Onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille?
Niin haluaisin tietää onko täälä naisia jotka ei kelpaa miehille mutta haluaisi parisuhteen. Ja mistä syistä?
Kommentit (166)
Mä olen tavallinen amiksen käynyt. Joka on töissä ja hyvin tienaava suht hyvin. Olen myös komea. Jostain syystä naiset ei kiinnostu minusta.
Jostain syystä mussa on vikaa tai 37 v mies on jo liian vanha. Lapsia en ole halunnut koskaan.
Olen sairaanhoitaja. Ei kai tarvitse kertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavallinen amiksen käynyt. Joka on töissä ja hyvin tienaava suht hyvin. Olen myös komea. Jostain syystä naiset ei kiinnostu minusta.
Varmaan sosiaaliset kyvyt sitten.
Ei kai sitä välttämättä itse tiedä. En ainakaan minä osaa sanoa, miksi on vaikea löytää kumppania. On minulla suhteita siis ollut, mutta en todellakaan tiedä, miksi juuri minä olen niitä, joilla kumppanin löytyminen on aina vaikeaa ja kestää paljon kauemmin kuin muilla. Ulkonäkö ei voi olla syy.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mussa on vikaa tai 37 v mies on jo liian vanha. Lapsia en ole halunnut koskaan.
Sitähän tässä ei kysytty, mutta tule vain avautumaan random-keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä välttämättä itse tiedä. En ainakaan minä osaa sanoa, miksi on vaikea löytää kumppania. On minulla suhteita siis ollut, mutta en todellakaan tiedä, miksi juuri minä olen niitä, joilla kumppanin löytyminen on aina vaikeaa ja kestää paljon kauemmin kuin muilla. Ulkonäkö ei voi olla syy.
Sama. Tiedän olevani nätti, tiedän miesten viihtyvän seurassani ja ihastuvan minuun. Ei vaan jotenkin onnistu.
On täällä. Niitä on aika paljon myös Tinderissä ja pannukakussakin. Samat naamat pyörii siellä ja ei vaan kelpaa mikään tai kenellekään.
Harvalla miehellä on nykyään enää ns. geimiä.
Vierailija kirjoitti:
On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.
Totta töriset, joku niissä älykkäissä ja korkeasti koulutetuissa on mikä työntää luotaan. Itsellä se, että oletan heillä olevan kovat odotukset miehestä, joten en edes viitsi vaivautua yrittämään, kun mahikseni tuntuvat olevan olemattomat.
Olen pitkä yli 190 cm komeeksi kehuttu. 10 kg ylipainoa mutta ei se mussa näy koska olen pitkä. Jostain syystä naiset ei halua treffeille eikä kiinnostu musta. Olen kuitenki ennen seurustellut.
Minä, on pari kiloa ylipainoa. Kelvoton siis.
Minä. Herätän kyllä miesten kiinnostuksen mutta a) todella harvoin kiinnostun kenestäkään tai b) jutut lopahtaa noin parissa viikossa ja c) e enää usko siihen että kukaan olisi liikkeellä ns. Hyvin aikein vaan aina uuden ihmisen tavatessani mietin et haluuko toi seksiä vai mitä se on vailla.
Vähän sama juttu kauniit korkeastikoulutetut ei meikäläistä edes katso. Tuntuu olevan mahdottomuus tavallista naista löytää.
Minä. Olen vastenmielisen ruma (kiusattu tuosta syystä 12 vuoden ajan) ja sosiaalisesti kömpelö. Olen epäillyt itselläni autismia tai vastaavaa, mutta se ei kuulemma pidä paikkaansa psykoterapeuttini mukaan. Olen siis vain jotenkin soveltumaton sosiaaliseen ymmärrykseen, mikä on ehkä jopa vaikeampi hyväksyä ja sulattaa.
Näiden lisäksi olen seksuaalisesti estynyt, joten en ole koskaan harrastanut seksiä yrityksistä huolimatta.
Kukaan ei ole siis ollut kiinnostunut minusta koskaan ja olen kärsinyt siitä vuosikymmeniä. Nyt keski-ikäisenä olen sinut yksinäisyyteni kanssa ja en odota enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja. Ei kai tarvitse kertoa enempää.
:) jostain syystä törmään sairaanhoitajiin koko ajan Tinderissä.
Olen myös tavannut kaksi suomalaista sek si työntekijää, molemmat sairaanhoitajia.
En tajua mikä ihme siinä on.
Mä en oikein käsitä miten on niin vaikeita. Mä en edes lähesty kauniita liian korkeessa asemassa olevia naisia. Mutta todella on vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla miehellä on nykyään enää ns. geimiä.
No nykyään on svaippailu. Svaipataan tuhat kertaa, ja katsotaan kuinka monta sieltä tulee.
Jos ei tule mitään niin tehdään uusi profiili ja svaipataan uudestaan. (ihan kuin se sillä paremmaksi muuttuisi)
On. Miehet kiinnostuvat minusta, koska olen nätti. Yksikään ei halua kanssani parisuhteeseen, koska olen sekä heitä älykkäämpi että korkeammin koulutettu.