Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns. "täydellinen" nainen - kysykää vapaasti

Vierailija
27.12.2014 |

Koulussa keskiarvoni oli aina yli 9,5.

Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö.

Osaan soittaa pianoa ja viulua.

Harrastin yleisurheilua sm-tasolla 18-vuotiaaksi asti.

Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen.

Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla.

Tienaan yli 7000 euroa kuussa.

Kysykää mitä vain :)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:27"]Nuo ovat kaikki asioita joita toivotaan lapselle toteutuvan. Onnea. Tietysti se muuttuu näin palstalla huonoksi :D

Onko sinulla kuitenkin jotain missä et ole täydellinen ?

Harmittaako kun muut ovat kateellisa ?
[/quote]
Ap:ko se siellä? En usko että monikaan toivoo lapsestaan esim. juuri tuollaista jonkun mainitsemaan läheisriippuvaista jakorasiaa tai vanhempiensa rahoilla elelevää ja opiskelevaa ihmistä.

Vierailija
22/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:22"]

Oletko kokoomusnuorten puheenjohtaja Susanna Koski?

[/quote]

Koski kaunis? :o Siinä tapauksessa olen itse Afroditen avatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet itseäsi täynnä oleva nirppanokka.

Vierailija
24/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että et maininnut mitään empatiakyvystä, muiden auttamisesta, ystävistä, arvoistasi, hyväntekeväisyydestä tai rakkaudesta. Aloituksestasi tulee mielikuva hyvin pinnallisesta ja itsekeskeisestä ihmisestä. Sitä et ehkä ole, mutta sellaisen vaikutelman annat.

Vierailija
25/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:34"]Vain täydellinen pelle tekee tällaisia aloituksia. Voi huokaus sentään. Muuta en alennu kommentoimaan.
[/quote]
Heh, mua taas kiinnostaa että mitä tää täydellinen pelle keksii vastata tähän. Aineksia olisi ihan meheväksikin ketjuksi, mutta palstan trollit ovat olleet kyllä niin säälittäviä että en odota kovin kummoisia kommentteja (jos niitä nyt edes tulee)

Vierailija
26/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sinulla on? Oletko naimisissa?

Vierailija
27/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:17"]

Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö.

[/quote]

Vaahteramäen Eemeli? Peppi Pitkätossu? Ronja Ryövärintytär? Saapasjalkakissa? Joulupukki tai -muori?

Vierailija
29/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vastata kysymyksiin? Miksi teit tämän avauksen?

Vierailija
30/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen.

Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla.

[/quote]

Vai niin. Mun keskiarvoni oli maksimissaan 8,4. Silti pääsin unelmaopintoihini, yhteen vaikeimmista päästä. (Vanhempien rahalla ei niihin pääse). Omassa lapsuudessani oli paljon ikäviä asioita, jotka vaikuttivat vielä omaan aikuisuuteeni tuoden siihen vaikeuksia. Olen tehnyt valtavasti töitä päästäkseni niistä eteenpäin. Ja onnistunut. Olen yksinhuoltajana kasvattanut lapseni tasapainoisiksi, omasta elämästään nauttimaan kykeneviksi nuoriksi ja antanut anteeksi heidän isälleen sen mitä hän minulle teki. Itse tienaan keskimäärin 2500e/kk. Olen toteuttanut monia hurjia unelmiani. Olen sinut pelkojeni ja heikkouteni kanssa. Nautin elämästäni lähes 24/7. Olen opetellut antamaan anteeksi niin itselleni kuin muille. Olen oppinut katsomaan ihmistä kuin ihmistä tasavertaisesti. Vaikka nämähän ovat vaikeita asioita jotka aika ajoin haastavat uudelleen kohtaamaan itseään. Kuin myös se että pyrkii olemaan arvottamatta. Koen elämäni hyvin merkittäväksi ja rakkaudentäytteiseksi. Enkä kadehdi sinua ollenkaan. Tekstisi kertoo jotakin haasteista jotka sinua odottavat.

Vierailija
31/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Vai niin. Mun keskiarvoni oli maksimissaan 8,4. Silti pääsin unelmaopintoihini, yhteen vaikeimmista päästä. (Vanhempien rahalla ei niihin pääse). Omassa lapsuudessani oli paljon ikäviä asioita, jotka vaikuttivat vielä omaan aikuisuuteeni tuoden siihen vaikeuksia. Olen tehnyt valtavasti töitä päästäkseni niistä eteenpäin. Ja onnistunut. Olen yksinhuoltajana kasvattanut lapseni tasapainoisiksi, omasta elämästään nauttimaan kykeneviksi nuoriksi ja antanut anteeksi heidän isälleen sen mitä hän minulle teki. Itse tienaan keskimäärin 2500e/kk. Olen toteuttanut monia hurjia unelmiani. Olen sinut pelkojeni ja heikkouteni kanssa. Nautin elämästäni lähes 24/7. Olen opetellut antamaan anteeksi niin itselleni kuin muille. Olen oppinut katsomaan ihmistä kuin ihmistä tasavertaisesti. Vaikka nämähän ovat vaikeita asioita jotka aika ajoin haastavat uudelleen kohtaamaan itseään. Kuin myös se että pyrkii olemaan arvottamatta. Koen elämäni hyvin merkittäväksi ja rakkaudentäytteiseksi. Enkä kadehdi sinua ollenkaan. Tekstisi kertoo jotakin haasteista jotka sinua odottavat.

[/quote]

Tarkoitin merkitykselliseksi.

Vierailija
32/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v. Sairaanhoitajaopiskelija, tumma, pyöreähkö tiimalasivartaloinen nainen. Nautin elämästäni, olen onnellinen ja itsetuntoni on terveenlailla korkealla. Mutten yleisen käsityksen mukaan voi olla täydellinen tai onnellinen, olenhan pyöreä enkä tule tienaamaan reilua 2000e kk ;D
Hyvää tulevaa vuotta!:)
-Onnellinen nainen-

Vierailija
33/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:08"]Olen 23v. Sairaanhoitajaopiskelija, tumma, pyöreähkö tiimalasivartaloinen nainen. Nautin elämästäni, olen onnellinen ja itsetuntoni on terveenlailla korkealla. Mutten yleisen käsityksen mukaan voi olla täydellinen tai onnellinen, olenhan pyöreä enkä tule tienaamaan reilua 2000e kk ;D
Hyvää tulevaa vuotta!:)
-Onnellinen nainen-
[/quote]
Reilua 2000e/kk enempää tarkoitin :)

Vierailija
34/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

no, äikkä ei ainakaan ollut se kympin aine.

ja toisekseen.. jos sulla on ollut vakavia suhteita, miten oot päässyt niistä yli alle kuukaudessa? vai eikö niitä ole ollut, kun eksät unohtuu hetkessä? anyway, sulla olleet miehet ovat helposti unohdettavissa, elikä ei kovin kovatasoisia.. omituista, vaikka kaikki miehet sun ympärillä kuolaa. mikset valkkaa tasokasta itsellesi? vai etkö osaa valita tasokasta? niin moni seikka jo tässä kertoo sinun epätäydellisyydestäsi..

joku muu voi jatkaa muista kohdista.

Vierailija
37/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet ja trollaat? Yritätkö latistaa palstaa lukevien naisten itsetuntoa?

Vierailija
38/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko narsisti?

Vierailija
39/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/57 |