Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nykynuoret eivät perusta perheitä eivätkä tee lapsia niin silloin eläkesysteemi kaatuu

Vierailija
24.10.2021 |

Eläkesysteemi toimii siten, että työssäkäyvä sukupolvi maksaa aina eläkkeellä olevien eläkkeet. Kun nykyiset nuoret menevät eläkkeelle niin heidän eläkkeensä maksaa sitten tuolloin työssä oleva sukupolvi eli nykyisten nuorten lapset. Jos nykynuoret eivät perusta perheitä eivätkä tee lapsia niin silloin eläkesysteemi kaatuu. Ja se on vain ja ainoastaan nykynuorten vika. Jos ei ole lapsia niin silloin voi itse säästää omaa vanhuuttaan varten rahaa eli pitää laittaa rahaa säästöön ja lopettaa aivan kaikki turhuudet.

Sitä paitsi Suomen eläkevarat ovat hyvin pienet, vain noin 224 miljardia euroa. eli noin 40700 euroa per suomalainen. Tuolla rahalla ei pitkälle pötkitä. Pelastus on vain ja ainoastaan se, että nykynuoret ymmärtää lasten tekemiset tärkeyden.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei synny lapsia kun ei synny parisuhteitakaan. Noin yksinkertaista se on.

Ikäluokassa 20 - 39 on miehiä 70 000 enemmän kuin naisia.

Silti monet naiset eivät löydä tasoistaan kumppania, joten syy ei määrässä, vaan miesten laadussa. Alkoholisoituneen lihavan ja sosiaalituilla elävän miehen ei kuulukaan saada lapsia ja se on lasten etu.

Vierailija
42/81 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se miksi parisuhteita ei enää synny on oikeastaan lähinnä miesten syytä. Miesten ulkonäkövaatimuksista naisia kohtaan on tullut täysin utopistisia. Laihuuden lisäksi vaaditaan paljon muutakin tai muuten sut kelpuutetaan vain yhdeksi illaksi. Ei muutenkaan haluta sitoutua vaan etsitään aina vaan jos löytyisi jotain parempaa. Lastenteko halutaan sinne ikään 40-50v, jolloin ne mahdollisuudet laskee hyvin paljon, koska ainakaan minä nuori 22v nainen en todellakaan ole kiinnostunut muista kuin omanikäsistä tai max. 5v vanhemmista. Ei me sinkut enää kohdata. Sanoisin mun sukupolven olevan historian pinnallisin sukupolvi.

Olen nainen ja seurannut myös avioeroja, johtuu miesten käytöksestä. Naiset mukavia ja rentoja. En tiedä mikä nykymiehiä vaivaa.

Miehiä vaivaa se, että ovat vihdoinkin ymmärtäneet mukavan elämän omilla ehdoillaan olevan aina parempaa kuin puudelina kieriminen naisen oikkujen mukaan Sirkus Parisuhteen areenalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei tee lapsia, niin onkin ihan helppoa säästää itselleen eläkettä varten. Lapset ne vievät hirveästi rahaa.

Lapset itsessään tulee aika edullisiksi jos miettii vain välittömiä menoja. No teinien ja varsinkin poikien ruokkiminen on jonkinlainen kuluerä.

Oikeasti tarkoitan sanoa että kyllä lasten kanssa pärjää ja yhteiskunta avittaa tarvittaessa. Niistä on paljon iloa.

No joo, mutta kyllähän ne lapset ja teinit tarvitsevat muutakin kuin ruokaa ja katon päällensä. Harrastukset, vaatteet, kokemukset yms. maksaa paljon.

Vierailija
44/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se miksi parisuhteita ei enää synny on oikeastaan lähinnä miesten syytä. Miesten ulkonäkövaatimuksista naisia kohtaan on tullut täysin utopistisia. Laihuuden lisäksi vaaditaan paljon muutakin tai muuten sut kelpuutetaan vain yhdeksi illaksi. Ei muutenkaan haluta sitoutua vaan etsitään aina vaan jos löytyisi jotain parempaa. Lastenteko halutaan sinne ikään 40-50v, jolloin ne mahdollisuudet laskee hyvin paljon, koska ainakaan minä nuori 22v nainen en todellakaan ole kiinnostunut muista kuin omanikäsistä tai max. 5v vanhemmista. Ei me sinkut enää kohdata. Sanoisin mun sukupolven olevan historian pinnallisin sukupolvi.

Olen nainen ja seurannut myös avioeroja, johtuu miesten käytöksestä. Naiset mukavia ja rentoja. En tiedä mikä nykymiehiä vaivaa.

Miehiä vaivaa se, että ovat vihdoinkin ymmärtäneet mukavan elämän omilla ehdoillaan olevan aina parempaa kuin puudelina kieriminen naisen oikkujen mukaan Sirkus Parisuhteen areenalla.

Niinkö? Selitä lukuisat lehdissä nähdyt "en löydä ketään"- avautumiset.

Vierailija
45/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä naiset kiinnosta.

Runessa hakataan Viljamin kanssa porukkaa.

Make 20v

Vierailija
46/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi pettymyt naisten stereotypistä ajattelutapaa kohtaan?

Kohtaan ihmiset ihmisinä.

Vierailija
47/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kannattaa alkaa miettimään sijoutusasioita eläkepäivien varallle.

Vierailija
48/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa valtion kassassa riittää kyllä, se täytyy vain jakaa täysin uusiksi. 

Lisääntymisen tukeminen rajallisilla resursseilla varustetulla planeetalla, joka natisee ylikansoittuneena, on täysin moraalitonta. Siispä lapsilisät on lakkautettava ja nämä varat  suunnattava eläkkeiden maksuun. 

Kukin saa sitten kustantaa itse oman perhe-elämänsä, mikäli lapsia haluaa. Kuten yleensä muutkin, puhtaasti elämäntapavalinnat, pulitetaan omasta pussista.

Vierailija
49/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kyllä olla ihan toisinpäin. Jos tätäkin palstaa katselee, niin kyllä naisilla on melko tiukat ulkonäkövaatimukset. Lyhyellä, tanakalla ja kaljuutuvalla miehellä ei ole mitää mahdollisuutta parisuhteeseen.

Vierailija
50/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan alle 40v kuvittele Suomessa saavansa työeläkettä. Eläke säästetään itse ja tässä lapset ovat vain hidaste ja ylimääräinen kuluerä. Ei lapsia, ei vastuuta, ei kuluja, ei huolia eikä murheita.

Vierailija
51/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kulissit kasassa, mutta kaksin nainen onkin pihtaava pirttihirmu. Yllättäen sen miehen ja naisen näkemykset ovat yleensä ihan ääripäitä.

Vierailija
52/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa valtion kassassa riittää kyllä, se täytyy vain jakaa täysin uusiksi. 

Lisääntymisen tukeminen rajallisilla resursseilla varustetulla planeetalla, joka natisee ylikansoittuneena, on täysin moraalitonta. Siispä lapsilisät on lakkautettava ja nämä varat  suunnattava eläkkeiden maksuun. 

Kukin saa sitten kustantaa itse oman perhe-elämänsä, mikäli lapsia haluaa. Kuten yleensä muutkin, puhtaasti elämäntapavalinnat, pulitetaan omasta pussista.

Sitä rahaa juuri ei tullu olevan kun velkaa otetaan kymmenen miljardia vuodessa lisää. Kyllä minullakin rahaa löytysi niin kauan kunnes kukaan ei anna lainaa maksamattomien laskujen takia.

Vierailija
53/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole töitä. Naisia ei oteta töihin, kun voi tulla raskaaksi. Kuka noita miesjohtajia synnyttää?

Vierailija
54/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole töitä. Naisia ei oteta töihin, kun voi tulla raskaaksi. Kuka noita miesjohtajia synnyttää?

Ei ole äiti opettanut käytöstapoja eikä kohtelemaan naisia hyvin.

Vierailija
55/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nuo samat miesjohtajat ihmettelee aukkoja naisten cv: ssa.

Vierailija
56/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja älykkyysosamäärä oli.......

Vierailija
57/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nainen onkin jo pitkäaikaistyötön.

V.... mitä miehiä meillä Suomessa on

Vierailija
58/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nainen onkin jo pitkäaikaistyötön.

V.... mitä miehiä meillä Suomessa on

Jos pääsen haastatteluun niin joutuu johtaja koville, myös työtön saa esittää kysymyksiä.

Vierailija
59/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitkäs on ne firmat, missä enemmistö on miehiä?????????

Vierailija
60/81 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon mt-ongelmia. Naiset hoidattavat omansa terapiassa, mutta miehet vieläkin päihteillä tai kaatamalla ongelmat naisten niskaan. Jos ei saa terapeuttiatyttöystävää sitten raivotaan naisille netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi