Käsi sydämellä: kadutko tatuointejasi?
Itse kadun vuosikymmen sitten ottamaani tatuointia, ja poistatan sen heti, kun saan rahat kokoon. Olin 110% varma ottamisen aikoihin, etten tulisi ikinä katumaan sitä jne. Monet ystäväni väittävät, etteivät todellakaan kadu omiaan, mutta muutama on humalassa avautunut oikeasti katuvansa syvästikin. Miten palstalaisilla?
Kommentit (109)
Kädet tatuointien päällä: kadun. Poisto-operaatiota kestänyt jo kaksi vuotta ja rahaa palanut niin paljon että hirvittää. Otin nämä yli 10 vuotta sitten.
En kadu, mutta tuota yhtä pitäs korjata, kun kaaduin ottopäivän jälkeen tatuointi edellä hiekalle.
Ei ole tatuointeja, mutta harkitsen jossain vaiheessa ottavani. On jo sen verran ikää että hommassa on järki mukana.
En kadu. Minulla on 5 kuvaa joista ensimmäisen otin vasta 26-vuotiaana. Tarkan harkinnan tulos ja näkyvät vain kesäisin jos pukeudun tarpeeksi vähäiseen vaatetukseen. Otin kuvat itselleni, en muille. Tuskin esim. Suku tietää mitä vaatteideni alta löytyy. Harkitsen käden tatuoimista, se on aika iso harppaus sillä se näkyisi esim. jumpassa.
Kadun kaikkia yhtä lukuun ottamatta. Kyllä tatuoimaton iho on kauniimpi kuin tatuoitu.
Mulla on viis tatuointia, suurimmat niistä on kämmenen kokoisia. Neljä tatuoinneista on ns. piilossa, ettei ne näy kuin paljastavimmissa vaatteissa kesällä. Yksi pieni kuva on ranteessa.
Jokaisella kuvalla on merkitys, se voi tietysti vaikuttaa siihen kaduttaako/kyllästyttääkö, koska yksikään kuva ei nypi tai kaduta :) Aivan käsi sydämellä ja rehellisesti! Tulen todennäköisesti ottamaan lisää.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:04"]Ystävä otti reilu 10v sitten kädet ja rintakehän täyteen tatuointeja kun oli rock vaihe päällä. Nykyään seurustelee hienostoneidin kanssa ja tatuoinnit ei todellakaan sovi hänen tämänhetkiseen olemukseen yhtään. Avautui yksi päivä aiheesta oikeen kunnolla. Häpeää todella paljon nuoruuden typeryyksiä. On varmaan mukava mennä anopin luokse kyläilemään, kun kaulan kohdalta alkaa järkyttävät tatuoinnit. Niitä ei voi edes peittää millään.
On tässä tuttavapiirissä moni muu myös katunut tatuointejaan. Eniten naurattaa ystäväni, joka otti todella ruman tatuoinnin, jossa oli vieläpä kirjoitusvirhe. Päätti sitten heti tatuoida sen päälle uuden vielä hirveämmän leiman. Nyt katuu sitäkin vielä enemmän. Uusi tatuointi on niin tumma ja iso, ettei sitä hetkessä saada poistettua vaikka haluisikin. Eikö ihmiset harkitse etukäteen ollenkaan millä itsensä maalaavat.
Itse en ole tatuointeja vastaan, mutta minkä takia ihmiset ottavat aivan järkyttävän rumia leimoja vartaloonsa. Eri asia on kauniit taiteelliset teokset, mutta niitä näkee oikeasti todella todella harvoin.
[/quote]
En voi ymmärtää miten ihminen voi yhtäkkiä muuttua noin radikaalisti. Teeskentelyn makua ollut joko silloin kun tatuoinnit hankkinut tai nyt nykyisyydessä. Jos tatuoi kehon täyteen niin miten voi yhtäkkiä muuttaa mielensä? Anopille kuulu ne tatuoinnit kyllä yhtään...
[/quote]
Ihminen voi muuttua. Ei pitäisi olla yllätys kenellekään.
Olen tyytyväinen, etten parikymppisenä ottanut tatuointeja. Toisin kuin silloin kuvitteli, olen 40-vuotiaana hieman eri ihminen.
Arvomaailmat muuttuvat, tuttavapiiri muuttuu. Asuinmaakin voi muuttua...
Toista kadun. En hirveästi, ei siis vaivaa minua, mutta jo rahaa olisi, poistattaisin sen. Typerän näköinen ja typerässä paikassa..
Ei ole valkoisen miehen hommaa. Eli kadun. T: "Persu"