Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
SIlle ei voi yhtään mitään millaseksi syntyy. Mä en ole sentää rullatuolissa ja mulla ei ole downin syndroomaa. Näytän ihan normaalilta ja puhun normaalilta ja sekö estää parisuhteen hankkimisen. Lapsia en halua. Voi jestas miten ihmiset on todella ilkeitä ja julmia. Ihan ku olisin roskajätettä kun ei mulla ole edes kavereita.
Kukaan ei ole sanonut mitään ilkeää. Ja miksi et missään nimessä halua millään tavalla vammaista naista? Sinua ei saa tuomita, mutta itse tuomitset muut vammaiset. Makes sense.
En etsi enää mitään. Koska minä en kelpaa kellekkään enää. Mä olen jo luovuttanut. Käyn töissä ja urheilen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten en löydä naista. Teen muita juttuja elämässä. On monet muutki ikisinkkuja kun eivät kelpaa omana itsenään. Mä olen ihan hyvä tyyppi ja on töitä koko elämä ja hyvin pyyhkii meen eteenpäin. Mä sit keskityn muihin juttuihin.
Kyllä sinä aika yksinkertaiselta vaikutat noiden kirjoituksiesi perusteella,sori vaan.
Jankutat yhtä ja samaa,jos olet tuollainen valittaja ja jankkaaja niin ei kukaan vähääkään normaali sua jaksa.Ja kun ihan tosissaan ajattelee että tämä henkilö täyttää ensi vuoden alkupuolella 37!
Viesteistä päätellen jos ei tietäisi niin luulisi ihan kakaraksi.
En ymmärrä mitä normaali fiksu nainen voisi nähdä tuossa? Miten jaksaisi? Yleensä nainen haluaa synnyttää lapsensa itse, ei halua aikuisen kokoista pikkupoikaa.
Tämä henkilö on jankuttanut Suomi24 palstalla viitisen vuotta, moni varmasti tunteeekin, eikä loppua näy.
Sitä olen miettinyt mikä tekee ihmisestä tällaisen? Hyvin omalaatuisen, omituisen?
Ei tosiaan kukaan jaksa. Ja se että nuorena vielä kävi flaksi, jopa normaalien naisten kanssa johtuu ihan siitä, että ne nuoret naiset olivat itsekin vielä varsin lapsellisia. Mutta ei kukaan nelikymppinen nainen enää jaksa lapsellista miestä. Eikä ne parikymppiset enää huoli tuollaista papparaista.
Koska en ole vammainen eikä mun tarvi huolia itseäni tyhmempää naista. Huolin kyllä heikkolahjaisen7oppimisvaikeutta kärsivän samanlaisen naisen.
Terve itsetunto sekä kohtelias käytös kaikkia naisia kohtaan on erittäin seksikästä joka vetoaa naisiin. Tähän vielä sama arvomaailma,huumori, kauniit silmät :)
Kuka on sanonut että haluan 20 v naisen en halua tiedän itsekki-. Mitä ihmettä. Ihmiset on tosi loukkaavia ja julmia.
Vierailija kirjoitti:
Joo eivät normaalit naiset pitäneet mua ja molemmat jätti mut ja toinen jätti sen takia ku en halunnut lapsia. No mutta näillä mennää ja oon jo luovuttanu enkä etsi enää. Oon ikuisesti yksin.
Se ettet halua lapsia karsii jo suurimman osan nuorista naisista pois. Eli ei nyt ole pelkästään naisten nirsoudesta kyse, vaan sun omista vaatimuksistasi. Et itse ole normaali, mutta naisen pitää olla. Ei kuitenkaan niin normaali, että haluaisi lapsia.
En halua koskaan enää ketään piste. Musta on niin paljo nyt puhuttu julmia juttuja että olen lievästi kehitysvammainen mikä ei missää nimessä pidä paikkaansa ja katselen kauniita missejä nuoria 20.v no en missää nimessä. tajuan monet asiat itsekki.. ei mulle tarvi alkaa tästä jauhamaan.
Eli lopputulos on että olen ikuisesti vain kelpaamaton ja yksin piste. Tästä on turha muuttua ja jauhaa. Mulla on vain se työpaikka ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut että haluan 20 v naisen en halua tiedän itsekki-. Mitä ihmettä. Ihmiset on tosi loukkaavia ja julmia.
Ei kukaan. Yritin vain selittää sulle, miksi vielä parikymppisenä oli ok jos mies oli vähän lapsellinen. Mutta ei sellaista käytöstä enää tässä iässä jaksaisi kuunnella tai katsella.
Eikä se tarkoita, että miehen tulee olla salilla treenattu alfa, vaan ihan normaali ukkeli.
Nää sun jutut on just niin lapsellisia ja pinnallisia, ei kukaan jaksa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat julmia. Alapeukuttavat miesten kommentteja, mutta yläpeukuttavat naisten.
Naisten tulisi laskea rimaansa omalle tasolleen. N21
Sinä ET ole nainen. Olet Pertti Persu 64v.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mies ei kelpaa edes yksinkertaiselle naiselle.
