Näitä ominaisuuksia en voi sietää naisissa! t. itsekin nainen
Listaanpa tähän ominaisuuksia, joita löytyy 90% naisista ja jotka laittavat sappeni kiehumaan. Kuinka moni osuu sinuun?
- huono itsetunto ("Mä nyt oon tämmönen ruma läski")
- arkuus ("Pelkään olla yksin yötä kotona/kulkea pimeän puiston läpi/lasketella mustassa rinteessä/tarttua haastavaan projektiin jne.")
- fyysisen rasituksen välttely ("Inhoan hikoilemista ja hengästymistä")
- herkkyys ("Itken kumminkaiman avioeroa kolme viikkoa")
- ylihuolehtivaisuus ("Onko sulla nyt tarpeeksi vaatetta päällä/ota vielä kolmas pulla/älä nyt mene sinne uima-altaan syvään päähän")
- avuttomaksi heittäytyminen ("En mä osaa kilpailuttaa sähköyhtiöitä, mies tehköön sen, kun ymmärtää raha-asioista paremmin")
- ihmisten ylitulkitseminen ("Liisa-Maijallan äänensävy muuttui, kun se sanoi mulle, että mun kuivakakku oli hyvää, senkin valehtelijapaska se ämmä se")
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:25"]Ja mä piittaan sun mielipiteestäs pennin vertaa. Suurin osa naisista tuskin piittaa.
[/quote]
Jaaa mielensäpahoittaja bongattu. Kolahtiko? Mikä kohta? Kyllä itsekkin tunnustan että musta kuoriutuu välillö järkyttävä juorukello. Vähän nyt huymoria peliin.
Kuvailit juuri ihannenaisen!
Vain ensimmäinen kohta on ärsyttävä jatkuessaan pitkään.
Varsinkin nuoremmissa naisissa ärsyttää se tekopirteä suhtautuminen kaveriin, jonka näki tunti sitten. Halataan ja sössötetään.
Mun yksi äitituttu on aina sellainen, että vauva aina sylissä eikä muusta puhu kuin vauvastaan "ai että kato meiän lissukan hammasrivistöä, voi hellanlettas, nyt on tullu taas yksi hammas lisää, lässynlässyn, on tää meidän lissukka kyllä niin söpö ja suloinen hihhihhihhiii....." Tulee itsellekin aina sellainen pakkokommentointi-olo, että " joo on lissukka kyllä aika suloinen".
Aaaaargh!!!! Eikö mistään muusta voi puhua kuin siitä oman vauvan erinomaisuudesta ja söpöydestä..... :-(
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:35"]
ja itse olet ap täydellinen?
[/quote]
Olen kyllä, miehetkin aina ihastelevat miten erilainen ja ihana nainen olen.
AP
Nuo samat kuin ap:lla ja lisäksi: kaikki elämää vaikeuttavat "fobiat" mm.ötököiden pelko (täys huuto jos ampiainen pörrää ympärillä), se että lähteminen kestää kun pitää meikata ja laittaa hiukset ym, marttyyrius ja se että valitetaan asioista, joille ei kuitenkaan yritetä tehdä mitään/muuttaa niitä ja se ettei osata perustella asioita loogisesti ja yleensäkin logiikan puute ajattelussa. Liikaa siivoaminen ja niuhotus siivouksessa. T. N25
Minäkin vihaan tuota herkkyyttä, mutta olen itse sellainen ja tiedostan kuinka ärsyttävää on kun saatan alkaa kesken kymmenen uutisia itkemään, työstän asiaa.
No en tykkää arkuudesta ja vetämättömyydestä minäkään. Ärsyttää kyllä vielä enemmän sellaiset kovanaamanaiset jotka aina korostavat itsenäisyyttään ja sitä että ovat 'yksi jätkistä'. Itsenäinen voi olla muutenkin kuin koko ajan julistamalla sitä. En pidä myöskään naisista joilla on aina menossa tuttavien erottelu 'bestiksiin' ja ei-toivottuihin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:35"]
ja itse olet ap täydellinen?
[/quote]
Tuo yksi vastaaja ei ollut minä. Mutta siis ei, en ole täydellinen, enkä käsittääkseni missään niin väittänytkään. t. ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:40"]
Mutta miehissä siedät?
[/quote]
Mieshuorissa ei ole paljoa sietämistä nekun tanssii pillun mukaan. Nämä on niitä minkä kanssa todennäköisesti seurustelette. Oikeat miehet on sitten erikseen ja niitä vihataan nykyään verisesti koska niitä ei voi nainen hallita piparillaan.
No juu, aika moni kohta osui. Olen epäsosiaalinen ja ujo, joten "kotkottaminen" ei mun kohdalla onnistu. Inhottavinta on vieläpä se, kun maskuliiniset henkiset piirteet on niin kovassa arvossa aina, naisillakin, ulkoisesti sitten pitäisi olla kaunis, hehkeä, feminiininen. Mulla noi menee väärinpäin. Ja en muuten haluaisi elää maskuliinisessa maailmassa, vaikka toki nämä kovat arvot jyllää tälläkin hetkellä.
Mutta miehissä siedät?
[/quote]
(Hetero)miehissä on harvoin noita luettelemiani piirteitä. Heistä löytyy kyllä sitten kasapäin muita vikoja :D t.ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:44"]
Mutta miehissä siedät?
[/quote]
Mieshuorissa ei ole paljoa sietämistä nekun tanssii pillun mukaan. Nämä on niitä minkä kanssa todennäköisesti seurustelette. Oikeat miehet on sitten erikseen ja niitä vihataan nykyään verisesti koska niitä ei voi nainen hallita piparillaan.
[/quote]
Suosittelen hankkimaan apua tuohon pakkomielteeseen.
14 jatkaa: perustellaan asioita ja perustetaan päätöksenteko tunteisiin: esim politiikassa jos puhutaan ilmiöistä, niin sitten selostetaankin pitkä tarina jostain tietystä, yleensä tutusta henkilöstä. Esimerkiksi jos puhutaan työttömyydestä ilmiönä ja joku nainen alkaakin selittää kuinka hänen tuttava on ollut näin ja näin pitkään työtön. Keskustelu menee pilalle tuossa vaiheessa. Tottakai saa esimerkkejä heittää mut tuossa ei ole aina kyse siitä
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:25"]Ja mä piittaan sun mielipiteestäs pennin vertaa. Suurin osa naisista tuskin piittaa. [/quote] Kolahtiko? Vähän nyt huymoria peliin.
[/quote]
Hah hah. Taisi kolahtaa itselläsi, kun joku ei heti myötäillytkään sinua :). Piti oikein kuluttaa lauantaipäivää kirjoittamalla tuollainen lista, joka sitten onkin muka huymoria, vaikka oikeasti olitkin tosissasi.
Minä en voi sietää kaltaisiasi naisia enkä miehiä, joilla on tarve listata toisista negatiivisia asioita. Hui, että olenkin mielenipahoittaja. Sinun elämäsi lienee rankkaa, kun joudut kiehuttamaan sappeasi noin monen asian johdosta.
(eri vastaaja)
ps. Ai niin, se olikin vaan huymoriasi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:40"]
Mutta miehissä siedät?
[/quote]
(Hetero)miehissä on harvoin noita luettelemiani piirteitä. Heistä löytyy kyllä sitten kasapäin muita vikoja :D t.ap
[/quote]
Tämä. Voihan noita piirteitä olla miehilläkin mutta useimmin naisilla kuitenkin. En ymmärrä miksi aloitusta alapeukutetaan. Jos aloitus olisi miesten vioista niin yläpeukkuja satelisi.
Nii ja täydellinen kilpailuvietin puute ärsyttää.
Oletin, että tässä kuvailtaisiin taas joitakin bimboja, joita on ehkä 10 % naisista. Mutta aloitus olikin yllättävän realistinen. Kaksi ensimmäistä ärsyttää minuakin. On monia naisia, joilla olisi paljon mahdollisuuksia, mutta liian vähän itseluottamusta. Samaan kategoriaan kuuluu se, että ei vaadi muilta mitään, esimerkiksi omalta mieheltään. Tekee puolimarttyyrinä yksin kaikki kotihommat jne, vaikka sen ei tarvitsisi olla niin.