Minkälainen olisi suomalainen versio Squid Game -sarjasta?
Mitä kaikkia pelejä olisi ja mitä kaikkia muita ideoita teillä syntyy tuohon sarjaan?
(Ihan lapsimielisesti suhtaudutaan tähän ketjuun pliis)
Kommentit (76)
Suunnistus maaseudulla, jossa rastit on aseteltu reitille, jossa syvät ojat upottavat kuolemaan ja paimenpojat antavat kuolettavan sähköiskun. Liukumiinojen tilalla on tietysti oikeita miinoja. Kenkinä raskaat ja resut kumpparit.
Ruotsinkielisten versio juhannussalosta, jossa tanssitaan ympäri tolppaa ja harhautuvat tipahtavat pelistä. Midsommar-tyyliin. Suomenkielisten versio voisi olla vaikka tanssi joulukuusen ympärillä kuusenhavuilla paljain jaloin. Välillä jalkoihin heitetään käpyjä. Ulvahtaminen johtaa eliminointiin.
Määrätään nuorisoporukka perinteiselle syrjäiselle kesämökille viikonlopuksi. Määrättömästi viinaa ja majoitusolot ilman sähköjä ja wifiä tai 4G-verkkoja. Ts. Big Brother ilman täysimajoitusta tai pelaavaa huoltoa.
Ruumiita alkaisi tulla perjantai-iltana ja joku uusavuton luultavasti polttaisi saunan puoleenyöhön mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Määrätään nuorisoporukka perinteiselle syrjäiselle kesämökille viikonlopuksi. Määrättömästi viinaa ja majoitusolot ilman sähköjä ja wifiä tai 4G-verkkoja. Ts. Big Brother ilman täysimajoitusta tai pelaavaa huoltoa.
Ruumiita alkaisi tulla perjantai-iltana ja joku uusavuton luultavasti polttaisi saunan puoleenyöhön mennessä.
Extreme Big Brother, juu! Ja voisi olla myös Extreme Tempation Island, missä vokottelijat selviäisivät hengissä ja ilman paria jäävät tipahtaisivat pois. Sydäntäsärkevää..
Kuka istuu pisimpään saunassa peli ja se joka voittaa saisi löylykauhan.
Vierailija kirjoitti:
Omia ideoita, eikä leffoista otettuja ideoita.
Ei video ketjua tästä kiitos.Ap
HAH. Itse et ideoinut mitään, Ap. Ketjussa on muiden ideoita.
Oli juoni mikä tahansa, niin juontajana olisi heikki paasonen tai roope Salminen, ihan niinkuin kaikissa muissakin suomalaisissa ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ideoita, eikä leffoista otettuja ideoita.
Ei video ketjua tästä kiitos.Ap
HAH. Itse et ideoinut mitään, Ap. Ketjussa on muiden ideoita.
Vaatiiko aloituksen tekeminen, että itsekin osallistuu? Vapaastihan kuka vaan saa kirjoittaa, että ketään ei pakoteta vasten tahtoaan osallistumaan tähän aloitukseen. Voinpa myös tunnustaa, että nimettömänä olen laittanut ideoitani tähän ketjuun.
On se myös kiva, että muut ylläpitävät tätä ketjua 👍
Ap
Jokaisen pitää pystyä syömään mämmiä laatikollinen, ne eliminoidaan jotka ei pysty tai ei pysy mämmi sisällä
Syö viisi kiloa veripalttua tai 5 kpl itsetehtyä makkaraa oksentamatta ja tanssi päälle 10 minuuttia ripaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Työhakemus-kilpailu
- tee 265 erilaista työhakemusta ilman kirjoitusvirheitä 15 minuutissa. Työvälineenä vanha möhkötietsikka ja ohjelmana Wordin sijaan WP eli WordPress
Kelan lomakekisa
- täytä oikein Kelan lomake 2 tunnin aikana. Käsin ja kuulakärkikynällä.
Tämä olisi varmaan real-life version haaste. Nuoret eliminoidaan ensin.
Aasin hännän kiinnitystä ja sokkosta.
Aasi ampuisi mustapaahtoista kahvia naamalle kahdesta väärästä yrityksestä ja sokkosen aikava vaanisi liittymäkaupustelijoita, joita pitäisi välttää näkemättä.
Mulla on hyvä suunnitelma peleistä mitä siinä olis (Sori kun oon myöhässä) ideat tulee itse lapsen suusta :)
Kuka pelkää ____ ois varmaan hyvä ekana pelinä Red Light Green Lightin tilalla.
Hiirenhäntä vois olla hyvä keksipelin ja sen 6 jalka pelin korvaajana.
Kahden tulen välissä tai tuolileikki vois auttaa pelaajien vähentämisessä, muttei tuolileikkiä pelattais kokonaan vaan tietty määrä rundeja pienemmissä ryhmissä. Tämä korvaisi narunvedon tai minglen.
Tervapadasta voisi tulla yhtä emotionaalinen kuin marbles-pelistä.
Hännän sieppauksessa pitäisi saada jonkun toisen häntä selvitäkseen. Pelaajia olisi jo varmaan alle 10 tähän mennessä.
Kukkulan kuningas ois eeppinen lopputaistelu.
Puujaloilla kävely ja tikanheitto.
Suomiversiossa jokaisesta pelaajasta maksetaan vain 1000€ eli voittaja saa vain 456 000.
En tiedä millainen olisi mutta jos tämä olisi tehty 10 vuotta sitten niin siinä olisi 100% todennäköisyydellä Pamela Tola joka oli jokaisessa Suomessa tehdyssä tuotannossa tuohon aikaan. Nykyään Iina Kuustonen löytyy aivan kaikesta mitä Suomessa tehdään.