Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa hieman yksinkertanen mies.

Vierailija
24.10.2021 |

On tämä huomattu jo aikoja sitten. Olen itse yksinkertainen ja on haukuttu myös. En ole ihan samalla viivalla kun normaalit miehet. En halua lapsia. Olen menettänyt kaverit jo kauan sitten. Olen yksinäinen ja liikun paljo nykyään yksin. Mulla on diagnooseja ja on masennus. Olen vähän turhautunut elämääni sinkkuna. Mä en vaan löydä kumppania mistään. Hyviä asioita toki on paljon. Esim on työpaikka vakinainen ja missä tykkään olla ja saan suht hyvää palkkaa. Asun yksin. Omistan auton. Mutta en ole onnellinen. Jopa olen hieman katkera ja kateeellinen kun muut saa parisuhteita ja minäkin kaipaisin parisuhdetta. Osaan toki olla yksin. Mutta enempi nykyään en, kaipaisin treffiseuraa mutta naiset jotenki tuomitsee heti kun tietää millainen olen.

Kommentit (424)

Vierailija
421/424 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä en jaksa enää heido vaan kaikille.. en totaalisesti jaksa.

Vierailija
422/424 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on todella yksinkertainen ja ei kelpaa edes hieman yksinkertainen mies kuin kaltaiselleen naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/424 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap, mut olen varmaan kans vähän vajaa ja siksi koen luontavana luoda kontaktia nk. bimbonaisiin. Bimbot on yleensä tosi avoimia esim. seksissä ja pimpsukkaa irtoo heti.

Vierailija
424/424 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä niitä korkeastikoulutettuja. Ne kaipaa sellaista keskusteluseuraa, joka on älyllisesti samalla tasolla. Positiivista on tuo, että tiedät olevasi yksinkertainen. Nyt pitäisi vielä soveltaa tuota tietoa käytäntöön, eli etsiä seuraa, joka ei ärsyynny yksinkertaisuudestasi. Etsi siis vähemmän älykäs nainen kaveriksi. Voitte sitten yhdessä nepsyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi