Käsi sydämellä: kadutko tatuointejasi?
Itse kadun vuosikymmen sitten ottamaani tatuointia, ja poistatan sen heti, kun saan rahat kokoon. Olin 110% varma ottamisen aikoihin, etten tulisi ikinä katumaan sitä jne. Monet ystäväni väittävät, etteivät todellakaan kadu omiaan, mutta muutama on humalassa avautunut oikeasti katuvansa syvästikin. Miten palstalaisilla?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:25"] 13 tässä vielä: otin kuvan muistuttamaan masennuksesta parantumiselle ja sille, etten enää koskaan tee päätöksiä miellyttääkseni muita. Kuva löytyi kirjasta jonka olin saanut ystävältä. Paikka todellakin sellainen että kuvan voi peittää helposti töissä, tosin ne konservatiivisimmatkin työkavereista ovat todenneet kuvan olevan kauniin. [/quote] Mitään tatuointia ei kyllä voi sanoa kauniiksi. [/quote] Arvon runkkari, poistu näyttöpäätteen ääreltä.
[/quote]
Harrastukseni eivät ole samoja näköjään kuin sinulla, johtuisikohan se tatuointien puutteesta. Ai niin, älykkyydellä ja tatuointien määrällä on todettu olevan käänteinen yhteys. Ymmärsitkö?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:25"] 13 tässä vielä: otin kuvan muistuttamaan masennuksesta parantumiselle ja sille, etten enää koskaan tee päätöksiä miellyttääkseni muita. Kuva löytyi kirjasta jonka olin saanut ystävältä. Paikka todellakin sellainen että kuvan voi peittää helposti töissä, tosin ne konservatiivisimmatkin työkavereista ovat todenneet kuvan olevan kauniin. [/quote] Mitään tatuointia ei kyllä voi sanoa kauniiksi. [/quote] Arvon runkkari, poistu näyttöpäätteen ääreltä.
[/quote]
Harrastukseni eivät ole samoja näköjään kuin sinulla, johtuisikohan se tatuointien puutteesta. Ai niin, älykkyydellä ja tatuointien määrällä on todettu olevan käänteinen yhteys. Ymmärsitkö?
[/quote]
Sinulla on varmasti jokin varteenotettava tutkimus takamaan tätä väitettäsi. Olen tatuoitu ja korkeasti koulutettu, ne eivät sulje pois toisiaan. Ymmärsitkö? Lähinnä ihmettelen tarvetta tulla lässyttämään tatuointien rumuudesta niitä käsittelevään ketjuun. Että hellurei provo. ( Ja runkkaaminen on ihan luonnollinen osa naisen kuin miehenkin seksuaalisuutta, ei sitä tarvitse hävetä ;) )
Uimarannoilla jne. on hauska katsella ihmisten tatuointeja, ja naureskella mauttomimmille! :D
En kadu. Mulla on kaksi kuvaa ja molemmilla sellaiset merkitykset, että jos ne ei enää merkitsis mulle mitään en olisi enää minä. Nämä kuvat on osa mua. :)
Kadun, mutta ei ole varaa poistattaa. :(
Hei. Kun tatuointi kaduttaa niin ytitätkö peittää sen vaatteilla ? Mietitkö sitä usein?
No joo olisihan tuon voinut jättää ottamatta. Poistatan jos joskus sen verran irtorahaa löytyy. En kuitenkaan ajattele asiaa paljonkaan.
En ehkä ottaisi tänä päivänä. Mulla on kolme josta yksi on peitekuva. Huomaamattomissa paikoissa ja kaikilla on oma merkitys
Kadun.
Eikun oho, en ole koskaan ottanut tatskaa. HAPPY ABOUT IT.
En kadu. Eka tatska otettu noin kymmenen vuotta sitten. Ensi kuussa on varattu aika uutta tatskaa varten.
Mitä sanotte miehelle joka on ajatellut tatuoida suuren osan kehostaan? Olin aatellu sellasia isoja kokonaisuuksia joikka yhdistyis jotenkin toisiinsa. Suurin osa ideoista olis valmiina. Toteutus saattaa tosin jäädä tekemättä.
En kadu, mutta harmittaa, kun ei tullut otettua enempää, silloin kun oli siihen varaa. Tuntuu että tuo yksinäinen tatuointi tarvis kyllä kaverin:). Nykyään ei ole enää rahaa. Ehkä joskus vielä?
En kadu. Tatuoinnit ovat jo osa minua, enkä mistään hinnasta niitä poistattaisi. Jokainen kuva on tarkkaan mietitty ja tatuointitaiteilijan kanssa yhteistyössä suunniteltu. Mielestäni tatuointeja ei pitäisi ottaa vain siksi, että ne ovat cool. Yleensä silloin tatuointia katuu, kun kuva on otettu hetken mielijohteesta tai vain siksi että se on trendikäs.
En kadu. Kulkenut mukana 12 vuotta eikä sitä tule juuri ajatelleeksi. Silloin kun sitä aktiivisesti ajattelen, ajatukset ovat kuitenkin vain myönteisiä.
En kadu. Enää en varmaan ottaisi tatuointeja, mutta en myöskään kadu olemassa olevia.
En kadu, mietin sen ottamista 20 v ja kuvalla on minulle suuri henkilökohtainen merkitys. Myös paikka on tarkoin harkittu.
Enempi hävettää. Olen vielä ylpeillyt kaikille, etten poistattaisi vaikka maksettaisiin. Poistattaisin kyllä.
On yksi ja todella merkityksellinen, pieni. En poistata ikinä.