Lukisitko blogia lesboista jotka yrittävät lasta?
Kommentit (14)
Aihe on kiinnostava, kunhan osaat avautua ja kirjoittaa.
En lukis. Ei kiinnosta, ei kosketa itseä aihe.
Mitenkä ne sitä lasta yrittää?
Ei voi kaksi akkaa saada lasta.
En haluaisi lukea, kieroutunutta!
Kyllä mä voisin lukea, vaikka aihe ei itselle ole ajankohtainen. Riippuu miten mielenkiintoinen.
EN lukisi. Naimisiin voi ihan vapaasti mennä ja kasvattaa toisen lasta (jos toisella edellisestä heterosuhteesta siis lapsia), mutta mun mielestä uutta elämää ei kuulu tehdä olosuhteisiin, joissa jo valmiiksi on tiedossa että lapsi jää ilman isää. Siis tietoisesti ja tarkoituksellisesti tehdään isätön lapsi. Jossain kohtaa menee biologian rajojen rikkomisen raja, ja se menee tässä. Kaikkea ei voi saada. Avioliiton voi, mutta lapsia ei voi kaksi samaa sukupuolta olevaa tehdä.
Olkaa hyvät, alapeukku on teidän!
Voisin lukea ihan mielenkiinnosta, koska aika pitkään saa lepakot toisiaan räplätä, ettäkö jompikumpi raskautuisi... Ei naiset tai miehet voi keskenään yrittää lasta. Tai voinhan mäkin yrittää lentää muttei Se vaan onnistu koska siihen tarvitaan siivet.
Saattaisin lukea. Jos vaan kirjotustyyli on mukaansatempaavaa ja kerronta sujuvaa ja johdonmukaista.
Ihan samalla tavalla lukisin heteroparin lapsensaanti yrituksestä. Sukupuolella ei ole väliä, kunhan ihminen on aito ja mielenkiintoinen.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:52"]
EN lukisi. Naimisiin voi ihan vapaasti mennä ja kasvattaa toisen lasta (jos toisella edellisestä heterosuhteesta siis lapsia), mutta mun mielestä uutta elämää ei kuulu tehdä olosuhteisiin, joissa jo valmiiksi on tiedossa että lapsi jää ilman isää. Siis tietoisesti ja tarkoituksellisesti tehdään isätön lapsi. Jossain kohtaa menee biologian rajojen rikkomisen raja, ja se menee tässä. Kaikkea ei voi saada. Avioliiton voi, mutta lapsia ei voi kaksi samaa sukupuolta olevaa tehdä.
[/quote]
Miksi se lasi täytyy nähdä puoliksi tyhjänä. Tässä tapauksessa lapsella olisi kaksi äitiä ja isä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:52"]
[/quote]
Miksi se lasi täytyy nähdä puoliksi tyhjänä. Tässä tapauksessa lapsella olisi kaksi äitiä ja isä.
[/quote]
No eihän se lesboparin siittänyt mies varmasti lapsen elämässä mukana ole, kun tarkoituksena on nimenomaan se että lesbopari on hänen vanhempansa. Mun mielestä lapsia ei kuulu tehdä sellaisella "mutta onahn sillä kuitenkin edes..." mentaliteetillä, vaan lähtökohtaisesti lapselle tulee tarjota parasta eikä vain tyytyä johonkin. Ja ymmärrän kyllä sen jos toinen vanhempi kuolee tai tulee ero tms. force majure tilanteita, mutta sitä en ymmärrä että ihan _Tietoisesti_ tehdään lapsi niin, että hänen toinen biologinen vanhempansa ei ole kuvioissa. Ja joo, heteroparien keinohedelmöityksessä voi olla ihan sama tilanne, jos käytetään vierasta spermaa tai munasolua, mutta silloin tilanne on se ettei voida saada biologisesti lapsia. Lesbot ja homot lähtökohtaisesti on ihan kykeneviä lapsentekoon, mutta kumppani vain on biologisesti vääränlainen.
Lukisin, jos osaat kirjoittaa. Itse juuri luovutan munasoluja lapsettomalle pariskunnalle, joten olen kiinnostunut tällaisista "erikoistilanteista".