Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?

Vierailija
23.10.2021 |

Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma oma rima. Olen laskenut rimaa. En haaveile missistä ja laihasta naisesta. Haluan muodokkaan ylipainosen naisen. Kyse ei ole siitä.

Vierailija
102/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että ne ylipainoset omaan makuuni olevat naiset eivät kiinnostu minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja. Ei kai tarvitse kertoa enempää.

:) jostain syystä törmään sairaanhoitajiin koko ajan Tinderissä.

Olen myös tavannut kaksi suomalaista sek si työntekijää, molemmat sairaanhoitajia.

En tajua mikä ihme siinä on.

Kai ovat siellä Tinderissä, kun seuraa ei saa.

MIKSI SAIRAANHOITAJAT! Mikä vika tai ominaisuus sairaanhoitajissa on, jotta niitä on Tinder puoliksi täys.

Vuorotyö, kusipäinen luonne, alemmuuden tunne joka sitten puretaan siippaan

Vierailija
104/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä koska olen pitkä ja ylipainoa vähän noin 10 kg. En käsitä sitä. Haluaako he timmatun salibodarin?

Vierailija
105/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen kelpaa.

Mutta naisen tulisi osata laskea rimaansa.

Etsikää oman tasoista, tai alempaa, seuraa.

Mistä voi tarkistaa oman tasonsa? Entä mistä tietää, mitä tasoa eri miehet edustavat - mistä esim. osaan päätellä, kuka on minun tasoiseni ja kuka alempitasoinen?

Helppoa: jos kelpaat vain panoksi etkä parisuhteeseen, tavoittelet liian korkeatasoista miestä.

Vierailija
106/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että en saa nuorta kaunista laihaa naista. Jostain syystä ihmisenä kokonaisuutena en kelpaa lihavalle naiselle.

Vierailija
107/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kommentoijista on tässä ketjussa miehiä... vaikka kysymys oli suunnattu naisille!!!

Johtuu varmaan siitä ettei ole montaa naista olemassa kuka ei kelpaisi miehille

Vittuako selität? 20 prosenttia naisista on aina jäänyt naimattomiksi.

Vierailija
108/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen mun taso on sitte? 195 cm vähän mahaa ja painoa 108 kg?

Vierailija
109/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpaan miehille vain, jos olemme tunteneet toisemme jonkin aikaa. Tutut miehet ihastuvat minuun kyllä, mutta baareissa yms. olen käytännössä näkymätön. Ensivaikutelma minusta on kai mitäänsanomaton/epämiellyttävä eikä ihme, sillä olen ylipainoinen.

Vierailija
110/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.

Tai sitten olet leuhka kusipää, kuten viestisi antaa ymmärtää.

Avaatko vähän, että miten.

Vierailija
111/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa tavisnaiset miksei pitkä 195 cm mies kelpaa naisille?

Vierailija
112/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen kelpaa.

Mutta naisen tulisi osata laskea rimaansa.

Etsikää oman tasoista, tai alempaa, seuraa.

Mistä voi tarkistaa oman tasonsa? Entä mistä tietää, mitä tasoa eri miehet edustavat - mistä esim. osaan päätellä, kuka on minun tasoiseni ja kuka alempitasoinen?

Helppoa: jos kelpaat vain panoksi etkä parisuhteeseen, tavoittelet liian korkeatasoista miestä.

Mistä tiedän, kelpaanko vain panoksi? Yhden illan juttuja en ole harrastanut, eikä sellaisia kokemuksia ole, että toinen katoaisi seksin jälkeen. Eli ei tuo sinun neuvosi auttanut mitenkään. Ja muutenkin - mitä se auttaa, jos tietäisin nyt että "ahaa, Pekka ja Jukka olivat siis liian korkeatasoisia", koska hehän ovat jo menneisyyttä. Jos vaikka puolen vuoden päästä tapaankin Mikan tai Jaakon, niin mistä tiedän, ovatko he alempitasoisia kuin Pekka tai Jukka?

Vierailija
113/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että ne ylipainoset omaan makuuni olevat naiset eivät kiinnostu minusta.

Saattaa johtua asenteestasi, että olet "laskenut rimaasi" pitääksesi heistä.

Vierailija
114/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen olevani ilmaa naisille esim jos menen kahvilaan. Sitä en käsitä kyllä. Ilmeisesti jopa ulkonäkö ei kiinnosta naisia eikä liian pitkä mies. Ja naiset haluavat pitkän miehen. En käsitä.

Vierailija
115/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä koska olen pitkä ja ylipainoa vähän noin 10 kg. En käsitä sitä. Haluaako he timmatun salibodarin?

Harva mies haluaa salibodaria.

Vierailija
116/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu. Vaan naiset on mua kohtaan nirsoja. Koska se ylipainonen mun tasonen nainen ei kiinnosti minusta?

Vierailija
117/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei mua lähesty missään. Baareissa en halua käydä yksin on tylsää. Tinderiä ei ole.

Naiset välttävät baareja, koska baarit ovat täynnä miehiä, jotka vain juovat ja joilla ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa.

Vierailija
118/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että en saa nuorta kaunista laihaa naista. Jostain syystä ihmisenä kokonaisuutena en kelpaa lihavalle naiselle.

Johtunee siitä, että olet kehitysvammainen.

Vierailija
119/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainonrn tavisnainen mihin mulla on mahis ylipainosens miehenä haluaa komean timmin miehen.

Vierailija
120/166 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa tavisnaiset miksei pitkä 195 cm mies kelpaa naisille?

En pidä itseäni tavisnaisena, mutta vastaan silti... Johtuu varmaan muista syistä. Esim. minulle ei miehen pituudella ole merkitystä, mutta toivon esimerkiksi yhteensopivaa huumorintajua omani kanssa, kasvissyöntiä (mieluiten, tosin ei 100% pakko), samanlaista arvomaailmaa ja yhteensopivaa ajattelutapaa. Ja tietysti sitä seksuaalista vetovoimaa - jota on joidenkin kanssa, joidenkin kanssa ei. Plussaa, jos on jotain samoja kiinnostuksenkohteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme