"Sarin" perheen syysloma meni pilalle Kreetalla, kun lapsi sairastui koronaan
Miksi matkanjärjestäjä ei tee sitä tai tätä? Niin, THL on ainakin julkisuudessa kertonut, että on tärkeää ottaa etukäteen selvää kunkin maan koronatoimista! En itse matkusta mihinkään mutta olen tämän tiedon saanut. Siis miksi lähtee takki levällään ulkomaille rokottamattomien lasten kanssa?!! Sari syyttäköön siis itseään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3d08af5-e9f4-42c9-9258-a3fcbd4ab4c6
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän työttömille tulee kiristyksiä ja työttömiä haukutaan niin sitä vähemmän ajatellaan muita😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tuon kommentin jälkeen, ymmärrän miksi joku on työttömänä. Ehkä asenteen muutoksen jälkeen uusi työpaikka olisi helpompi saada.
Toivottavasti et hoida yrityksen sähköpostia ensi vuonna😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Toimitusjohtajillakin taitaa olla sähköposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän työttömille tulee kiristyksiä ja työttömiä haukutaan niin sitä vähemmän ajatellaan muita😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tuon kommentin jälkeen, ymmärrän miksi joku on työttömänä. Ehkä asenteen muutoksen jälkeen uusi työpaikka olisi helpompi saada.
Ensi vuonna tullaan joka viikko työpaikoille paikan päälle kysymään työpaikkaa, oli flunssa tai ei. Kiitä päättäjiä😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tullaan sairaalaankin kysymään toimistotöitä, oli flunssa tai ei, tehkää etätöitä jos ei työn kysyjät kiinnosta😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja asiakas sähköposti tuupataan täyteen työhakemuksia
Kuka hoitaa yritysten sähköpostia, voi olla avoimia hakemuksia täynnä😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Yksinyrittäjälle 1000 hakemusta sähköpostiin päivässä😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jos laittaa otsikoksi tilaus😂😂😂😂😂😂😂😂
Niinpä, hän tuskin on töissä joten ei kun ostamaan uudet lennot, ei se ole sen vaikeampaa. 😊 itse olen ostanut jos mistäkin syystä, kun tullut tarve pidentää matkaa. Valuutusyhtiön puolesta sen sijaan täysin riittävää, että yhden aikuisen matka kustannetaan. Tässä ei nyt korona ollut se ongelma, eikä etenkään lapset, vaan oma joustamaton matkustustyylinsä.
Toivottavasti et hoida yrityksen sähköpostia ensi vuonna😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