Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
121/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ketään. Olen ikuisesti yksin. Nuorempana vielä kelpasin. Kohta täytän 37 v. Ei voi mitää. On muitaki ihmisiä normaaleita jotka ei kelpaa.

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Eli kun et saa ketään, et yhtäkkiä haluakaan ketään. Silti vietät kaiken vapaa-aikasi eri palstoilla jankuttamassa kuinka et naisille kelpaa. Huh huh. Sulla on aivot tosi pahasti jumissa.

Vierailija
122/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin ilomielin. Sitäpaitsi olen melko normaali. Jostain syystä ihmiset kuvittelee että olisin lievästi kehitysvammainen. Ja mun pitäs huolia kehitysvsmmainen nainen koska en itse ole. En ymmärrä. Olen jo luovuttanut ikäni puolesta.

"Jostain syystä", kas kummaa. Ei ole käytännön merkitystä oletko kehitysvammainen vai etkö, jos moni saa sellaisen kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Allu! Laita netti kiinni. Löydät elämäsi naisen sillä tavalla varmemmin. 

Vierailija
124/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on neuropsykologi tutkinut että mulla on lieviä oppimisvaikeuksia ja dysfasian oireita. Ei missää nimessä lievää kehitysvammaa. En ymmärrä miksi ihmiset olettaa sitä. Ja kyllä mulle kelpaa oman tasoinen nainen. Ja mulla menee nyt hyvin. Mulla on vakituinen työpaikka ja 16 € tuntipalkka. Lisäks mussa on paljon hyvää. Täälä vain ollaan hyvin ilkeitä. Että mä oon joku vammainen sekopää. En voi käsittää ihmisiä.

Vierailija
125/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin ap,

Itseäni häiritsee eniten näissä sun viesteissä tuo pakonomainen tarve toistaa parin minuutin välein samaa asiaa, ja luoda samasta aiheesta toistuvasti uusia ketjuja. Puhelinnumeronkin antaminen sulle pelottaisi jo ajatuksena, koska en jaksaisi tauotonta viestitulvaa.

Ihan pelkällä ystävällisyydellä nyt tämä: yritä hakeutua terapiaan; esim. kognitiiviseen. Siinä ei ole mitään hävittävää. Voisit löytää syyn tuolle voimakkaalle tarpeellesi tulla kuulluksi ja siihen oikeat ratkaisukeinot, sekä tehokkaampia viestintätapoja. Kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
126/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim olen pitkä. Ja naiset on sanonut olen söpö/ ihan komea mies. Sitten en saa naista jos on kerta riitä omana itsenäni. Olen rauhallinrn ja kiltti. Mulla on hyvin paljon normaaleja naisia joskus ennen ollut. Nyt ei ole mitään.

Vierailija
127/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakeutunut kognitiiviseen psykoterapiaan kyllä. Mussa on paljon hyvää. Ja en juo alkoholia ja haluan muuttua ja saada kumppanin. En halua lievästi kehitysvammaista. Samanlainen käy kyllä.

Vierailija
128/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaha eli aivot jumissa lievästi kehitysvammainen. Enkö sitten olisi jossain sairaalassa osastolla eläkkeellä jos olisin semmoinen? Kumma että käyn töissä ja olen ihan hyvä tyyppi.

Vierailija
129/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vammainen äitinikään mielestä. Ihmiset on ilkeitä ja ei tunne minua ja olettaa että olen lievästi kehitysvammainen. Jos olisin en kävisi töissä. Kas kummaa olen hyvä työssäni ja vakituinen.

Vierailija
130/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä musta ajatellaan. Mulla menee hyvin enkä ole vammainen. Muuten olisin eläkkeellä.

Vierailija
131/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMU opetukseen ei kyllä pääse ihan vaan jos on vähän hidas oppimaan.

Www.wikipedia

EMU Muokkaa

EMU- eli mukautettu opetus on tarkoitettu oppilaille, jotka eivät tukitoimista huolimatta suoriudu peruskoulun yleisopetuksesta esimerkiksi laaja-alaisten oppimisvaikeuksien, kehityksen viivästymisen tai lievän kehitysvamman vuoksi. Keskeisenä erityistavoitteena on perustietojen ja -taitojen hallinta sekä kädentaitojen kehittäminen. Opetussuunnitelma on yleistä opetussuunnitelmaa kevyempi ja painottaa enemmän perusasioita. Mukautetun opetuksen jälkeen jatko-opintokelpoisuus on kapeampi kuin yleisopetuksen oppimäärän suorittaneilla.

Parhain ap, hienoa, että äitisi ja opettajasi ovat saaneet sinuun iskostettua hyvän itsetunnon. Sillä ei kuitenkaan seurustelussa ole merkitystä, oletko virallisesti vammainen vaiko vielä juurijajuuri 'normaalin' puolella (mitä tuokin käsite sitten sisällään pitää). Vain sillä on merkitystä, miten toiset ihmiset sinut kokee.

Ps. Vammaisiakin on monia eri tasoja - toiset ovat ihan toimintakyvyttömiä, toiset voittavat olympiakultaa. Steven Hawkingin saattoi joku vain nähdä ällöttävänä vammaisena - toiset näkivät hänessä älykkään ja huumorintajuisen miehen (joka btw löysi vaimon itselleen).

Vierailija
132/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta mulla on asiat hyvin. Työpaikka ja mussa on paljon hyvää..en jaksa enää. Oon vaan yksin.

Vierailija
133/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on sitte selvä. Jos minä olen teille vammainen ja roskaa. Mitä tässä sitten asiasta keskustellaan jos minussa ei ole mitään hyvää ??

Vierailija
134/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis muuttaa toiseen kaupunkiin.       

Ihmisiä on tosi paljon eri kaupungeissa eivätkä tunne toisiaan joten juorut ei leviä siitä minkälainen olet.     

Sit et saa itsekään kertoa niistä.

Ainoa keino on vaihtaa maisemaa.

Vierailija
135/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olet tuhlannut päivän täällä ujeltamiseen eikä elämäsi naisen etsiminen ole edennyt yhtään. 😕

Vierailija
136/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaa ole pohjalla mitä olin ennen ja nuorempana. Eikä ole kehitysvamma diagnoosia. En ole alkoholisti ja mulla on työpaikka. En voi käsittää oikein ihmisiä.

Vierailija
137/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda maisemaa. Mulla on täälä hieno asunto ja vakituinen työpaikka. Mitä ihmettä.en ole pohjalla. Luulis että löydän parisuhteen vielä. Koska en ole vammainen ja pohjalla enkä alkoholisti. En ymmärrä. Ihmiset on ilkeitä.

Vierailija
138/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta ihmiset ja naiset näkee mut et olen kehitysvammainem selvä. Itse en ole tuota mieltä ja mussa on nykyään paljon hyvää. Jos se ei riitä niin mitä mä teen. En voi asialle mitää. Joko se oikea kävelee vastaan kun en etsi. Tai oon aina yksin. Mutta mulla menee hyvin. Enkä ole työtön sekopää.

Vierailija
139/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorempana todella paljo naisia ja yhden illanjuttuja ja on kehuttu komeaksi ja pitkäksi mieheksi.

Vierailija
140/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidun niin että tämä diagnoosi ei tee musta vammaista ja saan vielä naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä