Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin taas raittiina lähteä kesken illan kotiin

Vierailija
24.10.2021 |

Kaveriporukalla hauskat koti-iltamat, joissa juotiin alkoholia maltillisesti. Tämän jälkeen kaikki halusivat baariin, mutta minä en. Jouduin valitsemaan yksinäisen loppuillan (vaikka olisin vielä halunnut viettää iltaa) ja yökerhon välillä, missä seurue vetää shotteja ja kuohuviiniä kadoten kuka minnekin (vessa, tiski, tanssilattia yms yms). Keskustelemaan ei pysty.

Päätös raittiudesta on ja pitää, mutta luultavasti joudun etsimään uusia kavereita jos en tilalle niin ainakin rinnalle. Mistä lähtisin liikkeelle? Onko kenelläkään kertoa kokemuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut absolutistina monta kertaa ystävieni kanssa yökerhoissa ja hauskaa on ollut. Mikä ongelma?

Vierailija
22/28 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut absolutistina monta kertaa ystävieni kanssa yökerhoissa ja hauskaa on ollut. Mikä ongelma?

Mielestäni ongelma on lähinnä siinä, ettet pysty ymmärtämään, että joku toinen ei nauti samoista asioista kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole absolutisti ollenkaan, mutta baareissa en ole käynyt oikein koskaan. Jo nuorena aikuisena kaikki tuollainen tuntui ihan tyhmältä, ei ollut hauskaa ikinä. Kaverit kyllä kävivät baareissa, ja olin sitten itse kotona silloin. Olen kyllä löytänyt kaikkea mukavaa elämään, joten voihan sitä keksiä jotain muuta kuin baareissa käymisen, vaikka eri syystäkin. 

Vierailija
24/28 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole absolutisti. Mutta olen ap:n kanssa samaa mieltä, että porukalla on kiva kokoontua ja jutella mukavia. Ja että homma lässähtää just tuohon basriin menoon, kun siellä ei pysty enää juttelemaan, muutenkin joukko hajoaa ja on tungosta ja meluisaa. Usein viivynkin baarissa vain hetken ha lähden kotiin.

Vierailija
25/28 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tosiasiaa:

1) yökerhossakin voi juoda alkoholittomia juomia.

2)alkoholi ei ole kenellekkään välttämätöntä.

Vierailija
26/28 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota,voihan sitä kavereiden kanssa tehdä paljon muutakin kuin ryypätä.

No riippuu kyllä pitkälti kavereista. On myös korkeastatuksisia ryyppyremmejä. Paljonkin.

Mitä ne tuommoiset porukat on ?

Naisten some-kuvajuttuja ?

Vierailija
27/28 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole epämiellyttävämpää kuin täysi

ravintola pikkutunneilla.

Seisot lasi kädessä väistellen ihmisiä.

Sillointällöin(n. kerran vuodessa) käyn erään ammattiin liittyvän porukan kanssa syömässä, iltaa jatketaan viinan merkeissä.

Kyllä minä olen parin lasin jälkeen valmis lähtemään kotiin.

Aikainen kotiinlähtö sitten maksaa n. 60€(taksi).

Vierailija
28/28 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppistä yliopistossa opiskelevaa tytärtäni harmittaa, kun kaikkiin opiskelijoitten kokoontumisiin liittyy vahvasti alkoholi. Ei oikein pääse porukoihin mukaan, kun on raitis.

Niinhän tuo on. Kuitenkin puhutaan että nuorisossa on paljon raittiita. Opiskelijoissa ei ainakaan, olen myös huomannut. Olisiko koulupudokkaissa täysi-ikäisissä nuorissa raittiita enemmän? Sosiaaliseen elämään, opiskelu ja työkuvioihinhan kuuluu tunnetusti alkoholi, eikä vain Suomessa.

Siskon poika lääkiksessä ja sielläkin on melkoisia rymybileitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi