Nainen, mikä on paras peniksen koko?
Kysymys otsikossa, minkä kokoisesta peniksestä pidät eniten. Ja erektiopituuksia siis kysytään.
Kommentit (133)
Nyt kun naiset ovat saaneet päätettyä, että lihava ja keskimittainen on paras (kunhan sillä on rahaa), niin mitenkäs se peniksen koko?
Vierailija kirjoitti:
1 tai 2 cm sinne tänne pituudessa keskimitasta ei maata kaada tai taivasta avaa. 1 saati 2 cm ympärysmitassa on taas todella paljon.
HK on noin 14 cm ympärysmitaltaan, 12 cm näyttää pikemmin nakilta kuin grillimakkaralta sen rinnalla. 15 cm ympärys on livenä ihan jäätävä jööti.
Omaan reikään sopivin on 18cm pitkä ja paksuutta saa olla. Tuo ei just ota vielä pohjaan niin ei satu
Nainen valitsee miehen seksisuhteeseen. Mies valitsee naisen parisuhteeseen.
Paksuja oon saanut enemmän kuin pitkiä. Niistä tykkään. Kokeilin tuossa eräänä päivänä 30cm pitkää dildoa. En todellakaan saanut sitä juurta myöten sisään, mutta dildon terskanpään tuntuma kohdun suulla ja kohdun kaulalla oli niin uskomaton, että sanon tästä eteenpäin rakastavani myös pitkiä kulleja.
Semmoinen puhelintolpan kokoinen on sopiva.
-av-mamma
Mies, oletko äänestänyt omaa kokoasi tässä äänestyksessä? Paljasta itse yläpeukulla, kiistä asia alapeukulla.
Äänestin juuri kokoani 16-18 cm. Vaimoni on suht pieni kokoinen, eikä tarvitse olla todellakaan tiukempi ettei tule ongelmia. En ole koskaan ollut todella tiukkojen naisten perään kokoni takia. Jollekin olisi varmaan mennyt isompikin mäntä sisään, mutta minunkin kelpasi.
Enpä ole mittaillut. Minulle on oleellista, että mies malttaa hyväillä terskallaan G-pistettäni ja vasta, kun olen saamassa orgasmin, työntelee niin syvään kuin voi ja laskee siemenensä kohdunsuulle. Parhaiten tietysti toimii tattimainen terska. Pitkä, pieniterskainen ja ohut on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole mittaillut. Minulle on oleellista, että mies malttaa hyväillä terskallaan G-pistettäni ja vasta, kun olen saamassa orgasmin, työntelee niin syvään kuin voi ja laskee siemenensä kohdunsuulle. Parhaiten tietysti toimii tattimainen terska. Pitkä, pieniterskainen ja ohut on kauhistus.
Onko sellainenkslu jossa terska on vartta paksumpi se paras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainenkslu jossa terska on vartta paksumpi se paras?
Kyllä, ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Nainen valitsee miehen seksisuhteeseen. Mies valitsee naisen parisuhteeseen.
Mies voi valita, mutta nainen ei kelpuuta. Nainen kun valitsee, niin mies ottaa.
Miehet antaa sentään arvoa sille, kun nainen kiinnostuu ja haluaa, mutta mies kun kiinnostuu ja haluaa, niin naiset vaan purjehtii ohi nenät pystyssä, naamat norsun..tulla ja nakkelevat niskojaan. "Miten kehtasikin? Pyh."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha ja pitkä penis on huono yhdistelmä. Paras on paksu ja keskipitkä.
Riippuu täysin siitä onko pillu syvä ja kapea vaiko leveä ja lyhyt. . Siten kullin hyvyys on täysin siitä kiinni minkä kokoiseen ja muotoiseen pilluun sitä laitetaan. Emättimistä on tunnistettu 5 erilaista muotoa.
No just siksi sitä täytyy käydä mahdollisimman monet läpi, jotta tietää kenen kanssa vehkeet sopii parhaiten yhteen. "Sillä oli liian pieni, sillä oli liian iso, sillä oli jo vähän parempi, mutta ei sitten kuitenkaan ihan ollut paras mahdollinen silläkään."
Kumma juttu, jos tapailu ei toisia treffejä pidemmälle jatku, jos pyhä toimitus oli sitä, että miehestä tuntui siltä kuin olisi heilutellut ruuvimeisseliä ämpärissä ja naisen piti kysyä, että joko se on sisällä, juuri kun mies oli orgasmiaan saamassa.
12 tuumaa ja paksuu ranne, eli noin hk lenkki tuplasti.
Piip paappa lupa, Elviksen muna. Pitkä ja paksu ku tavarajuna. Siin on kaks karvaa, punanen ja harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Piip paappa lupa, Elviksen muna. Pitkä ja paksu ku tavarajuna. Siin on kaks karvaa, punanen ja harmaa.
Ei pääse koskaan perille varmaan, kun joku hajoitti kiskot varmaan.
apuaah taas miehen galluppi? xDDD
Ukkelit aina vinkuu tiukkaa ja sit mittaa kikkelinsä pituutta ja vertailee...vain HOMOT on kiinnostuneet toistensa pippeleistä näin :***
PAKSUUS on se mikä tekee KYRWÄN, jolla PANNAAN ja saadaan NAINEN puhumaan portugalia, squirtaamaan ja ORGASMEIHIN!!!
10-12 cm pitkä ja terska kuin herkkutatti. Osuu parhaiten G-pisteeseen. Silloin kun sellainen osuu kohdalle, saa panna paljaalla. (Minulla on ehkäisykapseli)
N26
Vierailija kirjoitti:
10-12 cm pitkä ja terska kuin herkkutatti. Osuu parhaiten G-pisteeseen. Silloin kun sellainen osuu kohdalle, saa panna paljaalla. (Minulla on ehkäisykapseli)
N26
G pisteeseen voi panna myös isommalla ja terskan ollessa sopusuhtainen varteen. Toki silloin pitää tietää missä g piste on...
bonuksena isolla on, että välillä voikin sitten venyttää pillua kunnolla ja tarjota kunnon käsittelyn pohjalle. Siitä kyllä yllättävän moni tykkää ja vaatii. Siihen ei 10-12 cm tatit pysty. Eikä siihen että nainen tuntee positiivisella tavalla halkeavansa...
1 tai 2 cm sinne tänne pituudessa keskimitasta ei maata kaada tai taivasta avaa. 1 saati 2 cm ympärysmitassa on taas todella paljon.