Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?
Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?
Kommentit (166)
En käytä aineita en huumeita en mitää kunnollinen mies olen. Ei vain ymmärrä naisia kun eivät kiinnostu. Tosin en käy baareissa en omista tinderiä että mistä sen naisen sit löytäisi. EI varmaan oikein mistään nykyään. Monet on vaa niin nirsoja.
Pitäs olla hienot vaatteet. Muodikkaat. Kallis mersu. Mä en oikein ymmärrä muutenkaa tätä menoa nykyää. Ei kaikilla ole varaa tommoseen elämäntyyliin ja hienoon autoon mitä ne naiset oikee kuvittelee. Suurin osa meikattuja nämä nuoret. Laitettuja kauniita. No niillä vasta rima on korkeella. Itse tavis mies kaljuuntunut ja pituutta on ja töis käyn. Silti ei vain riitä naisille. Keksin sit elämäs muita juttuja.
Ja en halua ketä vain kyllä on myös jokseenki rima korkeella. Olen laskenut sitä Mutta en näytä omantasosillekkaa tavis pullukoille suht näteille kelpaavan. Niin sitä en ymmärrä mistä sen naisen löytää. Ei vain kiinnosta tinderin pinnallinen maailma ja baareissa sama juttu.
Ei naiset vain lähe siis mitenkää treffeille heti torjutaan tai ei kiinnosta,. en etsi mitään. Olkaa yksinänne jos ette anna ees mahdollisuutta. Jos se sinkkuelämä on niin ihanaa on ystäviä ja kaikkee. No itsellä ei ole näin ja oon jokseenki turhautunut ja masentunut tilanteeseeni että tavallinen mies ei kelpaa. Jolla on suht aika vähäiset tulot halppis auto ja suht halpa elämäntyyli. Ei ole rahaa kun pakollisiin menoihin. Tavallinen ulkonäkö mutta silti jatkuvasti saa olla yksin.
Sitten tuola näkee komeita miehiä sporttisia kallis hieno auto, naiset kyydissä ja kaikki on niin ihanaa. Mä en oikein ymmärrä. Ihmiset vissiin elää niin veloissa. Itse en pysty hommaamaa kallista autoa ajelen perus vanhalla yli 10 v autolla ja tunnen olevani joku köyhä vaikka töissä käynkin. Pitäs kai laihduttaakki että kelpaa.
Mersuja ne naiset vaan haluvaapi.