Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Allu taas vauhdissa. Tai sitten joku toinen varttikehari, koska niillä on kaikilla ihan samanlaiset jutut. Ja siinä syy miksei kiinnosta.
Mä en halua enää ketään. turha aloitus tääkin. Pysyn ikisinkkuna ja hommaan pelikoneen käyn töissä ja urheilen.
Yritin joskus olla miehen kanssa, joka sanoi itseään tyhmäksi. En ensin oikein uskonut, koska oli kuitenkin yliopistossa. Selvisi, että oikeassahan se mies oli, oli aika yksinkertainen eikä myöskään kiinnostunut maailmanasioista, joten ei voitu puhua mistään "tärkeästä" vaan ainoastaan omasta elämänpiiristä.
Se oli viimeinen kerta kun huolin yksinkertaisen miehen, oli rasittava suhde ihmiselle joka kaipaa mielenkiintoisia jutunaiheita. Jollekin yksinkertaiselle naiselle varmasti ihan hyvä tyyppi, niitä muita isoja vikoja lukuunottamatta mutta jätetään nyt mainitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kaiken muun lisäksi pitää olla kaunis nainen niin kai tajuat että yhtälö on mahdoton.
Millainen tahansa mies kuvittelee kauniin naisen kuuluvan suunnilleen perusoikeuksiinsa. Sitä se teettää kun nainen on vieläkin esine miesten mielissä, terveisin tutkimus jossa miesten aivoissa miehiä katsoessa aktivoituu osa joka käsittelee ihmisiä, kun taas naisia katsoessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Autistinen jankutus ei viehätä monia.
Autisteilla harvoin on oppimisvaikeuksia, ovat usein keskiverto älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat julmia. Alapeukuttavat miesten kommentteja, mutta yläpeukuttavat naisten.
Naisten tulisi laskea rimaansa omalle tasolleen. N21
Joko tulit valituksi, "N21"? Mikset ole keittiössä nuolemassa miehesi kengänpohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kaiken muun lisäksi pitää olla kaunis nainen niin kai tajuat että yhtälö on mahdoton.
Millainen tahansa mies kuvittelee kauniin naisen kuuluvan suunnilleen perusoikeuksiinsa. Sitä se teettää kun nainen on vieläkin esine miesten mielissä, terveisin tutkimus jossa miesten aivoissa miehiä katsoessa aktivoituu osa joka käsittelee ihmisiä, kun taas naisia katsoessa ei.
Tämä on yksi iso syy miksei tyhmät miehet kiinnosta. Ei ne näe naisessa mitään muuta kuin objektin. Ei ne edes osaa rakastaa. Oikea rakkaus on sitä, että näkee toisen pintaa syvemmältä, osaa ja haluaa keskustella syvällisesti ja on empaattinen.
Näiden simppeleiden miesten kanssa pitää naida monta kertaa päivässä ja olla muu aika hiljaa ja pois tieltä. Koska he eivät osaa keskustella eikä muutenkaan kiinnosta akkojen jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BS ja täysi myytti josta voisi jo pikkuhiljaa luopua. Ihan vain googlaamalla "autismi oppimisvaikeudet" voi huomata että nuo kaksi asiaa kulkevat usein käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten en löydä naista. Teen muita juttuja elämässä. On monet muutki ikisinkkuja kun eivät kelpaa omana itsenään. Mä olen ihan hyvä tyyppi ja on töitä koko elämä ja hyvin pyyhkii meen eteenpäin. Mä sit keskityn muihin juttuihin.
Kyllä sinä aika yksinkertaiselta vaikutat noiden kirjoituksiesi perusteella,sori vaan.
Jankutat yhtä ja samaa,jos olet tuollainen valittaja ja jankkaaja niin ei kukaan vähääkään normaali sua jaksa.
Antaa olla jos kerta en tälläsen kelpaa.. Niin oon ikuisesti ikisinkkuna en etsi mitää en halua asentaa tinderiä en käy baareissa mä en jaksa naisia kun ei vaa kelpaa vajaa mies.
