Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?
Kommentit (90)
Tämä pitäisi uskaltaa sanoa useammin ääneen. Sen sijaan puhutaan synnytystalkoista.
Kysyppä se mun äidiltä ja isältä miksi lisäännyin.
Olet halvan aivopesun uhri, ihmisiä ei todellakaan ole mitenkään liikaa tällä pallolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinun vanhempasiko sinut laittoi lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Olet halvan aivopesun uhri, ihmisiä ei todellakaan ole mitenkään liikaa tällä pallolla.
perustele miksi ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Sinä AP ainakin olet ylimääräinen
Tiedän sen. Me kaikki olemme. En itse koskaan saanut päättää, synnynkö vai en.
Siksi. Mitä ittua se sulle kuuluu?
Aika Spede aloitus...
Aloittaja voisi vaikka googlesta katsoa eri maiden väkilukua...
Vaikka kaikki Suomalaiset lahdattaisiin, niin eipä taida maailman väkiluvun nousu hirveästi muuttua 😂
Vierailija kirjoitti:
Siksi. Mitä ittua se sulle kuuluu?
Haluan vain tietää, mikä itkevässä ihmisolennossa kiinnostaa. Maailma ei ole koskaan ollut niin täynnä kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika Spede aloitus...
Aloittaja voisi vaikka googlesta katsoa eri maiden väkilukua...
Vaikka kaikki Suomalaiset lahdattaisiin, niin eipä taida maailman väkiluvun nousu hirveästi muuttua 😂
Suomalaiset kuluttavat liikaa. Jos suomalaiset katoavat, katoaa myös pieni pala hysteriaa tavaroita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä synnyit, et lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä aivopesun? Päinvastoin tästä asiasta ei tunnu olevan soveliasta edes mainita yhtään missään, ihan kuin sen toteaminen itsessään olisi joku ihmisoikeusrikkomus. Jostain syystä faktaa ei vain saisi katsoa silmiin.
Siksi, että saan olla kotona. Turvassa. Jokaista lasta hoitanut 3 vuotiaaksi asti kotona.
Ihmispelkoinen, 4 lapsen äiti, pitkäaikaistyötön n36
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että saan olla kotona. Turvassa. Jokaista lasta hoitanut 3 vuotiaaksi asti kotona.
Ihmispelkoinen, 4 lapsen äiti, pitkäaikaistyötön n36
Olen varma, että lapsesi myös ovat ihmisiä. Miksi he eivät järkytä sinua?
Miksi oletat minun lisääntyneen?
Miksi kukaan näistä maailman liikakansoituksesta huolissaan olevista ei ikinä näe itseään turhana, vain ne muut?
Koska minulla on ulkomaisia geenejä, joita tarvitaan tämän maan geenipooliin ihan sen vuoksi, että tästäkin kansasta kehittyisi sivistynyt.