Ja silti Allulla on ollut kertomansa mukaan paljon normaaleja naisia. Monella ei ole ollut yhtäkään, joten täähän on oikein naistenmies. Hän vaan menetti tatsinsa jossain vaiheessa kun alkoi vissiin tulla mielenterveys ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole vammainen eikä mun tarvi huolia itseäni tyhmempää naista. Huolin kyllä heikkolahjaisen7oppimisvaikeutta kärsivän samanlaisen naisen.
Mä en siis vain ymmärrä - naisilla ei saisi olla mitään preferenssejä älyn/tyhmyyden suhteen, mutta sulla kuuluu saada olla. Vaikka toki aika jalomielisesti lupaat, että kyllä sulle kelpais heikkolahjainen / oppimisvaikeuksista kärsiväkin - mutta ei missään nimessä 'sua tyhmempi eli vammainen"???
Onhan täällä nyt ehdotettu monia paikkoja missä voisit kohdata sinua vastaavia naisia, mut jos ei kelpaa.. niin oo yksin sitten.
Miehet sitä harvemmin taitaa myöntää, mutta AIVOT on ihmisen seksikkäin elin. Älykkyyttä ja lahjoja on monenlaista - kaikki ei tokikaan ole vain sitä kouluälykkyyttä. Mutta sun pitäisi pöytää omat vahvuutesi ja hyödyntää niitä.
Oma mies on lukihäiriöinen, jäänyt aikanaan luokalleen ja jättänyt lukion kesken - itse olen valmistunut yliopistosta - vieläkään en tiedä kumpi meistä oikeasti on aidosti 'älykkäämpi' - hänellä on aivan valtavan laaja tieto ja ymmärrys ympäröivästä maailmasta, ja hän on löytänyt omat vahvuutensa myynnin ja markkinoinnin alalta (ja päässyt 'parempaan' uraputkeen muin minä).
Äitisi on tavallaan oikein kertonut, "et ole vammainen" mutta 'ihan tavikset' sut ehkä kuitenkin kategorisoi lievästi vammaiseksi, ainakin jos sulla on taipumus livenäkin jäädä näin jankkaamaan ja uhriutua.
Muutama lisäpaikka ihmisten kohtaamiseen: lataa Pokémon Go -kännykkään ja mene mukaan niihin tapahtumiin, niissä on to-del-la monenlaista porukkaa. Jos paikkakunnallasi on, mene jossain korttelikapakoissa yms järjestettäviin lautapeli-iltoihin, karaokeen (jos tykkäät laulaa tai kuunnella), pubivisoihin, paikallisen liigajoukkueen faniporukoihin jne.
Olen yksin ilomielin. Sitäpaitsi olen melko normaali. Jostain syystä ihmiset kuvittelee että olisin lievästi kehitysvammainen. Ja mun pitäs huolia kehitysvsmmainen nainen koska en itse ole. En ymmärrä. Olen jo luovuttanut ikäni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin ilomielin. Sitäpaitsi olen melko normaali. Jostain syystä ihmiset kuvittelee että olisin lievästi kehitysvammainen. Ja mun pitäs huolia kehitysvsmmainen nainen koska en itse ole. En ymmärrä. Olen jo luovuttanut ikäni puolesta.
Kerroit jossain vaiheessa että oot käynyt 'mukautetun alakoulun ja yläkoulun' - siis oletko ollut tavallisella luokalla mutta sulla on ollut hops, mikä on määritellyt mitä sun voi olettaa oppivan (siis vähemmän kuin muu luokka?) - vai oletko ollut ihan sellaisella pienluokalla missä kaikki 'mukautettuja'?
Nuorempana oli naisia paljon erittäin paljon alle 30 v. Nyt en kelpaa.
Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen Emu koulussa käynyt. Oppimisvaikeuksien takia ja sain huonoja numeroita. Se ei tee musta lievästi kehitysvammaista.
Sinä et taida ymmärtää käsitettä "lievästi kehitysvammainen". Sen kategorian allehan voi laittaa kaikki ne, jotka eivät ole keskivertoihmisiä. Eli juuri sinunlaisesi ihmiset, joilla on nepsy-ongelmia, opppimis- ja hahmotushäiriöitä. Ei se sinusta huonompaa tee kuin muistakaan, mutta et sinä n. s. normaaliälyistä naista saa mistään. Eli kyllä se nyt vaan on niin, että omanlaisistasi naisista voit jonkun löytää. Tuolla aikaisemmin joku jo linkittikin sinulle hyvän osoitteen, aloita sieltä.
En halua ketään. Olen ikuisesti yksin. Nuorempana vielä kelpasin. Kohta täytän 37 v. Ei voi mitää. On muitaki ihmisiä normaaleita jotka ei kelpaa.
naiset on mitä on julmia ja vaikeita. Ei niille kelpaa vain mies joka on yksinkertanen,. No ettikäät komea alfauros salibodari joka on käynyt kouluja ja on erittäin fiksu.. ei paljo nappaa.