Olen töissä lastenhoitajana Maltalla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:34"]palkka?
290e kuussa, en tullut tänne rahan takia vaan rakkauden ja mukavan rennon työn perässä!
[/quote]
Millä aiot kerryttää eläkettä? Miten rakennat tulevaisuuden turvaa?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:34"]palkka? 290e kuussa, en tullut tänne rahan takia vaan rakkauden ja mukavan rennon työn perässä! [/quote] Millä aiot kerryttää eläkettä? Miten rakennat tulevaisuuden turvaa?
[/quote]
eläkkeestä ei ole tietoakaan, elän vain päivän kerrallaan huomisesta ei koskaan tiedä. Meillä on täällä tapana tehdä töitä niin kauan kuin henki pihisee ja jalat kantaa! Olen niin ahkera että tämä sopii minulle. Tulevaisuuden turvaa on miehen omistama oma koti jossa asumme.
Huh, mutta ei kyllä olisi tällaiseen "päivä kerrallaan" elämään. Haluan, että mulla on plan b kun asiat menee huonosti - esim sairauden tai iän tai työttömyyden jälkeen... Alle 300e ei paljoo sitä turvaa tuo...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:49"]
Lämpötilat eri vuodenaikoina?
[/quote]
Lämmintä on ympäri vuoden, täällä on jopa mitattu Euroopan kuumimpia kesälämpötiloja!
illat voivat olla viileitä ja meillä ei ole täällä sisätiloissa lämpöpatteria eikä muitakaan lämmityksiä niin joskus lämpötila laskee +10C öisin. Päivisin paistaa aurinko, lunta ei ole, mutta vettä sataa talvisin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:50"]
Työajat?
[/quote]
klo. 10-17.00
ps. onneksi en joudu heräämään seitsemältä töihin
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:12"]
Parasta siellä?
[/quote]
kesän lämpö, meri, hieno ympäristö, ruoka, rento elämäntapa, kulttuuri, lyhyt laivamatka mm. Italiaan
Minkälaista englantia siellä puhutaan?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:16"]
Pahinta siellä?
[/quote]
kesällä turisteja on todella paljon joka puolella ja silloin joutuu jonottamaan pitkiä aikoja kahviloissa sun muissa, samaan tapaan kuin jos olisi parin kuukauden hullut päivät
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:22"]
Minkälaista englantia siellä puhutaan?
[/quote]
useimmat puhuvat brittienglantia täällä on paljon brittipubeja
Miksi suostut tekemään työtä noin halvalla kun vie kuitenkin paljon tunteja?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 02:42"]
Miksi suostut tekemään työtä noin halvalla kun vie kuitenkin paljon tunteja?
[/quote]
koska se on kivaa ja palkka on täällä ihan normaalipalkka, koska tämä ei ole Suomi
Oletko jonkun venäläisen mafioson nanny? Onko lapsilla autonkuljettaja ja turvamiehet?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:32"]
Oletko jonkun venäläisen mafioson nanny? Onko lapsilla autonkuljettaja ja turvamiehet?
[/quote]
en ole, vaan paikallisen perheen
palkka?
290e kuussa, en tullut tänne rahan takia vaan rakkauden ja mukavan rennon työn perässä!