Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi lisäännyit?

Vierailija
24.10.2021 |

.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä AP ainakin olet ylimääräinen

Tiedän sen. Me kaikki olemme. En itse koskaan saanut päättää, synnynkö vai en.

Mutta voit päättää jatkatko olemista täällä vai et. 

Vierailija
22/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on totta, että ihmisten pitäisi alkaa ottaa enemmän kollektiivista vastuusta asioista, kuten juuri liikakansoituksesta ja maapallon kantokyvystä. Lisääntyminen ei ole ainoa syy elämälle, voi tehdä ja kokea kaikkea muutakin, rakastaa eri tavoilla. Vaikeita geneettisiä sairauksia sairastavien ei tulisi lisääntyä lainkaan, sillä se lisää kärsimystä. Parisuhteessa voisi aina olla, mutta ei välttämättä tehdä lapsia. Yhteiskuntaa tulisi muuttaa niin, että kaikista vanhuksista, myös lapsettomista, pidettäisiin tulevaisuudessa parempaa huolta, jolloin tarvetta tehdä lapsia ei siitäkään syystä olisi niin paljoa. Adoptiota tulisi myös vahvasti suosittaa ja tukea jokaisen valtion toimesta. On noustava yhdessä itsekkyyden yläpuolelle, ja alkaa hahmottaa asioita kokonaisuuksina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
24/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä AP ainakin olet ylimääräinen

Tiedän sen. Me kaikki olemme. En itse koskaan saanut päättää, synnynkö vai en.

Mutta voit päättää jatkatko olemista täällä vai et. 

Tiedän. Minulla on erinomainen mahdollisuus kysyä hölmöjä kysymyksiä, enkä tahdo luopua siitä mahdollisuudesta vielä.

Vierailija
25/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa uskon, että omat jälkeläiseni ovat älyltään ja ulkomuodoltaan (vaaleita, kauniita, pitkiä, hyvä luusto ja lihaksisto) aivan priimaa :D halusin nähdä mitä tulee, ja ihan huippuyksilöitä tulikin... Sellasta. Varmaan pärjäävät jos tulee kilpailua elintilasta.

Vierailija
26/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenarka aihe mutta tosi hyvä kysymys.

Itsekkyys on oikea vastaus kysymykseen. Mutku mä haluuuuun! Ei paljon mietitä maapalloa ja muita ihmisiä, omat geenit on saatava jatkoon vaikka maailma palaa.

Vierailija
27/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa uskon, että omat jälkeläiseni ovat älyltään ja ulkomuodoltaan (vaaleita, kauniita, pitkiä, hyvä luusto ja lihaksisto) aivan priimaa :D halusin nähdä mitä tulee, ja ihan huippuyksilöitä tulikin... Sellasta. Varmaan pärjäävät jos tulee kilpailua elintilasta.

Minä itseasiassa uskon, että olet lapseton ja työtön naapurini.

Vierailija
28/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia geenejä ei ole liikaa vaan liian vähän, siksi.

Ja yritän lisääntyä vielä monta lasta lisääkin jotta maaseutukin saataisiin pidettyä hengissä eikä ainutlaatuinen kansakuntamme näivettyisi.

Vierailija
29/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä huippuyksilöt tekevät työkseen?

Vierailija
30/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä kysymys

Vierailija
31/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eteläisellä pallonpuoliskolla on aivan liikaa ihmisiä, ei täällä. Eikä niitä pidä ottaa tänne ollenkaan vaan antaa hävittää toisensa kunnes määrä on sopiva ja tulevat toimeen keskenään.

Vierailija
32/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syntyvyys on jotain 1,4 eli yksi nainen synnyttää alle kaksi lasta. Me suomalaiset kuollaan jo itsestään hiljalleen sukupuuttoon. Joten olen järkeilyt, että sen pari lasta voi tehdä ihan hyvällä omalla tunnolla ja enemmänkin, kun tuo luku pysyy alle kakkosen.

Mutta miksi jollain köyhän maan naisella sitten on oikeus tehdä 7 lasta? Joo siellä hiilijalanjälki on pienempi kuin täällä, mutta hyvän elintason ja ruuan perässä tänne sitten muuttaa näitä koska meidän väestöpyramidi vaatii sitä. Ja se hiilijalanjälki nousee ehkä jopa keskivertoa suuremmaksi (köyhällä ei ole aina varaa tehdä ekologisia ratkasuja).

Vierailija
33/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin.

Lapsillani ei muuten ole yhtäkään serkkua, eikä niitä taida tullakaan.

Vierailija
34/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori enkä tajunnut että se on virhe, jota joutuu katumaan koko elinikänsä.

Vierailija
35/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat Herran lahja. 🙏

Vierailija
36/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia geenejä ei ole liikaa vaan liian vähän, siksi.

Ja yritän lisääntyä vielä monta lasta lisääkin jotta maaseutukin saataisiin pidettyä hengissä eikä ainutlaatuinen kansakuntamme näivettyisi.

Suomalaiset geenit tuovat mukanaan vain masennusta ja muita mielenterveyden ongelmia. Niistä geeneistä on turhaa olla ylpeä.

Vierailija
37/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi kun kondomi oli viallinet/hajonnut(tästä ei tiedetä kunpi) enkä halunnut tehdä aborttia.

Ja kyllä, minulla on vain yksi lapsi, joka on jo aikuinen.

Vierailija
38/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut tehdä aborttia ja annoin sen tumman rääpäleen naapurille.

Vierailija
39/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halvan aivopesun uhri, ihmisiä ei todellakaan ole mitenkään liikaa tällä pallolla.

Se on sinun mielipiteesi, eliitti on toista mieltä. Eliitin tavoitteena on vähentää maapallon väestöä viiteensataanmiljoonaan ja se tulee tekemään sen.

Tällä planeetalla on hyvin pieni ryhmä, joka käytännöllisesti katsoen omistaa kaiken. Heillä raha ja valta määrätä kaikesta, mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
40/90 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa syntyvyys on jotain 1,4 eli yksi nainen synnyttää alle kaksi lasta. Me suomalaiset kuollaan jo itsestään hiljalleen sukupuuttoon. Joten olen järkeilyt, että sen pari lasta voi tehdä ihan hyvällä omalla tunnolla ja enemmänkin, kun tuo luku pysyy alle kakkosen.

Mutta miksi jollain köyhän maan naisella sitten on oikeus tehdä 7 lasta? Joo siellä hiilijalanjälki on pienempi kuin täällä, mutta hyvän elintason ja ruuan perässä tänne sitten muuttaa näitä koska meidän väestöpyramidi vaatii sitä. Ja se hiilijalanjälki nousee ehkä jopa keskivertoa suuremmaksi (köyhällä ei ole aina varaa tehdä ekologisia ratkasuja).

Olisiko se huono asia, jos me suomalaiset kuolisimme sukupuuttoon? Minun mielestäni se ei olisi huono asia.