Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on paras peniksen koko?

Vierailija
23.10.2021 |

Kysymys otsikossa, minkä kokoisesta peniksestä pidät eniten. Ja erektiopituuksia siis kysytään.

Nainen, mikä on paras peniksen koko?

Vaihtoehdot

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-12 cm pitkä ja terska kuin herkkutatti. Osuu parhaiten G-pisteeseen. Silloin kun sellainen osuu kohdalle, saa panna paljaalla. (Minulla on ehkäisykapseli) 

N26

G pisteeseen voi panna myös isommalla ja terskan ollessa sopusuhtainen varteen. Toki silloin  pitää tietää missä g piste on...

bonuksena isolla on, että välillä voikin sitten venyttää pillua kunnolla  ja tarjota kunnon käsittelyn pohjalle. Siitä kyllä yllättävän moni tykkää ja vaatii. Siihen ei 10-12 cm tatit pysty. Eikä siihen että nainen tuntee positiivisella tavalla halkeavansa...

Nyrkkipillua vaan ämpärivittuisille horoille :D

Vierailija
122/133 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh,

Mulla on isohko,20cm ja 7cm halkaisija ja tykkään kiusata ämpäripilluja joita yöelämästä tarttuu mukaan joka viikonloppu.

T.s en anna.Näkisittepä ilmeet kun lähden kotiin vaimoani panemaan kun en ole antanut jollekin kullinhimoiselle ämpärille sitä mitä ovat halunneet...Mun tyydytys puoliksi on jo siinä,loput vain vaimon kanssa:D. Hauskaa on ollut ja on jatkossakin...,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-12 cm pitkä ja terska kuin herkkutatti. Osuu parhaiten G-pisteeseen. Silloin kun sellainen osuu kohdalle, saa panna paljaalla. (Minulla on ehkäisykapseli) 

N26

G pisteeseen voi panna myös isommalla ja terskan ollessa sopusuhtainen varteen. Toki silloin  pitää tietää missä g piste on...

bonuksena isolla on, että välillä voikin sitten venyttää pillua kunnolla  ja tarjota kunnon käsittelyn pohjalle. Siitä kyllä yllättävän moni tykkää ja vaatii. Siihen ei 10-12 cm tatit pysty. Eikä siihen että nainen tuntee positiivisella tavalla halkeavansa...

Sillon kun huomaa omat vajavaisuutensa niin angsti kasvaa... mut se on käsittämätöntä et mistä nämä juniorit oppii mallin jossa naisista puhuminen tuohon tyyliin olisi jotenkin "kovan jätkän" merkki? Tässä tapauksessa pienimunainen kova jätkä toki kyseessä

Vierailija
124/133 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täältä oppivat, sillä miehet nyt puhuvat naisista rumasti todellakin. Oksennukset kurkussa täällä saa lukea....eikä näytä  muuttuvan!

Vierailija
125/133 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noooh,

Mulla on isohko,20cm ja 7cm halkaisija ja tykkään kiusata ämpäripilluja joita yöelämästä tarttuu mukaan joka viikonloppu.

T.s en anna.Näkisittepä ilmeet kun lähden kotiin vaimoani panemaan kun en ole antanut jollekin kullinhimoiselle ämpärille sitä mitä ovat halunneet...Mun tyydytys puoliksi on jo siinä,loput vain vaimon kanssa:D. Hauskaa on ollut ja on jatkossakin...,

Tuossa on kyllä niin monta valetta peräkkäin, et aivan ennen näkemätön suoritus:)

Vierailija
126/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole mittaillut. Miehessä moni muu asia on tärkeämpi, mutta jonkinlaisena yhteenvetona noin neljästäkymmenestä voin omalta kohdaltani sanoa: Tärkeintä on mahdollisimman hyvä erektio, sitten mahdollisimman paksu, varsinkin terska. Pahin on liian pitkä, jota mies runnoo väkisin mahdollisimman syvälle, eikä usko, kun kiellän. 

Maria 40

Vierailija
127/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulln n. 16-18 cm, mutta vähän lyhyempikin käy, kunhan on paksuutta. Paras on sellainen tyveä kohti levenevä malli. Ja erektion voimakkuus tietty tärkeä myös. Tuohon paksuusasiaanhan voi mies itsekin vaikuttaa vähän, jos totuttelee käyttämään penisrengasta. 

Vierailija
128/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä jos isolla miehellä (190 cm, 138 kg) 11 cm kikkeli?

Vesuri käteen ja nakki ketuille.

Vierailija
129/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Sillon kun huomaa omat vajavaisuutensa niin angsti kasvaa... mut se on käsittämätöntä et mistä nämä juniorit oppii mallin jossa naisista puhuminen tuohon tyyliin olisi jotenkin "kovan jätkän" merkki? Tässä tapauksessa pienimunainen kova jätkä toki kyseessä

Voin isänä sanoa että jos mun poika puhuisi noin naisista niin saisi pitkin korvia.

Mutta käytösmallithan opitaan kotoa ja kaikilla naisvihaajilla tuntuisi olevan samanlainen isä.

Vierailija
130/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomehelläni on alle 10cm, joten koolla ei pelkästään väliä minulle väliä. Tosin posliinia en ole koskaan antanut alle 20cm (musta).

Vierailija
131/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mustanmiehen suussasulava jättikiulli. Eli päinvastainen kuin suomipoikien pinkki pikkupili.

Vierailija
132/133 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa NYT minun yksityisillä seksijuhlillani...  Uskallatko tulla sisään katsomaan? - https://golike.top/sexygirls

Vierailija
133/133 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 14-15 cm ja ympärystä 13 cm - aivan täydellinen kalu minulle :). Takaapäin erityisesti tuntuu parhaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän