Jokaisella ihmisellä tuntuu olevan omia rajoitteita, jotka usein saattavat muista kuulostaa aivan naurettavilta. Mitä rajoitteita teillä on?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan bussissa matkustamista yli kaiken. En vain pyst. Suunnittelen reittini aina siten, että vältyn käyttämästä busseja tai jätän kokonaan menemättä, jos bussi on ainut vaihtoehto.
Bussit ovat ahtaita ja tukalan kuumia ja vieraita ihmisiä on liian lähellä. Ihmiset haisevat pahalta ja/tai voimakkailta hajusteilta ja puhuvat liian kovalla äänellä. Penkit on märkiä ja haisevat pahalta enkä halua edes ajatella, että miksi.
Metro, juna ja ratikka menettelevät, mutta mieluiten välttelen niitäkin.
Mulla on samasta syystä oma auto. En voi käyttää mitään julkista liikennettä.
En nauti verikokeeseen menemistä tai rokotteiden ottamisesta. En katsele kauhuleffoja/sarjoja/pelaa kauhupelejä. Ihmissuhteita ei ole paljon elämässä, koska pelkään hylätyksi tulemista.
Lentämistä pelkään ihan sairaan paljon. Olen hakenut opamoksia sillä mikään muu ei saa minua rauhoittumaan. Ei ole mitään painoa sillä tiedolla että kaikki on hyvin ja turvallista. :D :D :D
En pysty syömään kovassa metelissä tai silloin, jos pöytäseurueeseen sattuu ylipuheliasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää humalaisia ihmisiä, siksi välttelen juhlia, joissa tiedän, että alkoholia käytetään.
Vihan humalaisia .Vihan tupakan poltajia. Tulen huluksi tupakan hajusta. Menetän yö uneni.Kun se akka saakutti salaa tupakoi parvekella,kun saa rahansa aina 19. päivä.Kontulan Ostarin Bubin kautta illalla tulee kotiinsa . Kaljoissa luulee tupakka ei haise, toisin parvekeisin kun on myöhäinen syksy.
En ole vuosikausiin käyttäny hissejä. Pienet tilat josta en pääse vapaasti lähtemään aiheuttaa paniikkia
Vierailija kirjoitti:
En pysty asioimaan kauppakeskuksissa enkä myymälöissä, joissa on taustamusiikkia tai toistuvia kuulutuksia.
Mä välttelen kauppakeskuksia joissa on se kauhea parfyymin lemu heti kun astuu sisään. Etsin sisäänkäynnin jostain muualta tai menen muuhun kauppaan. Lentokentillä oli ennen tuskaa, pidättelin hengitystä koko tax freen läpi joka aina tuntui pidentyneen kilometrillä. Nykyään onneksi on yleensä tuoksuvapaita reittejä...
En mistään hinnasta menisi vuoristorataan. Inhoan lentämistä turbulenssin vuoksi ja vältän sitä aina kun edes teoriassa voin.
Mulla on toi ihan sama vasen/oikea juttu. Ja mä ajan rekkaa työkseni =D