Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä haluaa lähteä Euroopan matkalleen, jonka oli suunnitellut ennen suhteemme alkua?

Vierailija
14.11.2025 |

Naisystävä oli suunnitellut matkustavansa Euroopassa ja erityisesti etelä-euroopassa 2 kuukautta. Oli tehnyt suunnitelmat ja kaikkea ennen kuin tapasi minut, sitten rakkaus iski ja aloimme seurustella. Mielestäni ihan itsestään selvä juttu, että ei varattu nainen voi yksinään lähteä kiertämään italiaan, kreikkaan, espanijaan, kroatiaan jne. Siellä on joka kulmalla Jorgos tai Lorenzo vikittelemässä blondia tyttöä. Naisystävä esitti loukkaantunutta, kun sanoin että en hyväksy reissua. Veti herneen nenään eikä meillä ole ollut seksiä nyt pariin viikkoon.

Naiset, miten puhun järkeä hänelle?

M28

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tauko. Pikku tautikaranteeni ja sen jälkeen takaisin asiaan, sitten kun palaa. Ellei Giorgio tule mukana 😍

Vierailija
2/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nainen voi lähteä matkustamaan, oli parisuhteessa tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun tuore kumppani alkais mua tuollai kahlitsemaan niin secois soromnoo ja siinä se suhde.

Terveisin nainen 

Vierailija
4/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mun tuore kumppani alkais mua tuollai kahlitsemaan niin secois soromnoo ja siinä se suhde.

Terveisin nainen 

"Jos kumppani ei halua että nussin ympäri espanijaa niin dumppaan sen"

Surullista tämä nuorten naisten ajatuksen juoksu. Tottakai mies haluaa parisuhteeseen käyttämättömän ja neitseellisen naisen.

Vierailija
5/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 20-vuotiaana huipputyypin, elämäni miehen. Molemmilla oli jo omat kesälomareissut sovittu parin kuukauden päähän. Minä lähdin tyttöporukalla 2 viikoksi Italiaan, mies juuri ennen paluutani kuukaudeksi Eurooppaan. Ei meidän suhde päättynyt tuohon 1,5 kuukauden taukoon. En tosiaankaan ikävöinyt  palattuani Italian poikia, vaan omaa kultaani.

Vierailija
6/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos kuuntelee sinua ja jättää unelmansa toteuttamatta jonkun säälittävän äijän takia. Ihme riippakiveen nais parka sotkeutunut. Toivottavasti älyää lähteä ja nopeasti. 

Vierailija
7/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin 20-vuotiaana huipputyypin, elämäni miehen. Molemmilla oli jo omat kesälomareissut sovittu parin kuukauden päähän. Minä lähdin tyttöporukalla 2 viikoksi Italiaan, mies juuri ennen paluutani kuukaudeksi Eurooppaan. Ei meidän suhde päättynyt tuohon 1,5 kuukauden taukoon. En tosiaankaan ikävöinyt  palattuani Italian poikia, vaan omaa kultaani.

Ja miehesi alistui tuohon? Suurin osa naisista ei halua non alistuvaa miestä.

Vierailija
9/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole naisystävää, höpsö ;)

Vierailija
10/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa. 

Vierailija
11/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nainen kun ei suostua miehensä kanssa matkustamaan.

Vierailija
12/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuore tyttöystävä pitää päästää kikkelikiertueelle. Hankit ja pakkaat mukaan hyvän valikoiman erikokoisia laadukkaita kondomeita. Vannotat vielä, että tauteja ei saa tuoda.

M28

Vierailija
13/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tätä aloitusta ihmettele, tämä palstahan on nykyään täynnä toinen toistaan surkeampia provoja. Mutta mä jaksan ihmetellä sitä että ihan oikeesti joku ottaa nää tosissaan ja uskoo näitä.

Vierailija
14/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi alistui tuohon? Suurin osa naisista ei halua non alistuvaa miestä.

Hah, minä olin 2 viikkoa reissussa, mies kiersi 4 viikkoa Eurooppaa poikaporukalla. Joillakin pelaa luottamus!

Vierailija
15/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku 20 v pissis?

Vierailija
16/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nyt tietävät mitä nainen tarkoittaa "matkustelulla" (=tummaa kullia). 🙄 

Pidä hetki hauskaa naisen kanssa, mutta älä tee hänestä vaimoa tai lastesi äitiä.

T. ViisasUkko41

Itse uitat mulkkuasi joka reiässä jos vain joku antaa.

Vierailija
17/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä hetki hauskaa naisen kanssa, mutta älä tee hänestä vaimoa tai lastesi äitiä.

T. ViisasUkko41

Vähän eri asia miehenä kuin naisena.....

Mies

Vierailija
18/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin nainen 

"Jos kumppani ei halua että nussin ympäri espanijaa niin dumppaan sen"

Surullista tämä nuorten naisten ajatuksen juoksu. Tottakai mies haluaa parisuhteeseen käyttämättömän ja neitseellisen naisen.

Just, ja sä itse saat heilua mulkkuinesi niin paljon kuin haluat, niinkö?

Vierailija
19/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on onnistunut avioliitosta huolimatta kolme maailman ympäri matkaa ja yksittäiset vierailut 57 eri maassa, yksin. En matkusta koskaan kenenkään seurassa, se on mun oma juttu. Tollasen epävarman raukan potkaisisin helvettiin ennenkun ehtisi kissaa sanoa. 

Hui, ootpa sä kova mimmi. Oikein potkaisisit. Myötähäpeä tuosta sun viimeisestä lauseesta, ihan kuin jonkun uhoavan teinin suusta.

Vierailija
20/34 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ViisasUkko41

Vähän eri asia miehenä kuin naisena.....

Mies

Ei ole.