Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vaikeinta elämässäsi tällä hetkellä?

Vierailija
23.10.2021 |

Minulla yksinäisyys.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?

Vierailija
2/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys myöskin. Mulla ei ole arki-iltaisin ja viikonloppuisin mitään sosiaalista elämää. Kova yritys on ollut hankkia parisuhde, mutta tiedän kyllä, että pitäisi hankkia myös kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttaa ulkomaille mutta lähdölle on ainakin toistaiseksi käytännön esteitä.

Vierailija
4/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän saanti. Yksinäisyys. Henkinen valmistautuminen talveen.

Vierailija
5/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E oo röissä.

6/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi

Vierailija
7/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa ulkomaille mutta lähdölle on ainakin toistaiseksi käytännön esteitä.

Mihin ajattelit?

Vierailija
8/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus.

Vierailija
9/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just edellä olevan kanssa sama tilanne. En meinaa jaksaa enää miestäni hetkeäkään, hän on aivan kamala!

Vierailija
10/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean lääkityksen löytyminen tai lääkkeettömyys (mt-ongelmat).

Vierailija
11/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just edellä olevan kanssa sama tilanne. En meinaa jaksaa enää miestäni hetkeäkään, hän on aivan kamala!

Onko hän muuttunut kamalaksi suhteen aikana vai miten olet päätynyt hänen kanssaan yhteen.

Vierailija
12/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän muuttunut kamalaksi suhteen aikana vai miten olet päätynyt hänen kanssaan yhteen.

On muuttunut kamalaksi lasten saamisen jälkeen.

Sai potkut töistä ja uhriutui, vaikka sai paremman työpaikan sen jälkeen. Alkoi vihoitella minulle, lapsille, kaikille ja kaikesta. Hokee vaan tuota juttua jatkuvasti, miten sai potkut.

On nykyisin ihan hirveä.

Vierailija
13/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin kivuliaat peräpukamat.

Vaikea istua.

Vierailija
14/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen. Olen ylipainoinen ja kävellessä aina sattuu johonkin: selkään tai jalkoihin. Ennen kävelin tosi paljon. Nykyisin vesijuoksen ja vesijumppaan 3-7 kertaa viikossa, nutta eihän se ole sama. Olisi ihana kävellä 5-7 km lenkki kevyesti.

Ja niille, jotka käskevät laihduttaa, tiedoksi, että olen laihduttanut about 300 kiloa tai enemmänkin mutta aina ne kilot ovat palanneet korkojen kanssa. Lääkäri ehdotti viitisen vuotta sitten , että keskittyisin siihen, että en liho enempää ja tässä olen onnistunut.

Tiedän, että tämä on luksusongelma. En ole yksinäinen, työtön masentunut tms. Mutta te, jotka pystytte liikkumaan kivutta, nauttikaa!!

Vierailija
15/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetutkiskelu, että olenko aina ollut rasisti kaapissa olevan Afrikan tähden vuoksi.

Vierailija
16/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen yksinäisyys, olen aina yksin, vuoden jokaisena päivänä. Kotonani on käynyt toinen ihminen 5 v sitten.

Vierailija
17/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja toivottomuus. Keväällä kuoli äitini, kesällä isäni ja nyt miehelläni todettu levinnyt suolistosyöpä jota ei voi parantaa. Ajatus, että jään leskeksi alle 35-vuotiaana itkettää, eikä perhettäkään ole enää jälkellä. Olen ajatellut tehdä itsemurhan lääkkeillä kun miehestäni aika jättää. Se antaa jonkinlaista rauhaa.

Vierailija
18/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomien olemassaolo.

Vierailija
19/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen olen, mutta olen turtunut siihen. Vaikeinta on odottaa kuolemaa, aika kuluu niin hitaasti.

Vierailija
20/81 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaongelmaisen, päihteitä käyttävän teinin vanhemmuus ja yksinhuoltajuus on vaikeinta ja ahdistavinta, mitä olen kokenut. Pelko, että hän syrjäytyy tai ei pärjää elämässä, enkä voi sille mitään.