Minkä niminen oli se henkilö joka kiusasi sinua koulussa?
Tai henkilöt... Ei mitään sukunimiä, mutta sanokaa etunimi.
Noora
Kommentit (221)
Johanna ja Jere. Molemmat ala-asteella. Kiitti vitusti.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:13"]
Iida-Lotta. Eräs bloggaaja nykyään.
[/quote]
Linkki?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:49"]Susanna. Ja koska sekä etu että sukunimi on yleisestä päästä sekä yhdessä että erikseen niin Laine.
[/quote]
En ollu minä
Ainakaan
Susanna, Miksu, Petra, Maiju. Niin ja janica. Viimeisin kuulemma kuoli ennen aikuisikää suonensisäsiin..
Ville ja Eino. Kumpikin kuulemma pani mua useita kertoja amiksessa. Jännä sinänsä etten koskaan ollut mukana porukan ryyppyjuhlissa tms enkä siis vapaa-aikana ikinä ollut heidän kanssaan tekemisissä. Taisi olla paskaa seksiä kun itse en muista yhtäkään kertaa...
En ihmettele, että palstalla ollaan todella kylmiä ja suorastaan ilkeitä, jos monella on ollut kiusaamista nuoruudessa. Itseäni ei koskaan kiusattu, tai en ainakaan ottanut mitään kiusaamisena. Jos joku kävi fyysiseksi, vastasin samalla mitalla ja joskus enemmänkin. Kusipäitä kyllä oli vaikka millä mitalla. Nimeän muutaman runkkarin siltä ajalta.
Toni V. Ilpo K. Miikka E. ja monta muutakin. Olette parantumattomia kusipäitä ja toivon, että teillä menee hyvin kaikesta huolimatta.
Itsarin tehnyt Jari ja vankilakundi Petri. Nämä oli ne pahimmat. Jätetään sanomatta ne, joista tuli "ihmisiä".
Tony, Toni, Timo, Anna, Emilia, Terhi, Annika
Mira, Said, vain joitain mainitakseni.