Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?

Vierailija
23.10.2021 |

Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä menen kahvilaan yksin. Ei ole kavereita eikä ystäviä. Kyllä pidän silmäno auki. Ei naiset kotia kävele.

Mies, joka ei kelpaa edes miehille kaveriksi miettii, miksei kelpaa naisille.

Vierailija
142/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppassa miksei ihmetytä? Ne mistä kiinnostun eivät kiinnostu minusta ja ne kiinnostuvat toisenlaisista varmaan komeista miehistä.

Koska olet rasittava jankkaava runkkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat miehen jolla on suht hieno auto. Kaikki ei välitä autosta. Hyvät tulot. Urheilullinen. Tavallinen ammattikoululainen ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
144/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.

Tai sitten olet leuhka kusipää, kuten viestisi antaa ymmärtää.

Avaatko vähän, että miten.

Sokealle on turha yrittää kuvailla värejä.

Vierailija
145/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sosiaalista elämää kavereita. Elämä muuttuu. Silti kaipaan parisuhdetta ja en löydä mulle sopivaa naista joka on samanlainen/ samassa tilanteessa.

Vierailija
146/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei ole vikaa ja olen kiva ja kiltto ja ujo. En vain kohtaa omanlaista naista mistään.

Vierailija
147/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa tavisnaiset miksei pitkä 195 cm mies kelpaa naisille?

Koska pituudella ei ole naisille mitään merkitystä ja kuulostat aivan helvetin rasittavalta ihmiseltä.

Ehkä ei sinulle, mutta minä en itseäni lyhyempää katselisi

Vierailija
148/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.

Olet varmasti kovinkin tyytyväinen itseesi viiden pennin filosofiasi kera.

Vierailija
149/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mersua ja rahaa ja hyvä palkkasta työtä. Niin en kiinnosta tinder naisia enkä sinne mene.

Vierailija
150/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa tavisnaiset miksei pitkä 195 cm mies kelpaa naisille?

Koska pituudella ei ole naisille mitään merkitystä ja kuulostat aivan helvetin rasittavalta ihmiseltä.

Ehkä ei sinulle, mutta minä en itseäni lyhyempää katselisi

Jos olet yli 195-senttinen nainen niin sulla on varmasti muitakin ongelmia.

Vierailija
151/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi on pitkä mies ja ihan komea naama. Olen tyytyväinen vaikka en kumppania koskaan saa ja olen yksinäinen. Koska naiset on nirsoja ja vaativat mersumiestä.

Vierailija
152/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kommentoijista on tässä ketjussa miehiä... vaikka kysymys oli suunnattu naisille!!!

Johtuu varmaan siitä ettei ole montaa naista olemassa kuka ei kelpaisi miehille

Vittuako selität? 20 prosenttia naisista on aina jäänyt naimattomiksi.

Johtuuko se siitä etteivät he kelpaa miehille, vai siitä etteivät he kelpaa niille miehille jotka he itse kelpuuttavat?

JOs minulle ei mieheenä kelpaisi kuin Aubaden mallina ollut niin voinko sanoa etteivät naiset kelpuuta minua?

Johtuu siitä, etteivät kelpaa miehille. Tiedän, että tämä on vaikea ymmärtää, kun olet koko elämäsi yrittänyt vakuuttaa itseäsi päinvastaisesta.

Olen kohtalaisen varma että mikäli 70-vuotias rajusti ylipainoinen nainen saa Gambiasta alle 30-vuotiaan miehen, ei sinullakaan ole aidosti ko. ongelmaa.

Vierailija
153/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten special tapaus ellen kelpaa tälläisenä pitkänä miehenä naisille. Ja en jaksa ettiäkkää enää. Olen vain yksin aina.

Vierailija
154/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti kovinkin tyytyväinen itseesi viiden pennin filosofiasi kera.

Analysoi nyt tuota lausettasi ja mieti miten se vaikuttaa viehättävyyteesi silmissäni. Epäilemättä teet tuota myös "rakkaallesi" koska osoitat koulutustasosi ja älykkyytesi tuolla tavalla.

Vierailija
155/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 50 plus..En kelpaa, olen liian vanha miehille. Tai kelpaan kyllä plus 70 vuotiaille, mut olen mieluummin sinkku kuin papparaisen heila.

Vierailija
156/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki mielellään sinkku jos en kelpaa oman tasoiselle tavis ylipainoselle naiselle.

Vierailija
157/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin niille työttömille alkoholisti-naistenhakkaajille, mutta en suunnilleen kaltaisilleni miehille (samanlaiset arvot, elämäntavat, koulutus, tulot jne) vaikka en ole todellakaan saalis: paljon epätoivottuja piirteitä, alkaen ujoudesta ja jännittämisestä, on.

Vierailija
158/166 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut kivoille kunnollisille miehille. Säätäjien ja kukasta kukkaan juoksijoiden kanssa sain muutaman suhteen alulle, mutta eihän niistä mitään tullut. Nyt yli 40-vuotiaana elelen yksin melko tyytyväisenä. Yritän nyt oikein miettiä, kiinnostuiko minusta koskaan kukaan ns. hyvä tyyppi, jolla ei ollut päihdeongelmaa ja jolla oli hyviä suhteita omiin ystäviinsä tai perheeseensä. Eipä tule mieleen sellaista. Enkä tiedä mikä minussa on vikana, että näin kävi. Onneksi on muuta sisältöä elämässä.

Vierailija
159/166 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa lukea naisille tarkoitettua kiinnostavaa ketjua jonka on pilannut tuo Allu jankkaamalla :D

Vierailija
160/166 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen kilttis spämmäämässä keskustelua täyteen joka on suunnattu naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän