Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on paras peniksen koko?

Vierailija
23.10.2021 |

Kysymys otsikossa, minkä kokoisesta peniksestä pidät eniten. Ja erektiopituuksia siis kysytään.

Nainen, mikä on paras peniksen koko?

Vaihtoehdot

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kelpaa vain isot, tuntuvat vaan NIIN hyvältä sisälläni. En ole kelpuuttanut pieniä munia sen jälkeen kun ensimmäisen kerran sain isoa.

Vierailija
2/98 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vain lähinnä sattuvat, paras on tuollainen normaali 15cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei penikseen koolla ole loppujen lopuksi ihan hirveästi merkitystä, tärkeintä että toimii. Enemmän väliä millainen mies sitä käyttää.

Vierailija
4/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat täällä äänestelee omas pikkupippeliään parhaaksi 😁

Noloa 😁

Vierailija
5/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei penikseen koolla ole loppujen lopuksi ihan hirveästi merkitystä, tärkeintä että toimii. Enemmän väliä millainen mies sitä käyttää.

No ei tuo ainakaan minun kohdallani pidä paikakansa. Yhdyntä on minulle ainoa, joka tyydyttää ja tarvitsen peniksen, joka osuu ihan pohjaan saakka. Seksi on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä.

Vierailija
6/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka mies olisi kuinka kiva niin eihän suhteesta tule mitään, jos yhdyntä ei ole tyydyttävää.

Vierailija
7/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot vain lähinnä sattuvat, paras on tuollainen normaali 15cm

Minun on 15-18cm. Kerran olin viikon ilman seksiä ja pituus oli 18cm viivoittimella, nyt oli 16cm. Haluaisin kokeilla 18cm upottaa.

Vierailija
8/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka mies olisi kuinka kiva niin eihän suhteesta tule mitään, jos yhdyntä ei ole tyydyttävää.

Entä jos yhdyntä on ainoa asia, joka suhteessa toimii? Ja mies on muuten aivan kauhea

Vierailija
9/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos yhdyntä on ainoa asia, joka suhteessa toimii? Ja mies on muuten aivan kauhea

No eihän sekään toimi. Mutta ei se silti ole PAREMPI että muu toimii ja yhdyntä ei.

Haluan kuitenkin saada tarpeeni tyydytettyä parisuhteessa, joten minun ei ole järkeä alkaa suhteeseen, jossa yhdyntä ei tyydytä. Paras siis ottaa mukava mies, jolla on sopivan kokoinen penis ja jonka kanssa naiminen on nautinnollista.

Vierailija
10/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sekään toimi. Mutta ei se silti ole PAREMPI että muu toimii ja yhdyntä ei.

Haluan kuitenkin saada tarpeeni tyydytettyä parisuhteessa, joten minun ei ole järkeä alkaa suhteeseen, jossa yhdyntä ei tyydytä. Paras siis ottaa mukava mies, jolla on sopivan kokoinen penis ja jonka kanssa naiminen on nautinnollista.

Mitä miinustaja haluaa viestiä? Sitä, että nainen ei saa välittää omasta nautinnostaan??

Vierailija
11/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa kyselyssä on noin paljon vaihtoehtoja pienille peniksille, eli siis alle 16 senttisille? Kyllähän nyt aikuisella miehellä vähintään sen pituinen on. Eikös peniksen keskipituus ole hieman alle 20cm. Ainakin omien kokemusteni perusteella?

Vierailija
12/98 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa kyselyssä on noin paljon vaihtoehtoja pienille peniksille, eli siis alle 16 senttisille? Kyllähän nyt aikuisella miehellä vähintään sen pituinen on. Eikös peniksen keskipituus ole hieman alle 20cm. Ainakin omien kokemusteni perusteella?

Nyt taitaa olla hieman vääristynyt kuva normaalista peniksestä. Suomessa penisten keskipituus hieman alle 14cm.

Vierailija
13/98 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan kaikki pienimunaiset, mutta kelpuutan vain yli 16 senttisiä.

Vierailija
14/98 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yli-iso ulkopillu, niin normaalipenikset eivät luonnollisesti riitä kunnolla sisätiloihinkaan. Normaali pillu sensijaan on suunniteltu tuolle 14cm penukalle. Pikkupilluisille lyhyemmät ovat ihan ok.

Vierailija
15/98 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus merkitsee paljon vähemmän kuin paksuus. Minulle paras on lyhyt mutta aika paksu. Jos siis sanon, että 10 cm, niin ajattelette, että tykkään pienistä. En tykkää.

Vierailija
16/98 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän eniten noin 17 cm pituisista, mutta pienempikin menee jos mies muuten hyvä.

Vierailija
17/98 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet tämän olevan joltain pois?

Vierailija
18/98 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas moneen kokemukseen tämä perustuu. Yhteen vai peräti kahteenko?

Vierailija
19/98 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään penistä mitalla mitannut, mutta paras on semmonen jota pääsee kunnolla vielä imemään kun kahdella kädellä pitää kiinni, ei ihan saa sormia ympäriltä yhteen ja pysyy pitkään kovana ennen kun laukee runsaasti  <3 :D

Vierailija
20/98 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miinustaja haluaa viestiä? Sitä, että nainen ei saa välittää omasta nautinnostaan??

hän halusi viestiä tätä "Haluan kuitenkin saada tarpeeni tyydytettyä parisuhteessa, joten minun ei ole järkeä alkaa suhteeseen, jossa yhdyntä ei tyydytä. Paras siis ottaa mukava mies, jolla on sopivan kokoinen penis ja jonka kanssa naiminen on nautinnollista." Miksi et lue viestiä? Täällä on miltei jokaisessa ketjussa samaa jauhamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä