Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näitä ominaisuuksia en voi sietää naisissa! t. itsekin nainen

Vierailija
27.12.2014 |

Listaanpa tähän ominaisuuksia, joita löytyy 90% naisista ja jotka laittavat sappeni kiehumaan. Kuinka moni osuu sinuun?

- huono itsetunto ("Mä nyt oon tämmönen ruma läski")

- arkuus ("Pelkään olla yksin yötä kotona/kulkea pimeän puiston läpi/lasketella mustassa rinteessä/tarttua haastavaan projektiin jne.")

- fyysisen rasituksen välttely ("Inhoan hikoilemista ja hengästymistä")

- herkkyys ("Itken kumminkaiman avioeroa kolme viikkoa")

- ylihuolehtivaisuus ("Onko sulla nyt tarpeeksi vaatetta päällä/ota vielä kolmas pulla/älä nyt mene sinne uima-altaan syvään päähän")

- avuttomaksi heittäytyminen ("En mä osaa kilpailuttaa sähköyhtiöitä, mies tehköön sen, kun ymmärtää raha-asioista paremmin")

- ihmisten ylitulkitseminen ("Liisa-Maijallan äänensävy muuttui, kun se sanoi mulle, että mun kuivakakku oli hyvää, senkin valehtelijapaska se ämmä se")

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:34"]

Mun yksi äitituttu on aina sellainen, että vauva aina sylissä eikä muusta puhu kuin vauvastaan "ai että kato meiän lissukan hammasrivistöä, voi hellanlettas, nyt on tullu taas yksi hammas lisää, lässynlässyn, on tää meidän lissukka kyllä niin söpö ja suloinen hihhihhihhiii....." Tulee itsellekin aina sellainen pakkokommentointi-olo, että " joo on lissukka kyllä aika suloinen". Aaaaargh!!!! Eikö mistään muusta voi puhua kuin siitä oman vauvan erinomaisuudesta ja söpöydestä..... :-(

[/quote]

Hiljentyiskö se nainen jos sitä lasta löysi valurautaisella lettupannulla?
[/quote]

Ehkä ihan pikkuhetkeksi. Sitten olis huuto kahta pahempi, joskin ihan syystä.

Vierailija
82/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää yksi olennainen naisten virhe, joka oikeasti on haitallinen ja tais puuttua listasta . Nimittäin toisia naisia ja näiden tapoja jatkuvasti arvostelevat, vaikka omaa elämää se ei hetkauta pätkääkään. Nää on yleensä niitä "mä olen enemmänki yksi jätkistä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievistely ja moralisointi seksuaalisuudessa

Vierailija
84/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa mieltä! Lisäksi juoruilu ja kateellisuus.

Vierailija
85/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:40"]

Mutta miehissä siedät?

[/quote]

Ilmeisesti miehissä kaikki tuo on ok, oma mieheni menee esim. aivan hysteerikseksi hyönteisistä, ampiaisista ja hämähäkeistä, itse en taas niitä pelkää.

Mutta ilmeisesti mieheni pelko olisi ok, jos se näkee hämähäkin, koska sillä on rintakarvoja ja iso muna.

Vaginallisen hämähäkkinpelko olis "vaan niinku ihan vitun rasittavakaa niinku"!!!!

Inhoan yli kaiken sukupuolittamista, mitä ap. harrastaa idioottimaisuudessan, esim. veljeni pelkää pimeää, ooh, mutta sehän ok, sillä, kun ei ole sitä tuhmaa pillua jalkovälissä.

Tuo levittää naisvihaa, mitä ap. edustaa, vaikka ei luultavasti sitä tajua, ja estää miehiä olemasta sellaisia kuin ne oikeasti on, eli se asettaa molemman sukupuolen sen sukupuolensa vangiksi.

Vierailija
86/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:35"]

ja itse olet ap täydellinen?

[/quote]

Olen kyllä, miehetkin aina ihastelevat miten erilainen ja ihana nainen olen.

AP

[/quote]

Mua taas ärsyttää tuollaiset huonoitsetuntoiset, jotka eivät yksin uskalla seisoa omien sanomisiensa takana.

Vaan aina:"Kaikki muutkin on samaa mieltä mun kanssa", "Mun mielipiteeni on painavampi, koska miespuolisetkin on sitä mieltä...ja siis ihan niiqu KAIKKI MIEHET."

:D

Vierailija
87/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:34"]

Mun yksi äitituttu on aina sellainen, että vauva aina sylissä eikä muusta puhu kuin vauvastaan "ai että kato meiän lissukan hammasrivistöä, voi hellanlettas, nyt on tullu taas yksi hammas lisää, lässynlässyn, on tää meidän lissukka kyllä niin söpö ja suloinen hihhihhihhiii....." Tulee itsellekin aina sellainen pakkokommentointi-olo, että " joo on lissukka kyllä aika suloinen". Aaaaargh!!!! Eikö mistään muusta voi puhua kuin siitä oman vauvan erinomaisuudesta ja söpöydestä..... :-(

[/quote]

Hiljentyiskö se nainen jos sitä lasta löysi valurautaisella lettupannulla?
[/quote]
Taitais kiljua vielä kovempaa. O_o

Vierailija
88/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on naisten huonoin ominaisuus. Roikutaan miehessä kiinni, eikä ole enää muuta elämää. Kaverit saavat jäädä vaikka kokonaan tai niitä tavataan vain kun miehelläkin on menoa.  Tästä syystä naisesta tulee naiselle susi koska muut naiset nähdään vihollisina ja vain sen oman miehen perässä olevina olioina.

Vierailija
89/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi sietää sitä, että joku kirjoittaa ominaisuuksista, joita ei voi sietää NAISISSA. Miehissäkö ne sitten olisivat hyväksyttäviä? Mikset kirjoita vain, että näitä ominaisuuksia et voi sietää?

Vierailija
90/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:25"]Ja mä piittaan sun mielipiteestäs pennin vertaa. Suurin osa naisista tuskin piittaa. [/quote] Kolahtiko? Vähän nyt huymoria peliin.

[/quote]

Hah hah. Taisi kolahtaa itselläsi, kun joku ei heti myötäillytkään sinua :). Piti oikein kuluttaa lauantaipäivää kirjoittamalla tuollainen lista, joka sitten onkin muka huymoria, vaikka oikeasti olitkin tosissasi.

Minä en voi sietää kaltaisiasi naisia enkä miehiä, joilla on tarve listata toisista negatiivisia asioita. Hui, että olenkin mielenipahoittaja. Sinun elämäsi lienee rankkaa, kun joudut kiehuttamaan sappeasi noin monen asian johdosta.

(eri vastaaja)

ps. Ai niin, se olikin vaan huymoriasi.
[/quote]

Sori kirjoitusvirheet, pahuksen kosketusnäyttö. En muuten ole ap. Sori nyt vaan, mutta sinä se tässä olet joka vaikuttaa butt hurtilta. :D:D

Vierailija
91/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen muka-siveys

Vierailija
92/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä femakkoparvi heti kimpussa :D Juokse ap! Juokse!

Vierailija
93/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:51"]

Minä taas en voi sietää sitä, että joku kirjoittaa ominaisuuksista, joita ei voi sietää NAISISSA. Miehissäkö ne sitten olisivat hyväksyttäviä? Mikset kirjoita vain, että näitä ominaisuuksia et voi sietää?

[/quote]

Koska nämä listaamani ominaisuudet ovat sata kertaa yleisempi naisissa kuin miehissä. t.ap

Vierailija
94/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:51"]

[/quote]

Sehän tuossa on ideana, että vain naisissa nuo piirteet ovat ärsyttäviä.

Ap. on tyypillinen naisia vihaava nainen, eikä ilmeisesti edes tajua sitä itse. Ap. on omaksunut yhteiskunnalta viestin, jonka mukaan naiset ovat huonompia ja naisiin liittyvät ominaisuudet halveksattvia ja kuvottavia, lopputuloksena on tuollainen naisvihaa levittävä nainen, joka pohjimmiltaan vihaa itseäänkin.

Yleensä kyseessä on ihminen, joka on helppo ohjelmoida totetuttamaan yhteiskunnan arvoja jne. koska omaa ajattelua ei ole paljon ollenkaan, kova auktoriteettiusko ja tarve miellyttää auktoriteetteja ( patriarkaalinen yhteiskunta).

Vierailija
95/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
96/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää vikojen etsiminen muista ihmisistä ja niiden luettelointi. Sitä harrastavat sekä naiset että miehet, tosin miehet ohimennen, kieroillen siis. 

Vierailija
97/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:52"]Sori nyt vaan, mutta sinä se tässä olet joka vaikuttaa butt hurtilta. :D:D

[/quote]

Oooh, ihan butt hurt :) Teinikö se on netissä näin aikaisin?

Vierailija
98/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei ole ole nähnyt yhtään juoruilevaa miestä, joko a) ei ole nähnyt miehiä koskaan, b) on nähnyt vain aspergersyndrooman omaavia miehiä, c) on sinisilmäinen, kuuro ja tyhmä. 

Vierailija
99/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää myös naisten tapa reagoida tunteella logiikan sijaan. Sanoisin, että ainakin 90% kaikista "ongelmista" häviäisi, jos ei otettaisi asioita niin tunteellisesti heti alkuun. Sitten se vielä korostuu asioissa, jotka olisi todella helppo ratkaista, mutta ei. Asiaa vatvotaan ja tutkitaan omia tunteita, niin kuin ne oikeasti merkitsisivät yhtään mitään. Usein myös argumentteja perustellaan tyylillä: "no minä tunnen asian olevan näin". Muuten ei ärsytä oikeastaan mikään.

Vierailija
100/113 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:47"]

Nii ja täydellinen kilpailuvietin puute ärsyttää.

[/quote]

Miksi?