Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.
On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.
Kommentit (424)
Olen käynyt mukautetun koulun Emu koulun missä on ollut jopa vammaisia. Sitten olen ollut vuosia työttömänä saanut potkuja ja masentunut ja velkaantunut. Se oli entinen elämä. Nyt mulla menee paljo paremmin on työpaikka missä pärjään ja kaikkee. Mutta jotenki ihmisenä mä en vaa kelpaa naisille.
Yli 185 cm pituutta. En ole työtön. Jopa lenkkeilen päivittäin. Mutta silti tyhmä mies rajottaa niin paljon ettei sen takia voi saada naista. Tuntuu tosi pahalta.
Olen myös epävarma ja ujo. Ja lievä oppimisvaikeus vaan on. Ei ole enää kavereita. Joskus oli ja oon kyl tavannut naisia ja seurustellut. Tuntuu vain ettei tällänen kelpaa ja ikäni puolesta myös.
Tiedän mukautettuna koulunsa käyneen pariskunnan. On lapsia.
Jos olet itse tuen tarpeinen niin tietenkin hyväksyt sellaisen ominaisuuden myös kumppaniltasi. Aika hullua jos et kelpuuta edes sellaista kuin sinä. Ja jonkun parempitasoisen pitäisi sitten kuitenkin huolia sellainen joka ei kelpaa ees sulle, sitten olet yksin.
Olis jo kiva pikkuhiljaa löytää se kumppani sopiva ja oikeinlainen. Kyllä minulle kelpaa samanlainen kun minä. Mutta ei niihin törmää ja löydy mistää se on iso ongelma. Töissä ei naisia kiinnosta oikein ja käy npaljo ihmisten ilmoilla mutta en mä nyt uskalla lähestyä kauniita naisia jos olen yksinkertainen.
Millaista naista itse olet etsimässä? Kelpaako sinulle itsellesi heikkolahjaisempi?
Minä olen asianajajayrittäjä ja voin heti kättelyssä sanoa, että valitettavasti en kestäisi "hieman yksinkertaista" miestä..... Kun niille "normaaleillekin" joutuu selittämään ajatuksenjuoksuani ja tietojani asioista.
F, asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Valittaminen varmasti auttaa.
Kelpaako sinulle samanlainen nainen? Minkälaiset kriteerit sinulla on naiselle?
Tämä.
Oletko yrittänyt tavata samanlaista jonkin verran jälkeenjäänyttä naista? Kyllä niitäkin on, mutten tiedä, mistä sellaisen tapaa. Onko sinuntyyppiselle jotain tukiyhdistystä, jolla olisi harrastustoimintaa?
Se on varmasti totta, että et saa ns. normaalia naista. Pitää ensin hyväksyä se ja sitten selvittää, missä voi tavata muita kaltaisiasi.
Kerro nyt edes, miksi pitäisi kelvata? Mitä annettavaa sinulla olisi suhteelle? Paitsi tuo itsesi haukkuminen ja sääliminen.
No tiedän. Mutta en huoli mitään vammaista. En missää nimessä. Miksi pitäisi? Mun mielestä olen melko normaali. Äitini pitää mua normaalina. Vaikka on oppimisvaikeus. Mutta en vain löydä kumppania kuten oon monta kertaa sanonut
No koska mua on haukuttu vuosia. Se tuntuu pahalta. Miksei ihminen voi kelvata. Emmä voi sille mitää et on oppimisvaikeuksia. No siis mä kaipaisin parisuhdetta, onko se väärin ja mun pitäs olla aina yksin?
Rakkautta. Lämpöö. Yhteisia juttuja. Normi arkea. Läheisyyttä. Seksiä jne.
https://www.tukiliitto.fi/tietoa-kehitysvammasta/
Ota yhteys tuonne ja kysy, onko heillä jotain sosiaalista toimintaa, mihin voisit mennä mukaan!
Ei kai auta kuin etsiä vaan yhä aktiivisesti. Kerrot rehellisesti itsestäni deitti-ilmoituksessa.
Muista että kumppanin löytäminen on tosi monelle vaikeaa, ei vain sinulle.
Ensiksi sun pitäs lopettaa toi ittes haukkuminen /alentaminen. Jos osaat puhua muustakin kun itsestäsi esim seuraat uutisia ja puhut niistä tai vastaavista niin voi jotain kiinnostaakin. Jotain harrastustustakin voisit kokeilla ja sitä kautta tutustua. Paremminkin voisit peittää niitä vajavuuksia jokaisestahan jotakin löytyy mutta myös hyviä puolia. Tsemppiä matkaan.
Sä oot ehkä mut vähän fiksoitunut - mahtaako olla, että yrität liian nopeasti parisuhteeseen aina kun tapaat jonkun kelvolliselta tuntuvan?
Toivon, että löydät itsellesi just sen sopivan jonkun, jonka mielestä sä olet täydellinen.
Näin sua tuntematta arvaisin, että ainakin sellaiset naiset, jotka haluaa lisääntyä - ja pitää itseään sua fiksumpana - haluaisi löytää myös sellaisen fiksun oloisen miehen, jonka kanssa oletettavasti syntyisi fiksuhkoja lapsia. Ei varmaan kukaan ehdoin tahdoin halua hankkia lasta, jonka kanssa voi olla isojakin haasteita.
Sorry näin se nyt vain on, pahoittelut rehellisyydestä, ja jos toivot lapsia, toivottavasti löydät jonkun niistä naisista, joille lapsenkaan lahjoilla ei ole niin väliä.
Voisitko alkaa edes käyttämään palstan "lainaa" ominaisuutta niin huomaisi edes että kenelle vastaat...
No en tiedä mistä löydän ja kyllä kelpaa myös Oppimisvaikeutta kärsivä nainen. En ole omasta mielestä edes kovin tyhmä. tuntuu ikävältä että heti torjutaan ihminen roskakasaksi jos ei ole kavereita ja on hieman jäänyt vajaaksi
Vierailija kirjoitti:
No tiedän. Mutta en huoli mitään vammaista. En missää nimessä. Miksi pitäisi? Mun mielestä olen melko normaali. Äitini pitää mua normaalina. Vaikka on oppimisvaikeus. Mutta en vain löydä kumppania kuten oon monta kertaa sanonut
Ap, sinä olet itsekin lievästi vammainen. Se on se sinun tasosi ja sellaista naistakin sinun pitäisi etsiä. Se on lähtötilanne ja kun sen hyväksyy, niin voit löytää elämääsi vielä parisuhteenkin. Tsemppiä!
Ole onnellinen, että sinulla ei ole dementtiaa. Se nimittäin karkoittaa naiset. Siihen kun vielä yhdistetään ujous, lyhyys ja köyhyys, niin tyttöystävän saanti on mahdotonta. Toivosta on luovuttu tosin jo useita vuosia sitten. Kissa on kaverina. -Nuori mies