Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. "täydellinen" nainen - kysykää vapaasti

Vierailija
27.12.2014 |

Koulussa keskiarvoni oli aina yli 9,5.

Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö.

Osaan soittaa pianoa ja viulua.

Harrastin yleisurheilua sm-tasolla 18-vuotiaaksi asti.

Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen.

Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla.

Tienaan yli 7000 euroa kuussa.

Kysykää mitä vain :)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista ei kuullosta mun mielestä täydelliseltä..

Vierailija
2/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä olet täydellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, että poikakavereita on ollut liikaa.
Mikä on nykytilanne: ikä, lapset, harrastukset, työpaikka ja siinä asema, harrastukset (omat, lasten, yhteiset), asunto millainen ja missä, huvila, vene, ystävät, lemmikit?

Vierailija
4/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Liikuntaa? Miten asut?

Vierailija
5/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa keskiarvoni oli aina yli 9,5. /En tykkää hikeistä

Päiväkodista lähtien minut on aina laitettu näytelmien yms pääosiin, koska olen aina ollut kuvan kaunis vaaleaverikkö. /Tykkään tummatukkaisista

Osaan soittaa pianoa ja viulua. /Arvostan enemmän laulu-, maalaus- ja tanssitaitoja

Harrastin yleisurheilua sm-tasolla 18-vuotiaaksi asti. /En pidä urheilevista naisista :/

Minulla on aina ollut tusinoittain poikia/miehiä kuolaamassa perääni, en ole ollut sinkkuna yli kuukautta yhteen putkeen. /Minä olen ollut vuoden sinkku, en kelpuuta ketä tahansa miestä, vaikka niitä juoksee perässäni.

Opiskelin yhdysvalloissa yhdessä maailman parhaassa IT&Business -koulutusohjelmassa vanhempieni rahoilla. /Itsekin olen opiskellut USA:ssa isäni rahoilla.

Tienaan yli 7000 euroa kuussa. /Tienaan kaksi kertaa enemmän kuin sinä.

= Et ole täydellinen

Vierailija
6/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokoomusnuorten puheenjohtaja Susanna Koski?

Vierailija
7/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostat vaatteesi? Entä huonekalusi? Entä millainen laukku sinulla? Mikä auto?

Vierailija
8/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse onnellinen? Ei mulla muuta.

Vierailija
9/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko derivoida ja integroida? Löytyykö osaamista kvanttimekaniikasta tai termodynamiikasta, tai miksei tietojenkäsittelytieteestä.

Vierailija
10/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa täydelliseltä. Tosin en sitten tiedä, mitä erikoisen hienoa on siinä, että on täydellinen. 

Vierailija
11/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet olevasi täydellinen? Kukaan ei ole, kun kukaan ei voi miellyttää kaikkia.. Ei ole olemassakaan täydellistä.

Vierailija
12/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat kaikki asioita joita toivotaan lapselle toteutuvan. Onnea. Tietysti se muuttuu näin palstalla huonoksi :D

Onko sinulla kuitenkin jotain missä et ole täydellinen ?

Harmittaako kun muut ovat kateellisa ?

Vierailija
13/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täydellinen sisältä? Teetkö kaikkesi parantaaksesi maailmaa, teetkö hyväntekeväisyystyötä? Lahjoitatko osan tuloista hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
14/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi perusteella olet hyväosainen ja hyvännäköinen ja tietäsi on siloiteltu monin tavoin. Elämäsi lienee ollut huomattavan helppoa. Ja hyvä niin. Mutta jotakin lienet vailla kun pitää tällaisia aloituksia laittaa. Itse olen huomannut, että sielun sivistys ja ihmisenä kasvaminen tapahtuu pitkälle vaikeuksien kautta. Ja siihen et ilmeisesti ole saanut mahdollisuutta. Joten "täydellisyydestä" ei kannattane puhua. Jos ei "täydellisellä" sitten tarkoita keskiluokkaista, ulkokultaista ihmiskuvaa. Nauti ihmeessä kultalusikka-elämästäsi. Onneksi elämässä on monia teitä saavuttaa mielekäs ja hyvä elämä. POnnistelut ja vastoinkäymiset kasvattavat ihmiseen paljon viisautta, myötäelämisen kykyä jne mitä tänä päivänä kaiken helpolla saaneilta ihmisiltä puuttuu. Äläkä yritä sanoa ettet olisi saanut kaikkea helpolla. Noilla faktoilla mitä luettelit, niin olet. Suurin osa ansiostasi perustuu vanhempiesi ansioihin. Mua sieppaa tällaisina aikoina tuollainen rehvastelu, se on hävytöntä. Ja omille lapsilleni olen opettanut, että tärkein asia elämässä on oppia sietämään pettymyksiä ja selviytymään vastoinkäymisten kanssa, silloin saavuttaa mitä vain. Sitä kautta heistä kasvaa monin verrin täydellisempiä kuin sinä. Vaikkei kukaan ole, eikä kenestäkään täydellistä tule. Tai toisinpäin- jokainen meistä on täydellinen itsensä. Toisilla se on vähemmän kuin toisilla. Ja veikkaampa että vanhempiensa rahoilla brassailevasta ihmisestä on maailmalle huomattavasti vähemmän iloa kuin niistä, jotka joutuvat ihan itse ponnistelemaan elämässään. Kaikkea ei rahalla saa. Esim sitä sielunsivistystä. Ja sen huomaa.

Vierailija
15/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä noista piirteistä oli sitä täydellisyyttä? Et ole koskaan ollut sinkkuna kuukautta pidempää ja tusinoittain miehiä kuulostaa kyllä melkoiselta läheisriippuvaiselta jakorasialta: et osaa olla yksin, mutta koska et ole kelvannut kenellekään pidemmän päälle, on täytynyt löytää joku uusi äkkiä.

Vierailija
16/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaatimattomuus sinulta puuttuu, eli et ole täydellinen.

Vierailija
17/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut esim. koulussa "täydellinen", olisit päässyt tuonne USAn bisnes kouluun stipendillä. Mutta kun et ollut riittävän hyvä, niin täytyi mennä vanhempien rahoilla ;)

Vierailija
18/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet ihmisenä, sisältä? Olet kertonut vain ulkoisia asioita ja ne eivät tee kestään täydellistä, olivatpa ne millaisen tahansa kriteerin mukaan täydelliset. Lisäksi, koska olet keskittynyt vain ulkoisiin avuihin, epäilen että olisit täydellinen.

Vierailija
19/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh..boooring.

Vierailija
20/57 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen pelle tekee tällaisia aloituksia. Voi huokaus sentään. Muuta en alennu kommentoimaan.