Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
41/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kaipaaminen ei ole väärin, mutta se ei ole asia, joka olisi ihmisoikeus, se ei ole asia, joka tapahtuu vain koska "minä haluan parisuhteen". Parisuhde edellyttää vastavuoroisuutta ja sitä että molemmat osapuolet saavat suhteelta jotain, sitä mitä ikinä hakevatkaan.

Vierailija
42/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liity tommosiin en ole vammainen. Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista naista itse olet etsimässä? Kelpaako sinulle itsellesi heikkolahjaisempi? 

Minä olen asianajajayrittäjä ja voin heti kättelyssä sanoa, että valitettavasti en kestäisi "hieman yksinkertaista" miestä..... Kun niille "normaaleillekin" joutuu selittämään ajatuksenjuoksuani ja tietojani asioista.

F, asianajaja

No siis sun juttuja luettuani en yhtään ihmettele, että joudut selittämään ajatuksenjuoksuasi normaaleille. Sääliksi käy niitä, jotka maksavat palveluksistasi rahaa.

Vierailija
44/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tuo itsesääli roskikseen, lopeta anteeksipyytely, kasvata selkäranka ja kulje ryhdikkäänä itsesi hyväksyen, niin saatat onnistua.

Vierailija
45/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta silti monet naiset on sanoneet mulle etteivät voi ottaa tyhmää yksinkertasta miestä koska mies ei ole fiksu ja käynyt kouluja. Minkäs mä voin sille jos on rajoitteita ja lieviä vain ja nepsy ongelmia.

Kyllähän se on totta, että kumppanin täytyy stimuloida myös älyllisesti ja että hänen kanssaan pystyy keskustelemaan niistä asioista, joita itseä kiinnostaa. Mutta kyllä täältä maailmasta löytyy paljon niitä yksinkertaisiakin naisia, ei ole oikea vain sattunut sun tielle vielä.

Vierailija
46/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka ikävältä tuntuu että munlainen ihminen ei voi hankkia lasta ja ei kelpaa parisuhteeseen. Siis mitä ihmettä? Mä en ole missää kuntouttavassa työtoiminnassa mulla on hieno asunto ja vakituinen hyvä palkkanen työ pärjään rajoituksista huolimatta työssäni hyvin. Ja silti ei naiset musta kiinnostu. Millanen sit mun pitäs olla?

Vierailija
47/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Kokeile sitten sitä lompakkoa kasvattaa, kun isojen poikien mielestä kaikki naiset on rahan perässä.

Älä tule mua syyttämään jos sekin menee pieleen. Syytä niitä isoja poikia.

Vierailija
48/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ole missää nimessä lievästi vammainen. Ja mut on tutkittu mitä ihmettä? Mä en nyt oikein ymmärrä. No anteeksi jos musta tuli tälläinen aina saa kuulla jotain ikävää.

Vierailija
49/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei nyt jumalavita, MIKSI te vastaatte tosissanne tällekin? Eikö täällä ole ketään normaaliälyistä? No eipä tietenkään.

Vierailija
50/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä (hitautta) voi kompensoida hankkimalla laajan yleissivistyksen lukemalla.

Vierailija
51/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitten yhteys tänne oppimisvaikeuksista kärsivien organisaatioon ja kysy heiltä, onko heillä tiedossa sosiaalista toimintaa aikuisille, joilla on tämä ongelma. Se on ylivoimaisesti paras mahdollisuus sinulle saada parisuhde, että tapaisit vastaavanlaisia naisia kuin sinä.

https://oppimisvaikeus.fi/tietoa/teemat/alan-hankkeita-ja-toimijoita/es…

Vierailija
52/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mun tarvi etsiä vammaista naista, koska en ole vammainen. En ole missää tuetussa yksikössä ja mulla on ohjaaja. asun yksin käyn hyväs palkkatyös ja oon melko normaali. En käy missää tuetussa 9 € pvä kuntouttavassa. en ole vammainen.

Vierailija
53/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista naista itse olet etsimässä? Kelpaako sinulle itsellesi heikkolahjaisempi? 

Minä olen asianajajayrittäjä ja voin heti kättelyssä sanoa, että valitettavasti en kestäisi "hieman yksinkertaista" miestä..... Kun niille "normaaleillekin" joutuu selittämään ajatuksenjuoksuani ja tietojani asioista.

F, asianajaja

No siis sun juttuja luettuani en yhtään ihmettele, että joudut selittämään ajatuksenjuoksuasi normaaleille. Sääliksi käy niitä, jotka maksavat palveluksistasi rahaa.

Alapeukuttakaa niin paljon kuin sielu sietää, ja ottakaa vielä tosissanne tuon Fataljin, vai miksikä hitoksi hän itseään kutsuukaan, neuvot. Ihan oikeasti kärsitte siitä vain itse. En aio asiasta vääntää enempää, mutta hän ei ole hyvä asianajaja.

Vierailija
54/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myönnän että olen hieman nirso. tavoittelen kauniita naisia mitä olen joskus ennenkin saanut ja olen saanut normaaleita naisia ja olen seurustellut normaaleiden naisten kanssa. Että joo ei kelpaa kai oman tasoinen nainen. Mutta ei tarvi huolia kehitysvammaista. Täälä taas oletetaan että mä en saa edes samanlaista naista vaan tyydyn johki vammaiseen.

Vierailija
55/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se 190/11 tyyppi? Pieni muna, iso sielu?

Vierailija
56/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä naisia jolla on samanlaisia oireita heillä on parisuhteet. Että ei todellakaa ole tästä kiinni miksen löydä kumppania. ei todellakaa!

Vierailija
57/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten etsi vammaista naista. Se on ihan ok. Elät sitten vaan itseksesi.

Huomaatko, itsekään et kelpuuta itseäsi yksinkertaisempia parisuhteeseen? Joten miksi sinun tulisi kelvat aitseäsi fiksummille?

Vierailija
58/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI mun tarvi etsiä vammaista naista, koska en ole vammainen. En ole missää tuetussa yksikössä ja mulla on ohjaaja. asun yksin käyn hyväs palkkatyös ja oon melko normaali. En käy missää tuetussa 9 € pvä kuntouttavassa. en ole vammainen.

Ap, kysy siltä ohjaajaltasi, että onko jotain järjestöä tms, mikä järjestäisi vastaaville ihmisille kuin sinä tapahtumia ja harrastuksia. Siellä sinulla olisi ihan hyvät mahdollisuudet tavata nainen.

Vierailija
59/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä löydä mistää parisuhdetta ja kun kerta normaalit naiset ei musta kiinnostu vaikka oisin millanen. Käynhän kuitenki töissä ja elän normaali elämää. En ole työtön sossupummi että mitä hittoa.

Vierailija
60/424 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään harrastuksia. Käyn salilla ja urheilen vaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi