Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?
Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?
Kommentit (166)
Ja mistä syystä olen kehitysvammainen. En missää nimes ole. Olen normaali käyn töissä ja urheilen ihan normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa tavisnaiset miksei pitkä 195 cm mies kelpaa naisille?
Koska pituudella ei ole naisille mitään merkitystä ja kuulostat aivan helvetin rasittavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen olevani ilmaa naisille esim jos menen kahvilaan. Sitä en käsitä kyllä. Ilmeisesti jopa ulkonäkö ei kiinnosta naisia eikä liian pitkä mies. Ja naiset haluavat pitkän miehen. En käsitä.
Kahviloissa kaikki ovat kuin ilmaa toisilleen. Kahvilaan mennään vähäksi aikaa ystävän tai työkaverin kanssa, tai sinne mennään kevyelle välipalalle. Ei kahvilaa mielletä iskupaikaksi, eikä kukaan niistä etsi seuraa.
Olen kylläkin mies ja laskenut rimaa todellaki. Sinkkuna mennään antaa olla en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä yli 190 cm komeeksi kehuttu. 10 kg ylipainoa mutta ei se mussa näy koska olen pitkä. Jostain syystä naiset ei halua treffeille eikä kiinnostu musta. Olen kuitenki ennen seurustellut.
Kysyttiin naisia, jotka ei kelpaa miehille... sinä olet aika isokokoinen naiseksi, mutta etsitkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista on tässä ketjussa miehiä... vaikka kysymys oli suunnattu naisille!!!
Johtuu varmaan siitä ettei ole montaa naista olemassa kuka ei kelpaisi miehille
Vittuako selität? 20 prosenttia naisista on aina jäänyt naimattomiksi.
Ei kaikki halua naimisiin tai parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista on tässä ketjussa miehiä... vaikka kysymys oli suunnattu naisille!!!
Johtuuko se siitä etteivät he kelpaa miehille, vai siitä etteivät he kelpaa niille miehille jotka he itse kelpuuttavat?
JOs minulle ei mieheenä kelpaisi kuin Aubaden mallina ollut niin voinko sanoa etteivät naiset kelpuuta minua?
Ai ei ole pituudella mitään merkitystä? Miksi kauniit tinder naiset haluavat että mies on vähintään 180 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa puhuta inceleistä
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin mies ja laskenut rimaa todellaki. Sinkkuna mennään antaa olla en jaksa.
Ei kuule ihmetytä yhtään, että olet sinkku.
No minä menen kahvilaan yksin. Ei ole kavereita eikä ystäviä. Kyllä pidän silmäno auki. Ei naiset kotia kävele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se ei selitä noita numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole pituudella mitään merkitystä? Miksi kauniit tinder naiset haluavat että mies on vähintään 180 cm?
Jotku haluavat, jotkut eivät halua. Minä olen kaunis nainen eikä miehen pituudella ole merkitystä, kunhan ei ihan lyhytkasvuinen ole.
Kerroppassa miksei ihmetytä? Ne mistä kiinnostun eivät kiinnostu minusta ja ne kiinnostuvat toisenlaisista varmaan komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko se siitä etteivät he kelpaa miehille, vai siitä etteivät he kelpaa niille miehille jotka he itse kelpuuttavat?
JOs minulle ei mieheenä kelpaisi kuin Aubaden mallina ollut niin voinko sanoa etteivät naiset kelpuuta minua?
Johtuu siitä, etteivät kelpaa miehille. Tiedän, että tämä on vaikea ymmärtää, kun olet koko elämäsi yrittänyt vakuuttaa itseäsi päinvastaisesta.
Kyllä monet haluavat pitkän miehen yli 180 cm. Komea. Omistaa mersun kalliin. Hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Tindernaisten mielipiteet kiinnostavat kuin kilo paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet haluavat pitkän miehen yli 180 cm. Komea. Omistaa mersun kalliin. Hyvät tulot.
Selvä. Keskittyy sitten niihin, jotka eivät halua.
Köyhä 1500 € peruspalkkanen vaatimattomassa työssä ja halpa Fiat uno merkkinen auto ei kyllä kiinnosta naisia.
No oothan sä naiseksi aika mörssäri.