Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?
.
Kommentit (90)
Lapsia tehtailevat kehitysmaalaiset eivät saa riistää minulta oikeuttani omiin jälkeläisiin. Minä olen pysynyt kohtuudessa, kaikki eivät.
En lisääntynyt. Olin nuorempana malli ja olen maisteri. En silti koe, että juuri minun geenit ovat niin erinomaiset, että niitä on pakko jatkaa.
Ulkomaalaisia on liikaa, minua ja minun geenejäni ei. Lopetan lisääntymisen sitten, kun balanssi on saavutettu ja geenini ovat n. 50 % ihmiskunnasta. Voi toki olla että kuolen ennen. Katotaan miten käy.
Suomessa ei ole liikaa ihmisiä. Biokapasiteettimme on 50% ylijäämäinen. Lisääntymistä pitää rajoittaa ja väkeä vähentää siellä, missä ihmisiä on liikaa.
Luulen, että vaikka ihminen pitää itseään muita lajeja fiksumpana, niin biologinen vaisto saa lisääntymään. Pidän lapsistani myös todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on ulkomaisia geenejä, joita tarvitaan tämän maan geenipooliin ihan sen vuoksi, että tästäkin kansasta kehittyisi sivistynyt.
Keihin verrattuna Suomi ei ole sivistynyt?. Mistä päin maailmaa geenisi on, silläkin on väliä, ovatko Lähi-Idän kymmenien sukupolvien serkusavioliittojen tulosta vai Afrikan parhaimmillaankin heikkolahjaisen tasolla olevat geenit. Niillä ei ole mitään annettavaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole liikaa ihmisiä. Biokapasiteettimme on 50% ylijäämäinen. Lisääntymistä pitää rajoittaa ja väkeä vähentää siellä, missä ihmisiä on liikaa.
Juuri näin, kaikki toimet kehitysmaiden lapsikuolleisuuden vähentämiseksi tai katastrofien auttamiseksi on ilmasto- ja vaestönkasvurikos.
Rakastan lapsia. Ne tuovat lisäarvoa ja suurta rakkautta elämään. Lisääntymistä ei tarvitse lopettaa, vaan ylikulutusta.
Maailmassa on liikaa koiria. Miksi ihmiset ottavat/kasvattavat koiria?
Ihan liian suuri hiilijalanjälki jollain ihmisen manipuloimalla mutanttielukalla, joka ei tuo mitään lisäarvoa maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on ulkomaisia geenejä, joita tarvitaan tämän maan geenipooliin ihan sen vuoksi, että tästäkin kansasta kehittyisi sivistynyt.
Oletko joku n*ts* vai muuten vaan harrastat rodunjalostusta
Lisääntyminen ja elämän jatkuvuus on elämän tarkoitus. Kaikki muu on teeskentelyä.
"Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?"
Maailman elintarviketuotanto pystyy tuottamaan riittävän ravinnon +30mrd. ihmiselle, kysymys on siis poliittinen, ei ekologinen. Ihmisen perimä degeneroituu, eli mutatoituu sellaiseksi, ettei tulevaisuutta ole. Ihmisen sukupuutto on tosi asia vähemmässä kuin 1200 vuodessa. Ehkä tiede voi tulevaisuudessa tuottaa egyptin, andien ja muista muumioista terveitä siittiöitä ja munasoluja, mutta sillä vain työnnetään väistämätöntä vähän kauemmas.
Koska halusin lapsia. Ja koska uskontoni kieltää ehkäisyn. Nykyään en välitä ehkäisykiellosta ja olen teettänyt itselleni sterilisaation.
Rehellisesti se biologinen kello helähti ja sai sekaisin. Ei tässä muuten oltais. Yksi lapsi on vaan. Toista ei ehkä tule.
Sivistyneiden, koulutettujen ja terveiden ihmisten nimen omaan kannattaa lisääntyä, joten asia ei ole ihan niin mustavalkoinen. Sellaista hyvää ja fiksua ainesta maailma kaipaa tulevaisuudessa, ei sitä kädet ojossa tai taskussa seisovaa massaa.
Asia on jo ratkaistu, kun niin moni on vapaaehtoisesti mennyt piikille.
Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.