Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Ei mun tarvi etsiä mitään vammaista. Koska mulle kyllä kelpaa itseni kaltainen nainen.
Mutta jos saat naisen nauramaan, onhan sekin jotain
No en ehkä puhu mitään. Tuntuu tosi paskalta kun aina pidetään ihmistä roskajätteenä jolla on rajoitteita ja nepsy ongelmia ja ei ole koulutettu ja fiksu mies.. Nykyää tää on tällästä en jaksa välittää. Mä oon hyvä tälläsenä ja riitän tälläsenä-. Olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa. En tyydy mihin vaan.
Jos vielä kaiken muun lisäksi pitää olla kaunis nainen niin kai tajuat että yhtälö on mahdoton.
No en tietenkää kelpaa jollekki uranaiselle. Kai mä sen tiedän ja kauniille hoikalle naiselle. Kyllä tajuan sen itsekki. Mutta joo en sano mitään jos kerta rajoitteeni estää parisuhteen tässä iässä niin antaa olla. keskityn muihin juttuihin käyn töissä ja rupeen vaikka matkustelee joskus.
Kyllä tajuan hyvin sen. Miksi edes oletat tommosia juttuja?
Ihanko olen teidän mielestä yhteiskunnan lapsi elätti sekopää ja tyhmä. No en kuule ole. Olen ihan hyvä tälläsenä ja käyn töissä. Monet ei saa töitä ja vakipaikkaa tälläsinä aikoina. Mulla pyyhkii hyvin.
Arvasin että ihmiset sanoo aika loukkaavasti ja julmasti. Mä riitän ihan tälläsenä. Ulkonäkö normaali oon kivan pitkä pukeudun siististi. Työpaikka ja elämä rullaa. En sit saa kumppania niin oon yksin.
Minä minä minä minä. Minä minä minä minä.
Vali vali vali vali. Vali vali. Minä minä minä.
Oletpas mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
No tiedän. Mutta en huoli mitään vammaista. En missää nimessä. Miksi pitäisi? Mun mielestä olen melko normaali. Äitini pitää mua normaalina. Vaikka on oppimisvaikeus. Mutta en vain löydä kumppania kuten oon monta kertaa sanonut
Miksi et huoli? Onhan sinullakin kehitysviivästymä eli toisin sanoen lievä kehitysvamma. Tunnen erään naisen, jolla on samat lähtökohdat. Ei hän ole koskaan seurustellut ns. normaalin ihmisen kanssa. On ollut aineiden väärinkäyttäjiä, pahoinpitelijöitä.. Tuollaisten kanssa en tietenkään suosittele pariutumaan, mutta pointtini on, että tavalliset naiset eivät sinusta luultavasti kiinnostu. Kauheaa sanoa näin, mutta itseäni ottaa toisinaan päähän oma mieheni ja lähes koko lähipiirini, kun kaikki tuntuvat olevan älyltään minua 5 astetta jäljessä ja asioita joutuu selittämään juurta jaksaen sen sijaan, että syntyisi mielenkiintoisia keskusteluja.
Kyllä minulle kelpaa itseni kaltainen nainen. Mutta ei kuka tahansa. En ole niin epätoivonen. Mutta niitä ei vain löydä mistään. Karu totuus.
Ei ole missää nimessä lievää kehitysvammaa. Mistä niin päättelit. Mut on tutkittu ja en ees kuuntele tällästä.
Vierailija kirjoitti:
En mä löydä mistää parisuhdetta ja kun kerta normaalit naiset ei musta kiinnostu vaikka oisin millanen. Käynhän kuitenki töissä ja elän normaali elämää. En ole työtön sossupummi että mitä hittoa.
Ap, naisille ei ole niin tärkeää, käykö mies töissä. Naisille on KAIKKEIN TÄRKEINTÄ, että miehellä ri ole mitään oppimisvaikeuksia, nepsy-ongelmia, tarvinnut erityistukea, ole hidas jne. Jos mies on sellainen, ei auta, vaikka hän olisi kuinka komea tai rikas. Ymmärrätkö? Se sinun ominaisuutesi on ratkaisevaa normaaleille naisille ja ellet hyväksy sitä, et tule koskaan löytämään naista. Sen sijaan sinä voisit löytää vastaavan hieman jälkeenjääneen naisen. Se on realistista ja mahdollista.
No siis minä olen seurustellut 3 normaalin naisen kanssa. Heillä ei ollut kellään oppimisvaikeuksia kehitysvammaa. Ja tapaillut lukuisia naisia. Mutta olen silloin ollut töytön rahaton ja join alkoholia. EI heitä kiinnostanut sellainen mies. Nyt on kuitenki työpaikka ja meen ylöspäin kokoajan.
Kyllä mä tajuan sen. Mikä sun ongelma on. No mun terapeutti on sanonut että voin kyllä löytää normaalin naisen tai työttömänä Jolla on Vaikka mt ongelmia. Mutta aika törkeesti sanoit. Mulla pyyhkii silti hyvin.
Luuletko että sille voi mitää jos syntyy erilaisena? Että on oppimisvaikeutta autismin oireita tai kehitysvammaa. Luuletko et sille voi mitään. Ei voi!!!!!!!!!
SIlle ei voi yhtään mitään millaseksi syntyy. Mä en ole sentää rullatuolissa ja mulla ei ole downin syndroomaa. Näytän ihan normaalilta ja puhun normaalilta ja sekö estää parisuhteen hankkimisen. Lapsia en halua. Voi jestas miten ihmiset on todella ilkeitä ja julmia. Ihan ku olisin roskajätettä kun ei mulla ole edes kavereita.
Sitten en löydä naista. Teen muita juttuja elämässä. On monet muutki ikisinkkuja kun eivät kelpaa omana itsenään. Mä olen ihan hyvä tyyppi ja on töitä koko elämä ja hyvin pyyhkii meen eteenpäin. Mä sit keskityn muihin juttuihin.
Allu, miten tämän kaiken vapaa-ajan käyttäminen tällä palstalla auttaa sinua?
Sanoit lopettaneesi kaiken nettideittailun. Mikä järki siinä oli, että et edes yritä tutustua naisiin vaan pelkästään jankkailet tällä palstalla?
Käytä lainausta kun vastaat tähän viestiin.
Onko sulla mitään muuta puheenaihetta, kuin nämä kaikki sinun kommenttisi? Tuo vuodatus ei varmasti houkuttele ketään.