Olen ns. "täydellinen" nainen - kysykää vapaasti
Koulussa keskiarvoni oli aina yli 9,5.
Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö.
Osaan soittaa pianoa ja viulua.
Harrastin yleisurheilua sm-tasolla 18-vuotiaaksi asti.
Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen.
Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla.
Tienaan yli 7000 euroa kuussa.
Kysykää mitä vain :)
Kommentit (57)
Teet kirjoitusvirheitä, et siis ole täydellinen. Sarjaseurustelukin kuulostaa lähinnä siltä, että et pysty tunnistamaan, millaisesta ihmisestä oikeasti välittäisit.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:22"]
Oletko kokoomusnuorten puheenjohtaja Susanna Koski?
[/quote]
Koski kaunis? :o Siinä tapauksessa olen itse Afroditen avatar.
[/quote]
Täydellinen nainen. Tiedät sen itsekin ja olet vain kateellinen.
Ei ole mitenkään multa pois. Jatka täydellisenä oloa ihan vapaasti :).
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:17"]
Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö.
Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen.
Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla.
[/quote]
Keskiarvo yli 9 ja soitat viulua? Meidän luokalla oli näillä meriiteillä nörtti
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:17"]
[/quote]
Mitä kirjoiti lukion pitkästä matikasta? Luitko filosofian kurssit?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:17"]Koulussa keskiarvoni oli aina yli 9,5.
[/quote]. Sulta puuttuu lapset
kuinka paljon painat ja oot pitkä? mimmoset tissit on ja mimonen perse? onko pitkät tuuheat hiukset? ootko posliini? meikkaatko? miten pukeudut? onko valkoset nätit hampaat? käytätkö alushousuja? onko sulla tonnin kengät ja laukku? monta timanttikorua sulla on? mitä teit jouluna?
Jos mä panisin sua yhden yön, sä et kokis itseäs enää niin ihmeelliseksi. Sen yön jälkeen käyttäisit kaiken aikas mun perään haikailuun eikä kukaan mies voisi sua tyydyttää, et ikinä vois saada mua omakses ja et enää pitäis itseäs täydellisenä.
-Seksijumala
Mitä töitä teet? Asutko Suomessa?