muotoutuu sukkulaksi ja tulee livakammin ulos.

Vierailija
49/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:29"]

En pystynyt antaa väliaikatietoja, kun meno meni niin intensiiviseksi ja kivuliaaksi. Muistin että mulla on kaapissa muutama suolihuuhtelupussi, ja aluksi sain vettä vain noin 10ml suoleen, ja kertakäyttökäsineillä avitin ulostetta ulos.... kunnes lopulta sain vettä sisälle sen verran, että koko komeus tuli ulos, aika kivuliaasti. Se booa ob tälläkin hetkellä pöntössä jumissa. Oon vetänyt vessan vaan kymmenen kertaa, ja se ei hievahda. Tein suolihuuhtelua muutaman otteeseen ja luultavasti kaikki jouluaatosta lähtien syödyt ja juodut tulivat ulos... Pöntössä on ties mitä putkiavaajaa ja muuta, toivon että se pökäle vähän pehmenee ja liukuu putkistoon ilman pilkkomista...

[/quote]

Kerron sun äidille, että tulee auttamaan poikaansa :D

Vierailija
51/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 28:lle, mulla ei normaalisti oo ummetusta. Oon vaan ujokakkaaja. En oo ikinä kakannut anoppilassa, reissut sinne ei oo ikinä ennen olleet näin pitkiä. Yleensä 3vrk, jonka jälkeen ulostaminen on vielä helppoa. Mun suoli vaan menee siellä automaattisesti off-tilaan. Varmaan sen takia, kun siellä ei oo kunnon "vessarauhaa" :D

Vierailija
54/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva aarteesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi