Olen niin ahkera ihminen luonteeltani että voisin ihan hycvin tehdä vaikka 16 h n työpäiviä.
Kommentit (10)
Samoin. Olen tehnyt kahta eri työtä, suosittelen sinullekin.
Työtä on tarjolla, työntekijöistä on pulaa.
Niin minäkin tein joskus, painoin menemään pitkää päivää aina kun oli mahdollista, työ tunteja saattoi viikossa kertyä melkein 80. Sitten fysiikka ja psyyke sanoivat itsensä irti. Jouduinkin pitkälle sairauslomalle. Nyt ymmärrän että, vapaa päivät ja lomat on tarkoitettu keräämään voimia, että jaksaa edes sen normi tunti määrän töissä tehdä.
Kamalaa, jos koko elämä olisi lähinnä työntekoa. Eikö sinulla ole perhettä tai jotain mukavaa harrastusta?
Sinulla ei ap ole mitään velvollisuuksia, kuten perhettä vapaa-ajan puuhaksi? Loikoilet vaan jouten, etkä auta läheisiäsi? Et harrasta aktiivisesti liikuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, jos koko elämä olisi lähinnä työntekoa. Eikö sinulla ole perhettä tai jotain mukavaa harrastusta?
Justiin yritin ilmoittautua harrastusryhmään mutta ne on täynnä kun työttömillä on vapaa aikaa.
Et voisi. Keho pettäisi. Mä oon kyllä välillä tehnyt sellaisia työpäiviä, että olin 8-11 ensimmäisessä työpaikassa, kävin kotona syömässä ja vaihtamassa vaatteet ja olin toisessa työpaikassa klo 12-20. Kaksi ihan erilaista työtä, ei tavallaan tuntunut raskaalta, mutta jos jatkuvasti tekisi tuota, niin eipä sitä paljon muuta jäisi työn ulkopuolelle kuin nukkuminen.
Just tuli ratiosta että joku ahkerawolt kuski tienaa 10 tonnia kuussa.