Nainen, mikä on paras peniksen koko?
Kysymys otsikossa, minkä kokoisesta peniksestä pidät eniten. Ja erektiopituuksia siis kysytään.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 20.5cm pitkä ja paksuus on halkaisialtaan 64mm. Kyllä kaikki naiset on lehunut seksinjälkeen miltä on tuntunut.
niin varmaan
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 20.5cm pitkä ja paksuus on halkaisialtaan 64mm. Kyllä kaikki naiset on lehunut seksinjälkeen miltä on tuntunut.
Eli äitisi on kehunut
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omalla miehellä 20 cm kulli, eksällä oli pieni 14cm ja jätin hänet sen takia, kun ei tuntunut seksi missään.
T.Tero
N. 90% naisista toivoo pidempää penista kuin keskipituus eli kysynnässä ja tarjonnassa on kohtaanto-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
N. 90% naisista toivoo pidempää penista kuin keskipituus eli kysynnässä ja tarjonnassa on kohtaanto-ongelma.
Eivät toivo, vaan ovat uteliaita, mutta vain siihen asti kun kohtaavat mahticullin joka surutta survaisee.
Vähintään 25cm ja nillittäjä olen pettynyt, jos et viiden minuutin päästä ole kommentoimasta, että olen mies!
N 23v.
Vierailija kirjoitti:
Joku vielä uskoo näihin "tilastoihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vielä uskoo näihin "tilastoihin".
Huvittavia nämä pituus ulinat. Itsellä on 18cm. Tuokin on liian pitkä joillekin että voisi rynkyttää takaapäin pohjaan asti.
Myydyimmät dildot ovat käyttö pituudeltaan 14.5-16cm.
Siis mittaileeko miehet todellakin kullejaan. Säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Siis mittaileeko miehet todellakin kullejaan. Säälittävää
Sitähän se on.
Mieluiten sellainen normaali keskikokoinen 13-14cm. Sitä isommat sattuu jos mies runnoo sitä kokonaan sisälle. N31
12-15 cm, 15 voi olla liiankin, jos on paksu
Viimeisellä kumppanilla oli liian paksu.
-tyttis
No yllätys että itse n.11cm pituudella jää vain n. 1%.
M 37
Entäs ne tilavuudet! Kaikkia naisia kiinnostaa niin pirusti!!
Mies on keskivertoa kookkaampi ei paljon. Olikohan 17/12. Ennen lapsentuloa pidin tuota liian isona nyt se on just täydellinen.
Omakohtainen kokemus mahticullista niinkuin täällä on tapana sanoa. Tinder tutulla oli sen verran iso että tapailu loppui ensimmäiseen seksikertaan. Olin todella kiinnostunut tästä miehestä joten päädyimme sänkyyn. Cm en osaa sanoa mutta ranteesta kyynärtaipeeseen ja paksumpi kuin ranne "minun 16.5cm".
Olin todella kiihottunut jo valmiiksi ja mahticullin paljastuessa boksereista olin täysin valmis. Mies ähersi sitä sisään hyvän tovin ja kyllä jokainen työntö sattui vaikka liukastetta oli älyttömän paljon. Yhdyntä oli onneksi melko nopeasti ohi.
2 päivää tästä vuosin verta alapäästä ja tämän miehen tapailu loppui siihen paikkaan.
Haaveilen kyllä isosta peniksestä, mutta ikävä kyllä suurin jonka olen n.30 miehen otannalla kohdannut oli 17cm. Ihanasti sekin täytti, mutta olisihan tuommoinen 20cm unelma joskus kokea, mutta ihan tilastollisestikin todella epätodennäköinen 🥲