Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?

Vierailija
24.10.2021 |

.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on jo ratkaistu, kun niin moni on vapaaehtoisesti mennyt piikille.

Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.

Vierailija
62/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tehtailevat kehitysmaalaiset eivät saa riistää minulta oikeuttani omiin jälkeläisiin. Minä olen pysynyt kohtuudessa, kaikki eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lisääntynyt. Olin nuorempana malli ja olen maisteri. En silti koe, että juuri minun geenit ovat niin erinomaiset, että niitä on pakko jatkaa.

Vierailija
64/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisia on liikaa, minua ja minun geenejäni ei. Lopetan lisääntymisen sitten, kun balanssi on saavutettu ja geenini ovat n. 50 % ihmiskunnasta. Voi toki olla että kuolen ennen. Katotaan miten käy.

Vierailija
65/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole liikaa ihmisiä. Biokapasiteettimme on 50% ylijäämäinen. Lisääntymistä pitää rajoittaa ja väkeä vähentää siellä, missä ihmisiä on liikaa. 

Vierailija
66/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vaikka ihminen pitää itseään muita lajeja fiksumpana, niin biologinen vaisto saa lisääntymään. Pidän lapsistani myös todella paljon.

Vierailija
67/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minulla on ulkomaisia geenejä, joita tarvitaan tämän maan geenipooliin ihan sen vuoksi, että tästäkin kansasta kehittyisi sivistynyt.

Keihin verrattuna Suomi ei ole sivistynyt?. Mistä päin maailmaa geenisi on, silläkin on väliä, ovatko Lähi-Idän kymmenien sukupolvien serkusavioliittojen tulosta vai Afrikan parhaimmillaankin heikkolahjaisen tasolla olevat geenit. Niillä ei ole mitään annettavaa tänne.

Vierailija
68/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole liikaa ihmisiä. Biokapasiteettimme on 50% ylijäämäinen. Lisääntymistä pitää rajoittaa ja väkeä vähentää siellä, missä ihmisiä on liikaa. 

Juuri näin, kaikki toimet kehitysmaiden lapsikuolleisuuden vähentämiseksi tai katastrofien auttamiseksi on ilmasto- ja vaestönkasvurikos.

Vierailija
69/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsia. Ne tuovat lisäarvoa ja suurta rakkautta elämään. Lisääntymistä ei tarvitse lopettaa, vaan ylikulutusta.

Vierailija
70/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on liikaa koiria. Miksi ihmiset ottavat/kasvattavat koiria?

Ihan liian suuri hiilijalanjälki jollain ihmisen manipuloimalla mutanttielukalla, joka ei tuo mitään lisäarvoa maailmaan.

Vierailija
71/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minulla on ulkomaisia geenejä, joita tarvitaan tämän maan geenipooliin ihan sen vuoksi, että tästäkin kansasta kehittyisi sivistynyt.

Oletko joku n*ts* vai muuten vaan harrastat rodunjalostusta

Vierailija
72/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen ja elämän jatkuvuus on elämän tarkoitus. Kaikki muu on teeskentelyä.

Vierailija
73/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äitiltäs ja vaadi et olis pitäny tehä abortti.

74/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?"

Maailman elintarviketuotanto pystyy tuottamaan riittävän ravinnon +30mrd. ihmiselle, kysymys on siis poliittinen, ei ekologinen. Ihmisen perimä degeneroituu, eli mutatoituu sellaiseksi, ettei tulevaisuutta ole. Ihmisen sukupuutto on tosi asia vähemmässä kuin 1200 vuodessa. Ehkä tiede voi tulevaisuudessa tuottaa egyptin, andien ja muista muumioista terveitä siittiöitä ja munasoluja, mutta sillä vain työnnetään väistämätöntä vähän kauemmas.

Vierailija
75/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen velvollisuus on lisääntyä.

Vierailija
76/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin lapsia. Ja koska uskontoni kieltää ehkäisyn. Nykyään en välitä ehkäisykiellosta ja olen teettänyt itselleni sterilisaation.

Vierailija
77/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti se biologinen kello helähti ja sai sekaisin. Ei tässä muuten oltais. Yksi lapsi on vaan. Toista ei ehkä tule.

Vierailija
78/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tuottaa maailmaan sinisilmäisiä laadukkaita lapsia.

Vierailija
79/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneiden, koulutettujen ja terveiden ihmisten nimen omaan kannattaa lisääntyä, joten asia ei ole ihan niin mustavalkoinen. Sellaista hyvää ja fiksua ainesta maailma kaipaa tulevaisuudessa, ei sitä kädet ojossa tai taskussa seisovaa massaa.

80/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kirjoitti:

Naisen velvollisuus on lisääntyä.

ja miehen velvollisuus on avittaa