Vierailija kirjoitti:
No en ehkä puhu mitään. Tuntuu tosi paskalta kun aina pidetään ihmistä roskajätteenä jolla on rajoitteita ja nepsy ongelmia ja ei ole koulutettu ja fiksu mies.. Nykyää tää on tällästä en jaksa välittää. Mä oon hyvä tälläsenä ja riitän tälläsenä-. Olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa. En tyydy mihin vaan.
No ei ne normaalit naiset sua sitten kuitenkaan halunneet pitääkään. Kyllä mullakin alkaa pinna kiristymään vähälahjaisten kanssa aika nopeasti. Ei sitä vaan jaksa. Sullakin on jo tämän lyhyen keskustelun aikana tullut niin monta aivopierua, että näin luettuna se käy viihteestä, mutta ei naurattaisi tuollainen mies kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BS ja täysi myytti josta voisi jo pikkuhiljaa luopua. Ihan vain googlaamalla "autismi oppimisvaikeudet" voi huomata että nuo kaksi asiaa kulkevat usein käsi kädessä.
Niin ja kehitysvammaiset ovat käytännössä kaikki autisteja.
No kyllä mä ikisinkkuna todellaki pysyn en jaksa vaan enää. Kerta olen tälläsenä yksinkertasena syntyny mille en vaa voi hitto en ikinä mitään. Mulla on vaan työpaikka vakituinen mistä tienaan hyvin ja pärjään se riittää mulle. Kavereita ei ole yhtään ollut vuosiin.
ihmiset on ilkeitä ja loukkaa tälläsiä ihmisiä en jaksa välittää. Mä oon ihan hyvä tälläsenä ahkera ja teen töitä ja urheilen. Mutta unohdan ne naiset. Mulla on ollut nuorempana paljo naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten en löydä naista. Teen muita juttuja elämässä. On monet muutki ikisinkkuja kun eivät kelpaa omana itsenään. Mä olen ihan hyvä tyyppi ja on töitä koko elämä ja hyvin pyyhkii meen eteenpäin. Mä sit keskityn muihin juttuihin.
Kyllä sinä aika yksinkertaiselta vaikutat noiden kirjoituksiesi perusteella,sori vaan.
Jankutat yhtä ja samaa,jos olet tuollainen valittaja ja jankkaaja niin ei kukaan vähääkään normaali sua jaksa.
Ja kun ihan tosissaan ajattelee että tämä henkilö täyttää ensi vuoden alkupuolella 37!
Viesteistä päätellen jos ei tietäisi niin luulisi ihan kakaraksi.
En ymmärrä mitä normaali fiksu nainen voisi nähdä tuossa? Miten jaksaisi? Yleensä nainen haluaa synnyttää lapsensa itse, ei halua aikuisen kokoista pikkupoikaa.
Tämä henkilö on jankuttanut Suomi24 palstalla viitisen vuotta, moni varmasti tunteeekin, eikä loppua näy.
Sitä olen miettinyt mikä tekee ihmisestä tällaisen? Hyvin omalaatuisen, omituisen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua enää ketään. turha aloitus tääkin. Pysyn ikisinkkuna ja hommaan pelikoneen käyn töissä ja urheilen.
Onko se päätös nyt sitten lopultakin tehty?
Yksinkertainen mies ei kelpaa edes yksinkertaiselle naiselle.
Joo eivät normaalit naiset pitäneet mua ja molemmat jätti mut ja toinen jätti sen takia ku en halunnut lapsia. No mutta näillä mennää ja oon jo luovuttanu enkä etsi enää. Oon ikuisesti yksin.
Etsi joku kehityshäiriöinen. Niitäkin on, ovat vilpittömiä ja harmittomia😊
https://www.vauva.fi/keskustelu/4355007/voin-nain-heikkolahjaisena-nais…